الهه شعبانی، مدیرعامل موسسه احیای ارزش‌ها به هم‌میهن گفت: از کارشناس ایدز آموزش‌وپرورش خواستیم در حوزه رویکرد جدید آموزش اچ‌آی‌وی با ما همکاری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
عدس سرشار از پروتئین است. عدس خشک حاوی بیش از ۲۰ درصد پروتئین است؛ در حالی که این درصد در پخت و پز بین ۵ تا ۹ درصد متغیر است.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: علیرضابیگی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هیچ لیستی از نمایندگانی که به ادعای او خودرو دریافت کرده‌اند، ارائه نکرد.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: علیرضابیگی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هیچ لیستی از نمایندگانی که به ادعای او خودرو دریافت کرده‌اند، ارائه نکرد.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در آستانه بازی برگشت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان می‌گوید بایرن یکی از بهترین تیمهای اروپا است و سیتی مرتکب اشتباه دست‌کم گرفتن حریف نمی‌شود.
معاون فرهنگی وتبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به برکت خون شهدا امروز به لحاظ تأمین نیازمندی‌های دفاعی وابستگی به هیچ کشوری نداریم.
زارع گفت: آنچه ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران به عنوان اموال و املاک مازاد معرفی کرده‌اند، مشخص است و به هیچ عنوان هیچ پروژه مشارکتی و خیری در این لیست وجود ندارد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران گفت: مولدسازی اموال و املاک آموزش و پرورش صرفاً از فروش اموال دولتی انجام و به هیچ عنوان مدارس احداثی خیرین در این طرح فروخته نخواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال ملوان تاکید کرد اگر خطایی که بازیکن تیمش کرد را بازیکن حریف مرتکب می شد به هیچ عنوان داور به او کارت زرد نمی داد.
از آنجایی که سازمان نوسازی مدارس کشور در دوره مدیریت جدید همواره احترام به اصول اخلاقی و شفافیت در اخبار و اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است همچنین در این مسیر برای خیرین به عنوان بازوان مستحکم و قابل اعتماد در جهاد مدرسه سازی احترام ویژه‌ای قائل است به اطلاع می‌رساند که هیچ ملک خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است. املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی‌­ساز نباشد اساساً نمی‌­تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد.
یک اندیشکده آمریکایی مدعی است که ذخایر نظامی واشنگتن به حدی تحلیل رفته که برای جنگ احتمالی و بلندمدت با چین، «آمادگی کافی» ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری آذربایجان به لانه‌ای برای دشمنان قسم خورده ایران تبدیل شده است و بصورت رسمی در سرزمین‌های اشغالی سفارت افتتاح کردند و رژیم صهیونیستی نیز در این کشور حضور گسترده دارد.
وزیری با اشاره به اینکه در این بیماری به هیچ عنوان نباید از آسپرین استفاده کرد گفت: مواردی گزارش شده که با مصرف آسپرین عارضه خطرناکی به نام "سندروم ری" (سندروم ری یک نوع اختلال است که باعث ایجاد آسیب در مغز و ریه می‌شود) رخ داده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اولویت‌های کاری این پلیس را تشریح کرد و ضمن رد استفاده سارقان از طلایاب در سرقت منازل، چگونگی دست یافتن سارقان به طلای نگهداشته شده در منازل را گفت.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه دانشجویان حق اعتراض دارند، تصریح کرد: دانشگاه یک موتور حرکت برای کشور است. اگر اعتراض دانشجویان درست بیان شود، درست تحلیل شود و پیشنهادات درست ارائه شود، این کار صحیحی است که ما دانشگاهیان می‌توانیم انجام دهیم. ولی اگر قرار باشد در داخل محیط دانشگاه با یکدیگر برخورد‌های ناشایستی داشته باشیم و صحبت‌های ناشایستی کنیم که بعضا در بیرون از دانشگاه هم عنوان نمی‌شود، این رفتار قابل قبول نیست و در هیچ کشوری در دنیا چنین چیزی پذیرفتنی نیست. شان و منزلت دانشجویان، اساتید، کارمندان و فضای دانشگاه باید حفظ شود.
رئیس جمهور لبنان در نشست خداحافظی با خبرنگاران در کاخ بعبدا در بیروت تأکید کرد که ایده صلح با رژیم صهیونیستی اصلا مطرح نیست و هیچ توافق پنهانی در این خصوص وجود ندارد.
معاون درمان وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس ندارد، از افزایش موارد آنفلوانزا در کشور خبر داد و افزود: آنچه در پیشگیری از شیوع بیماری مهم است و باید اطلاع رسانی شود، این است که فرد مبتلا و علامت دار نباید در محیط‌های عمومی حاضر شود.
معاون درمان وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس ندارد، از افزایش موارد آنفلوانزا در کشور خبر داد و افزود: آنچه در پیشگیری از شیوع بیماری مهم است و باید اطلاع رسانی شود، این است که فرد مبتلا و علامت دار نباید در محیط‌های عمومی حاضر شود.
مسئولان باشگاه تراکتور اعلام کردند به هیچ عنوان اجازه جدایی را به رضایی نخواهند داد.
انسیه خزعلی، معاون امور زنان رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: از رسانه‌های مختلف بابت انتشار خبر کذب گله می‌کنم. فرزند من به هیچ عنوان قصد مهاجرت نداشته و به زودی به کشور باز می‌گردد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب باید برای ادامه تحصیل مراحل قانونی خود را طی کنند. اگر کسانی دارای مشکل بودند می توانند توسط دفاتر پلیس ۱۰+ موضوع را پیگیری کنند.
مدیرعامل سازمان حسابرسی گفت: برخی مواردی که در گزارش هیئت تحقیق و تفحص به عنوان ۹۲ هزار میلیارد تومانی آمده است را تأیید نمی‌کنیم و ممکن است برخی موارد آن صرفاً تخلف از قانون باشد.
وزیر جهاد کشاورزی در رابطه کنترل قیمت برنج در بازار گفت: به هیچ عنوان اجازه واسطه گری و سوداگری به دلالان نمی‌دهیم.
سرمربی تراکتور که بعد از شکست امشب تیمش حسابی عصبانی شده بود، این اطمینان را داد که تیمش حتما در آینده بهتر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ