رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه دانشجویان حق اعتراض دارند، تصریح کرد: دانشگاه یک موتور حرکت برای کشور است. اگر اعتراض دانشجویان درست بیان شود، درست تحلیل شود و پیشنهادات درست ارائه شود، این کار صحیحی است که ما دانشگاهیان می‌توانیم انجام دهیم. ولی اگر قرار باشد در داخل محیط دانشگاه با یکدیگر برخورد‌های ناشایستی داشته باشیم و صحبت‌های ناشایستی کنیم که بعضا در بیرون از دانشگاه هم عنوان نمی‌شود، این رفتار قابل قبول نیست و در هیچ کشوری در دنیا چنین چیزی پذیرفتنی نیست. شان و منزلت دانشجویان، اساتید، کارمندان و فضای دانشگاه باید حفظ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسنایی گفت: نمی‌شود دانشجو بدون حجاب وارد دانشگاه شود، بعد بگوید اول من را به کمیته ببرید، حکم بدهید و بعد ممنوع الورودم کنید! اصلا از ابتدای امر ورود چنین دانشجویی به هر دانشگاهی ممنوع است. اگر دانشجویی با حجاب وارد دانشگاه شد بعد کشف حجاب کرد، منطق در خصوص برخورد با او چه می‌گوید؟ می‌توان گفت فقط ورود به دانشگاه بدون حجاب ممنوع است بعد هر کاری خواستند بکنند؟
تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درست است راهیان پیشرفت جایگاه دارد، اما جایی که ابتدا محبت است و بعد ساخته شدن در محضر خداوند، راهیان است. این عرصه، بدی ندارد. این را باید قدر بدانیم و برای آن بدی نسازیم. همگی باید این کلاس درس را برای تمام جوانان سهل الصول کنیم.
تربت حیدریه ـ رئیس ادارۀ اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در پی انفجار منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های این شهر، ۸ نفر مصدوم شدند.
استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن اشاره به اینکه در برخی رشته‌ها یا باید جذابیت‌های مربوط به آن تخصص بالا برود یا مجبوریم آن را حذف و جایگزینی برایش تعریف کنیم، افزود: همین حالا عمدتا از طریق میزان ثبت نامی‌های ابتدای ترم منبع موثقی برای تجدید نظر در خصوص رشته‌ها داریم، اما کار‌های مطالعاتی دیگری هم برای این هدف در دانشگاه تهران در حال انجام است.
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه ایران در صدر کشور‌هایی است که دانشجویانش یه کشور‌های جهان اول سفر می‌کنند، گفت: پرورش نیروی انسانی ما در تراز استاندارد جهانی است، دانشگاه‌های ما اقدامات قابل قبولی در حد استاندارد‌های جهانی دارند.
اهواز- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بهترین محل برای تربیت معلمان مدارس، دانشگاه فرهنگیان است.
مشهد ـ رئیس استانی همایش ملی و بین‌المللی تربیت معلم گفت: نخستین همایش بین المللی تربیت معلم با رویکرد «معلم آینده» ۱۴ اردیبهشت در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد گفت: در بحث فرهنگی با توجه به اهمیت عفاف و حجاب و عدم وجود معیار یکسان و اختلاف نشر در اینکه پوشش چگونه باشد اگر امکان دارد نهاد رهبری فرمی را طرحی کنند و یک لباس یکسان در کل دانشگاه‌ها پوشش یکسان داشته باشند.
مقیمی با اشاره به عفت به عنوان یکی از فضائل چهارگانه اخلاق، گفت: عفت در محیط دانشگاه موضوع روز ما است. متأسفانه برخی جوانان ما تبعیت قوه شهویه از قوه عاقله را کنار گذاشته و یا به زعم خودشان این رفتار‌ها را با استدلال‌های عقلی مادی توجیه می‌کنند که این ناشی از آن است که قوه عاقله‌ای که می‌تواند مبنا قرار گیرد، خوب مهذب نشده است و مبتنی بر فرزانگی نیست.
دانشگاه فرهنگیان، شایعات مربوط به نحوه هیأت علمی شدن مجتبی همتی فر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را تکذیب کرد.
شهردار تهران در قالب سلسله نشست‌های هم‌اندیشی مدیران پایتخت با اساتید برجسته دانشگاه‌؛ امروز با اعضای هیأت رئیسه و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه تربیت مدرس تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی اظهار امیدواری کرد سال ۱۴۰۲ نقطه عطفی در تعلیم و تربیت اجتماعی و رشد همه جانبه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مهارتی، دانشگاه اجتماعی و حل مسائل و... باشد.
تربت حیدریه ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۲۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرستان‌های تحت‌پوشش این دانشگاه برای چهارشنبه سوری در آماده‌باش کامل هستند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس بر لزوم توجه به صادرات و تبادل فناوری در پارک علم و فناوری دانشگاه و تقویت فرهنگ ارتباط دانشجویان و اساتید با پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد.
تربت حیدریه ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: ۳۲ مصدوم واژگونی اتوبوس محور رباط سنگ در بیمارستان‌های تربت حیدریه بستری هستند.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: تربیت سرمایه انسانی تراز تمدنی و تولید فکر دو وظیفه اصلی دانشگاه ها در جمهوری اسلامی است.
تربت حیدریه ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون متأسفانه ۷ هزار و ۲۷۶ مورد مزاحمت تلفنی داشتیم.
رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان از جذب نخبگان دانشگاهی در مشاغل تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه اعتراض حق دانشجویان است، گفت: نیازی به حضور افراد با لباس شخصی در محیط دانشگاه نیست.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس اتفاقات ظهر امروز این دانشگاه را روایت کرده و تاکید کرد که شان و منزلت دانشگاه باید حفظ شود.
مراسم تشییع پیکر «عادل آذر» رئیس سابق مرکز آمار و دیوان محاسبات کشور صبح یکشنبه (۹مرداد ۱۴۰۱) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ