رئیس جمهور لبنان در نشست خداحافظی با خبرنگاران در کاخ بعبدا در بیروت تأکید کرد که ایده صلح با رژیم صهیونیستی اصلا مطرح نیست و هیچ توافق پنهانی در این خصوص وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع لبنانی از سفر میشل عون رئیس جمهور سابق لبنان به سوریه برای دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه خبر دادند.
رئیس‌جمهور سابق لبنان درباره نقش برخی طرف‌ها در تلاش برای عدم بازگشت آوارگان سوری به کشورشان، افشاگری کرد.
هزاران نفر از مردم لبنان به مناسبت پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون و برای دیدار خداحافظی رسمی با وی در این محل حضور یافتند.
نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان از پذیرش آخرین تصمیم میشل عون رئیس جمهور این کشور در مستعفی اعلام نمودن دولت فعلی، سرباز زد.
میشل عون، رئیس جمهور لبنان با پایان دوره ریاست جمهوری اش، کاخ ریاست جمهوری را ترک کرد.
رئیس جمهور لبنان در نطق خداحافظی خود ضمن هجمه به گروه حاکم بر این کشور از رئیس پارلمان خواست برای نجات لبنان اقدام عاجلی به عمل آورد.
ریاست جمهوری میشل عون فردا (دوشنبه) به پایان می‌رسد و لبنان وارد خلأ ریاست جمهوری می‌شود.
میشل عون امروز در آخرین روز کاری خود به عنوان رئیس جمهور لبنان، استعفای دولت این کشور به نخست وزیری نجیب میقاتی را پذیرفت.
مراسم پایان دوران ریاست جمهوری میشل عون از دقایقی پیش در کاخ ریاست جمهوری لبنان آغاز شد.
میشل عون رئیس جمهور لبنان از نقش آفرینی حزب الله لبنان در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، تمجید به عمل آورد.
رئیس جمهور لبنان تأکید کرد که توافق ترسیم مرزهای آبی لبنان و رژیم صهیونیستی هیچ ابعاد سیاسی ندارد.
میشل عون رئیس جمهور لبنان درباره خلاء در پست ریاست جمهوری با توجه به به نتیجه نرسیدن جلسات انتخاب رئیس جمهور به شدت هشدار داد.
رئیس جمهور لبنان امروز در کاخ ریاست جمهوری با سفیر عربستان سعودی در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با میشل عون رئیس جمهور لبنان، حصول توافق در موضوع ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو را به وی تبریک گفت.
شبکه المیادین در خبری فوری به نقل از منابع عبری، از تایید توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان از سوی کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه امروز چهارشنبه خبر داد.
میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز دوشنبه درباره آخرین تحولات مربوط به توافق ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور لبنان گفت که ملاحظات کشورش درباره پیش نویس توافق پیشنهادی آمریکا درباره ترسیم مرز دریایی با فلسطین اشغالی، حق حفاری را برای لبنان تضمین می کند.
منابع لبنانی اعلام کردند که سفیر آمریکا در بیروت، امروز شنبه پیام مکتوب آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی را تقدیم میشل عون رئیس جمهور لبنان کرده است.
حزب الله برای وساطت میان میشل عون رئیس جمهور و نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان وارد عمل شده است تا روند تشکیل دولت لبنان تسریع شود.
رئیس جمهور لبنان گفت که مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی کشورش با سرزمین های اشغالی پیشرفت زیادی داشته است و تکمیل این مذاکرات به لبنان اجازه می دهد تا اکتشاف نفت و گاز را آغاز کند.
میشل عون رئیس جمهور لبنان در سالروز ربایش امام موسی صدر، تاکید کرد: مواضع امام موسی صدر همچنان منبع الهام لبنانی در تلاش برای نجات این کشور باقی می ماند.
منابع نزدیک به کاخ ریاست جمهوری لبنان تأیید کردند که میشل عون علاقه ای به ماندن در بعبدا پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود ندارد.
منابع لبنانی صبح امروز چهارشنبه از دیدار میشل عون رئیس جمهور لبنان با نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در کاخ بعبدا خبر دادند.
مجتبی امانی رئیس پیشین دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره به عنوان سفیر جدید ایران در لبنان منصوب شد. او‌ جایگزین سید محمدجلال فیروزنیا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ