تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: ممکن است خیلی از طرفداران اردوغان بگویند که ۵۲% از مردم به او رای دادند و او را خواستند و این چه تناقضی با دموکراسی دارد؟ پاسخ من این است که انتخابات ترکیه عادلانه نبود و رقبا در شرایطی که با اختلافی بسیار فاحش نابرابر بود رقابت می‌کردند. دولت از همه‌ی امکانات دولتی خود به صورت غیرقانونی برای رسیدن به پیروزی استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ورزش از ابطال انتخابات اتومبیلرانی هیات خوزستان خبر داد.
وزارت ورزش از ابطال انتخابات اتومبیلرانی هیات خوزستان خبر داد.
انتخابات عجیب والیبال اصفهان: ۳بار رأی‌گیری بدون برنده!
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بیشترین تعداد انتخابات را در طول عمر نظام خود برگزار کرده است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: کسانی که در این مرحله ثبت‌نام می‌کنند طبق قانون «متقاضی» به حساب می‌آیند و افراد پس از اینکه مدارکشان صحت‌سنجی شود و ثبت‌نام نهایی را انجام بدهند «داوطلب» می‌شوند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات خبرگان پیش‌ ثبت‌نام ندارد.
مجموع این ردیف‌ها بیش از ۸۷۰میلیارد تومان است که به هر حال می‌تواند به عنوان بخشی از هزینه‌های انتخابات در کشور محسوب شود.
هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC)، انتخابات شورای المپیک آسیا را بررسی و شیخ احمد کویتی را سه سال از حضور در ورزش محروم کرد. او پیش از این تعلیق بود ولی به تایلند محل اجلاس سفر کرد
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: مواضع جریان اصلاحات درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی به زودی اعلام می شود.
راکعی در پایان یادآور می‌شود: «باید توجه داشت مردم تا زمانی که متوجه تغییرات اساسی در نظام حکمرانی نشوند، همراه نخواهند شد و چک سفید امضا به هیچ فرد و جریانی نخواهند داد. تصمیم‌سازان و سیاستگذاران باید صدای مطالبات مردم را به‌خصوص پس از رخداد‌های اعتراضی اخیر بشنوند و در انتخابات زمینه انعکاس این مطالبات را فراهم کنند. در غیر این صورت این پیام به جامعه ارسال می‌شود که تغییری در کار نخواهد بود و بهبودی حاصل نمی‌شود. نتیجه این امر هم نهایتا کشور را با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و... مواجه می‌سازد.»
وزیر کشور گفت: انتخابات نقطه قوت و برجسته جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان تلاش می‌کنند این فرصت بزرگ را از ملت ما بگیرند.
مردم اسپانیا امروز در انتخاباتی سراسری این کشور شرکت کردند.
«رویکرد موافقان این طرح به شکلی بود که تمایل داشتند انتخابات کل کشور تناسبی باشد و معتقدند وقتی انتخابات لیست محور برگزار می‌شود، درست نیست. آن‌ها می‌گویند نباید یک جریان به طور کلی حذف شود و برای آن که از هر فهرستی، سهمی در کرسی‌های مجلس کسب کنند، معتقدند هر لیست به میزان رای که دارد، سهمی در مجلس کسب کند. موافقان می‌گویند این طرح کمک می‌کند مجلس از یک دستی خارج شود، اما نمی‌توان چنین چیزی را پذیرفت.»
طحان نظیف گفت: با تدبیری که امروز در مجلس صورت گرفت، از امروز زمینه اجرایی شدن اصلاح قانون انتخابات فراهم شد.
طحان نظیف گفت: با تدبیری که امروز در مجلس صورت گرفت، از امروز زمینه اجرایی شدن اصلاح قانون انتخابات فراهم شد.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی در تهران از طرح اصلاح قانون انتخابات حذف شد.
مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای سومین بار لغو شد.
تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پس از دو مرحله لغو شدن، برای روز شنبه پیش‌بینی شده که هنوز شرایط ایده‌آل برای اکثریت اعضای این مجمع ایجاد نشده است.
مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی روز شنبه ۳۱ تیر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز وضعیت تائید صلاحیت هاشم اسکندری برای شرکت در انتخابات نامشخص است.
کمیته انتخابات فدراسیون فوتبال امارات روز گذشته جلسه خود را به ریاست مشاور سالم بن بهیان العامری برگزار کرد.
بلاتکلیفی فدراسیون ژیمناستیک دوساله شد و احتمال دارد انتخابات این فدراسیون ابطال شود.
انتخابات جنجالی ژیمناستیک ابطال و تکرار می‌شود
انتخابات فدراسیون کشتی قرار است طبق اساسنامه‌ای که در سال ۱۳۹۶ به تایید اتحادیه جهانی کشتی رسیده است، برگزار شود.
مدیرعامل شرکت نفتی توتال انرژیز فرانسه اعلام کرد که اگر جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا پیروز شوند، شوک بزرگی به بازار نفت وارد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ