خلیلی اعلام کرد: ۴۱ هزار تیم مینی فوتبال در جام محلات/ ورزش را ارزان کنیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچستریونایتد قیمت مورد نظرش برای فروش هری مگوایر را اعلام کرد که ممکن است خیلی از مشتریان او را فراری بدهد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم‌اکنون (اول تیرماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «خیلی ناسالم» قرار دارد.
لیست تیم ملی والیبال ایتالیا برای هفته دوم لیگ ملت‌ها اعلام شد.
شرزود تمیروف با انتشار یک استوری، پایان کارش در فوتبال ایران را اعلام کرد.
داوید کالابریا، کاپیتان میلان،‌ پس از شکست مقابل اینتر اعلام کرد همبازیانش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است.
معاون وزیر ورزش اعلام کرد بازسازی استادیوم آزادی هزینه‌های بسیار زیادی دارد.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد برای اینکه خللی در روند عملیات نظامی ویژه در اوکراین به وجود نیاید، شخصا از مقرهای ارتش در خط مقدم بازدید کرده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد: بسته جدید کمک نظامی به اوکراین خیلی زود اعلام می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد.
به نظرم پنالتی‌ای که داور اعلام نکرد واضح تر از پنالتی بود که منجر به گل اول ما شد
خبرنگار سی‌ان‌ان ترک، با چشمانی اشک‌آلود، از زلزله جدیدی در هاتای می‌گوید: "بچه ها خیلی ترسیده بودند... ما خیلی ترسیده بودیم...".
خلیل آزمون متاثر از اتفاقات امروز فینال زنان اعلام کرد دیگر دوست ندارد به تیم‌داری در والیبال زنان ادامه دهد.
سرمربی چلسی با جملاتی جالب، نظر خود را در مورد انتقادات اخیر از هزینه های گزاف این باشگاه در نقل و انتقالات اعلام کرد.
رئیس کمیته انضباطی استقلال در خصوص جلسه به غلامپور، محبی و قایدی توضیحاتی ارائه کرد.
سرمربی ملوان اعلام کرد در هفته جاری ۲ الی ۳ بازیکن به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند.
جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق فروش ۴/ ۱میلیون بشکه در روز دور از تصور است، گفت: فروش ۴/ ۱میلیون بشکه در روز خیلی سخت است. آقای رئیسی اعلام کردند که سعی می‌کنیم بودجه را واقعی ببندیم، اما این رقم نشان می‌دهد که بودجه واقعی نیست. او ادامه داد: تحریم‌های جدیدی علیه کشور اعمال شده است و قطعا در زمینه فروش نفت با مشکل مواجه می‌شویم؛ بنابراین بعید می‌دانم که فروش ۴/ ۱ میلیون دلار بشکه در روز قابل تحقق باشد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در بحبوحه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور که امروز(سه‌شنبه) برگزار می‌شود، مدعی شد که هفته آینده «خبری خیلی بزرگ» را اعلام خواهد کرد.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری نسبت به لغو مجدد انتخابات فدراسیون سوارکاری واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسئله را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد کرد.
دفتر رسانه ای اسرای فلسطینی امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه بررسی آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کننده، فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.
با این که معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرده بود که حتی اگر سه بر صفر هم بازنده شویم بازیکنان نیمه دوم به زمین نخواهند آمد، اما این تهدید «توخالی» بود و آبی ها سرموقع به زمین برگشتند.
این ایام هم که اخبار مجمع در رسانه‌ها زیاد شد به‌دلیل بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است و عملاً هم دولت و مجلس منتظر هستند و ما اگر بتوانیم سیاست‌ها و قانون برنامه هفتم توسعه را به بودجه 1402 برسانیم خیلی خوب است لذا جلسات مجمع و کمیسیون‌ها صبح و عصر ادامه دارد تا این کار صورت پذیرد.
حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیرورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد از همکاری با یولیان ناگلزمان لذت می‌برد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ