در ادوار مختلف مجلس تجارب گوناگونی از اختلافات دولت و مجلس را شاهد بودیم؛ مجلس اول که رای به عدم کفایت رئیس‌جمهور در آن داده شد، مجلس‌های بعدی که یک‌جا بر سر پرونده‌های اقتصادی، یک‌جا برای تصمیمات درمورد طرح‌های حمایتی، یک‌جا به دلیل انتصابات و خیلی موارد گوناگون دیگر دست به چنین تصمیماتی زدند. البته در سال پایانی مجالس معمولا اختلافات مجلس و دولت به حد اعلا می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طنز و طنازی بخش جدایی ناپذیر تحلیل‌های فوتبالی در انگلیس است.
سخنگوی دولت گفت: طبیعی است امروز آن‌هایی که به تعهدات و توافق‌های خود عمل نکردند، باید پاسخگو باشند و اینکه امروز کسی بخواهد به جای پاسخگویی جای مدعی و پاسخگویی را عوض کند و در جایگاه مدعی حاضر شود، طنزی بیش نیست.
گواردیولا به طنز به مربیان توصیه کرد: بازیکن خوب بگیرید. من در گذشته مسی را داشتم و حالا هالند. این راز موفقیت من است.
هوش مصنوعی ظاهرا چاشنی طنز را نیز وارد تفکر خود کرده تا چهره بازیکنان سرشناس متفاوت‌تر باشد!
وزیر کشور گفت: اینکه صهیونیست‌ها که قدرت اعمال کمترین اراده در منطقه کوچکی همچون غزه را ندارند برای دیگران خط و نشان می کشند نهایت مضحکه و طنزی است که به گوش می‌رسد.
سفر مظفرالدین شاه به فرنگ در سال ۱۹۰۵ میلادی در مجله‌های فکاهی اروپا بازتاب زیادی داشت
در میان تنش‌های لفظی بین بازیکنان و مربیان پرسپولیس و سپاهان، یک پلاکارد جالب در ورزشگاه نقش جهان توجهات را به خود جلب کرد.
اگر فردی در روستای ساپانتا فوت کند سهم او یک سنگ قبر آبی و رنگارنگ در قبرستان مری است که روی آن نامش نوشته شده است. روی آن نقاشی با شعری طنزگونه که شغلش یا نحوه مرگش را نشان دهد، کشیده می‌شود.
در قسمت چهارم سریال طنز "نون خ" که به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی "امیر وفایی" هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، با ماجرای قرارداد سنگین ویلموتس شوخی شد.
جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول لحظات دشواری را در شب شکست تلخ تیمش مقابل رئال تجربه کرد.
شکست سنگین و دور از انتظار لیورپول برابر رئال مادرید، دست‌مایه طنز بسیاری از پیج ها و کاربران در فضای مجازی شد.
طنز ماجرا اینجاست که رونالدو از زمان ورود به النصر 7 امتیاز برای این تیم کسب کرده که النصر را صدرنشین کرده است؛ آنها بدون رونالدو نمی‌توانستند گزینه اول قهرمانی باشند.
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
واکنش طنز مجری برنامه به رونمایی موتورهای برقی پستچی‌ها برای دومین بار را، ببینید.
توئیتر باشگاه فولام در واکنش طنز به اخراج فلیکس مرتکب اشتباه فاحشی شد.
هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی به شوخی حدس می زنند که گرت بیل بعد از اعلام بازنشستگی به مسابقات گلف (LIV تور) خواهد پیوست.
پل پوگبا با انتشار یک استوری طنز آلود به نمایش درخشان آنتوان گریزمان در خط هافبک واکنش نشان داد.
بازیگر رادیو از تجربه گزارش طنز بازی ایران و انگلیس گفت که علی‌رغم اینکه تیم ایران گل خورده بود اما گزارش طنز او با اقبال مواجه شد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طنز تلخی است، کشورهای صادرکننده میلیاردها دلار اسلحه به کشورهای دیگر هستند یک جنگ تبلیغاتی علیه ما راه انداخته‌اند.
دنی آلوز در صفحه اینستاگرام خود به طنز نوشت که به عنوان نفوذی در میان هواداران رئال حاضر شده است.
در جدیدترین قسمت از سریال آفتاب‌پرست پژمان جمشیدی در نقش جمال پورشه با طنازی خاص خود رمز موفقیت محمدرضا ساکت را افشا کرد.
عده‌ای این مساله را دستاویز طنز قرار داده و نوشتند اگر استقلال دو گل دیگر از سپاهان می‌خورد، کلا قانون اجباری بودن خدمت سربازی لغو می‌شد!
نتایج اولیه کنکور اواسط مردادماه اعلام می‌شود
ژست های عجیب و شوخی سردار آزمون در مراسم رونمایی از کیت جدید تیم بایرلورکوزن، به سوژه رسانه‌های آلمانی تبدیل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ