در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش همگانی، علی خلیلی با کسب ۵۱ رای بعنوان رئیس این فدراسیون معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع فدراسیون ورزش های همگانی علی خلیلی چچکی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
رییس فدراسیون تکواندو، با بیان اینکه از عملکرد کادر فنی تیم‌های ملی رضایت دارد، گفت: ما کارمان را از صفر شروع کردیم و در شرایطی بودیم که از خیلی از کشورهای جهان عقب افتاده بودیم.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: به دانش‌افزایی در سایر اسلحه‌ها نیاز داریم به خصوص در فلوره، ما در فلوره خیلی عقب ماندگی‌ داریم.
محمد بنا کمتر از 24 ساعت بعد از دریافت حکم مشاور رییس فدراسیون، در خانه کشتی رویت شد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حساسیتی که در حال حاضر برای تیم‌ امید وجود دارد، خیلی خوب است و امروز و فردا سرمربی این تیم را معرفی می کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل تامین منابع مالی داریم و گرنه مشکلی نداشتیم.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: به باشگاه استقلال بابت بدهی‌ها و احتمال حذف از آسیا هشدار داده بودیم اما مدیران سابق و فعلی این بحث را خیلی جدی نگرفتند.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: امیدوارم بتوانیم یک مجموعه خیلی خوب در شأن نام کاراته برای خانواده بزرگ این رشته ایجاد کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد.
رییس سابق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به ورزش‌های زورخانه‌ای که باعث بی‌رونق شدن زورخانه‌ها و یا ثبت این ورزش به نام کشور جمهوری آذربایجان شده است، گفت: خیلی از صاحبان زورخانه‌ها می‌گویند اگر زورخانه را تبدیل به انباز سیب‌زمینی کنیم سود بیشتری دارد!
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به وضعیت نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه جهانی گفت: سیستم مسابقات و پیش بینی آن خیلی پیچیده است اما نسبت به جهانی شدن او امید زیادی است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به وضعیت نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه جهانی گفت: سیستم مسابقات و پیش بینی آن خیلی پیچیده است اما نسبت به جهانی شدن او امید زیادی است.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اعزام تیم ملی به قطر با خبرنگاران گفت و گویی انجام داد.
جلسه علی فتح‌الله‌زاده با نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال بر سر تبلیغات محیطی خیلی کوتاه بود.
رئیس فدارسیون تیراندازی گفت: دستور العمل همکاری وزارت ورزش و دفاع از سوی وزیر ورزش امضا شود خیلی از مشکلات تیراندازی را حل می کنیم.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری نسبت به لغو مجدد انتخابات فدراسیون سوارکاری واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسئله را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد کرد.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه رفت و آمدهای سرمربی تیم ملی خللی در برنامه‌های این تیم ایجاد نمی‌کند در مورد لیگ برتر و برخی اتفاقات پیرامون این مسابقات توضیح داد.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
سه ماه بعد از مجمع انتخاباتی پرحاشیه، مسعود خلیلی توسط وزارت ورزش از ریاست فدراسیون سوارکاری برکنار شد.
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
پرویز امینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و نوشت: ماجرای تعیین رئیس فدارسیون فوتبال، خیلی قابل تأمل است.
جلسه مشترک وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار شد و راهکارهای مختلف برای حل مشکل این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.
پس از جلساتی که رئیس فدراسیون مراکش با بازیکنان مطرح تیم ملی این کشور داشت، خلیل هودزیچ از کار برکنار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ