معاون درمان وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس ندارد، از افزایش موارد آنفلوانزا در کشور خبر داد و افزود: آنچه در پیشگیری از شیوع بیماری مهم است و باید اطلاع رسانی شود، این است که فرد مبتلا و علامت دار نباید در محیط‌های عمومی حاضر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران در ۱۰ سال گذشته در تولید علم از رتبه ۲۶ به رتبه ۱۵ جهان رسیده است، گفت: در زمینه پژوهش‌های فناوری هم از رتبه ۱۲۰ جهان به رتبه ۵۳ صعود کرده ایم.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست هستند، گفت: وزارت نیرو در حال بررسی راهکاری است که برداشت آب در چاه‌های حفرشده در کشور (چاه‌های مجاز و غیرمجاز) برای مدت زمان مشخصی (مثلاً یک یا دو سال) متوقف شود.
معاون وزیر نیرو گفت: امسال وزارت نیرو بر اساس تکلیف قانونی، اقدامات وسیعی را در راستای کنترل برداشت آب از چاه‌های کشاورزی با نصب کنتورهای برقی بر روی این چاه‌ها آغاز خواهد کرد.
دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت طی نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با فعالیت در ساعات غیر تحصیلی دانشجویان دکتری موافقت کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی تاکید کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی و الزام همه مراکز و حرف پزشکی و پیراپزشکی اعم از دولتی، عمومی و خصوصی
معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: حقوق دستیاران در سال جاری نیز افزایش یافته است. بر این اساس، حقوق دستیاران مجرد، ۸ میلیون تومان و حقوق دستیاران متاهل نیز ۱۱ میلیون تومان است. علاوه بر حقوق تعیین شده، کارانه هم برای آن‌ها لحاظ می‌شود.
معاون وزیر بهداشت از دانشمندان یک درصد پراستناد جهان دعوت کرد تا با توجه ویژه به تهدیدات شناسایی شده نظام سلامت و با ارائه راهکارهای تخصصی به سمت پژوهش های کاربردی حرکت کنند.
معاون وزیر بهداشت درباره بازگشایی دانشگاه ها در سال جدید تاکید کرد دانشگاه های علوم پزشکی از ارائه خدمات به معدود دانشجویان فاقد حجاب اسلامی، معذور خواهد بود.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: معاون وزیر بهداشت گفته مسمومیت دختران دانش‌آموز قم عمدی بوده است که باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.
معاون وزیر بهداشت: مسمومیت دانش آموزان قمی عمدی بود/ سخنگوی وزارت: نتایج قابل استنادی در دسترس نیست!
عین‌اللهی در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان قمی گفت: هیچ میکروب و ویروسی در این زمینه شناخته نشده است و امروز یک کمیته ویژه از اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی را با مسئولیت معاونت درمان مأمور کردیم تا بررسی‌های ویژه انجام دهند و نتیجه آن را به مردم خواهیم گفت.
فرشیدی، ارتقا و تامین سلامت جامعه را مهمترین وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و گفت: پیگیری طرح های ارایه شده در این رویداد علمی می تواند موجب کاهش مرگ و میر و افزایش رفاه و سلامت مردم شود.
اخیراً نامه‌ای از سوی معاون سازمان بازرسی خطاب به علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فضای مجازی منتشر شده که در آن به موضوع جذب غیرقانونی دو تن از نزدیکان بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره شده است.
​معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو از بانک صادرات ایران به دلیل کمک به تأمین به موقع دارو و تولید پایدار و مستمر آن در کشور قدردانی کرد.
معاون پارلمانی رییس جمهور معتقد است که امضاهای استیضاح وزیر بهداشت کمتر از حد نصاب شده است اما از طرف دیگر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی یکی از امضاکنندگان این استیضاح می گوید استیضاح وزیر بهداشت همچنان حد نصاب لازم را داراست
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بیشتر نمایندگان مجلس امضاهای خود برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان را پس گرفتند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بیشتر نمایندگان مجلس امضاهای خود برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان را پس گرفتند.
معاون وزیر بهداشت عراق از صدور مجوز برای فعالیت کادر پزشکی ایران در بیمارستان نجف خبر داد.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره اینکه نمایندگان عنوان می‌کنند قصد استیضاح بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت و درمان را دارند، بیان کرد: بله برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان هم یک تعدادی امضا جمع کرده‌اند ولی در حال صحبت هستیم که اعلام وصول نشود.
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: شاخص استاندارد پرستار به ازای هر تخت بیمارستانی ۱.۸ پرستار است که میانگین کشوری در این زمینه کمتر از یک است و همین امر نشان دهنده کمبود شدید پرستار در کشور است.
عزل ناگهانی «معاون» وزیر بهداشت؛ تدبیری برای فرار از «استیضاح»؟!
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: روزانه حدود هزار و دویست نفر در بیمارستان‌های کشور به دلیل بیماری‌های تنفسی در کشور بستری می‌شوند که بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها را مبتلایان به آنفلوآنزا تشکیل می‌دهند و کمتر از ۱۰ درصد آن را کرونا و مابقی آن‌ها را سایر بیماری‌های تنفسی تشکیل می‌دهند.
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ