عدس سرشار از پروتئین است. عدس خشک حاوی بیش از ۲۰ درصد پروتئین است؛ در حالی که این درصد در پخت و پز بین ۵ تا ۹ درصد متغیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
زیباکلام: نه من فکر می‌کنم اصولگرایانی که تحت عنوان اصولگرایان معتدل و میانه‌رو شناخته می‌شوند، وارد انتخابات نمی‌شوند. افرادی همچون لاریجانی و باهنر و احمد توکلی و... شاید به طور علنی اعلام نکنند، اما در این زمینه فعالیتی نکرده و احتمال دارد که در انتخابات فعال نشوند.
معظمی با بیان اینکه تجربه سنوات گذشته نشان داده است که این کلاهبرداران به هیچ عنوان سوالات را در اختیار قرار نمی‌دهند، گفت: برخی از کلاهبرداران نیز هستند که در این حوزه فعال هستند و بعضا سوالات مربوط به سال‌های قبل و سوالاتی را که زمان امتحان گذشته را در اختیار افراد قرار می‌دهند و کلاهبرداری می‌کنند و پول‌هایی را تحت عنوان بیعانه دریافت می‌کنند.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری افراد سودجو با ترفند «دریافت فطریه» خبر داد و گفت: مردم به هیچ وجه نباید به شماره حساب‌های مجازی بدون اطمینان، وجهی واریز کنند.
حسینی ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی و بازی با افکار عمومی را دارند، عنوان کرد: دستگاه قضائی با افرادی که در این جهت اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.
ضرغامی با اشاره به این‌که من به منتقدانم بسیار احترام می‌گذارم و همه آن‌ها را از هر جناحی که باشند دوست دارم و به آن‌ها علاقه‌مند هستم، عنوان کرد: کسی که من را مورد نقد قرار می‌دهد به من محبت می‌کند و من جز احترام هیچ وظیفه دیگری نسبت به او ندارم که انجام دهم. توصیه‌ام این است که افراد در هر موضوعی که می‌خواهند موضع بگیرند به خاطر احترام به مخاطبان، سمپاد‌ها و علاقمندان خودشان آن اطلاعات را جامع و کامل کنند و بعد هر قضاوتی خواستند انجام دهند.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
سخنگوی کانون سهامداران عدالت گفت: هیچ گاه در رابطه با تخصیص سهام عدالت چه در گذشته و چه حال ثبت نام عمومی و اینترنتی وجود نداشته است.۱۳ آذر طبق تصویب‌نامه هیات وزیران با معرفی افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده‌اند، جزییات واگذاری این سهام اعلام شد.
بسیاری از متخصصان پوست و مو بر غیرسرطان زا بودن استفاده از لیزر برای از بین بردن مو‌های زائد تاکید داشته و آن را روشی بی‌خطری می‌دانند، اما سوالی که این میان به ذهن می‌رسد این است که اگر این مو‌ها زائد هستند چرا وجود دارند و چرا در تمام بدن افراد رویش دارند که حالا مجبور شویم به دنبال راهی برای حذف دائمی آن‌ها بگردیم. سوالی که متخصصان طب سنتی به آن پاسخ داده و رویش این مو‌ها را راهی برای دفع مواد زائد درون بدن می‌دانند و از بین بردن دائمی آن‌ها را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنند.
کیهان در تیتر روزنامه خود به تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ با نام بردن از دولت روحانی به عنوان دولت برجام و تلگرام به دلار ۵۸۰۰ تومانی ایراد گرفت و نوشت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای لیگ برتر امسال هم مثل دوره‌های قبل همچنان با شیطنت و نفوذ برخی افراد همراه شده که به هیچ عنوان زیبنده چنین مسابقاتی نیست.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای لیگ برتر امسال هم مثل دوره‌های قبل همچنان با شیطنت و نفوذ برخی افراد همراه شده که به هیچ عنوان زیبنده چنین مسابقاتی نیست.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: به دنبال وقوع یک فقره زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی و با یک دستگاه خودرو از اتباع یکی از کشور‌های همسایه در محدوده کهریزک رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری کهریزک قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی و استفاده شیوه‌های پلیسی مشخص شد که این افراد هیچ ارتباطی با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نداشته و اقدام به جعل عنوان کرده‌اند.
فراجا: شرایط پذیرش زائران در پایانه‌های مرزی از طرف عراقی اصلا وجود ندارد/ به هیچ عنوان در حال حاضر برگ گذر موقت برای سفر اربعین صادر نمی‌شود/ هر کسی در هر نقطه از مسیر است و قصد سفر زمینی به عراق را دارد در همان نقطه متوقف شود و جلوتر نیاید/ افرادی که هنوز حرکت نکرده‌اند از سفر زمینی به عراق منصرف شوند/ هر قدم حرکت به سمت پایانه‌های مرزی باعث به خطر افتادن جان زائران خواهد شد
رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه زائران به هیچ عنوان به مرز خسروی مراجعه نکنند، گفت: افرادی که در مسیر به سمت مرز خسروی هستند مسیر خود را به سمت مرز مهران تغییر دهند.
رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه زائران به هیچ عنوان به مرز خسروی مراجعه نکنند، گفت: افرادی که در مسیر به سمت مرز خسروی هستند مسیر خود را به سمت مرز مهران تغییر دهند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا به این لحظه مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی برطرف نشده و توصیه می‌شود این افراد به هیچ عنوان به مرز شلمچه مراجعه نکنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجاگفت: افرادی که به هر دلیلی وارد غیبت شده‌اند به هیچ عنوان چه در شرایط عادی و چه غیر عادی و ویژه مانند سفر اربعین اجازه خروج از کشور را ندارند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،‌ حوزه سیاست خارجی دولت سیزدهم را به عنوان نقطه مثبت این دولت برشمرد و در عین حال گفت: اگر دولت می خواهد در ادامه راه کاری انجام دهد، باید فکری برای رابطه با جهان کند. نمی شود مدیر یک روزنامه، سیاست خارجی ما را تعیین کند یا اینکه چهار تا آدم افراطی رابطه ما با جهان را تعریف کنند آن هم افرادی که هیچ درک درستی از منافع ملی و درد مردم ندارند.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: افراد چون به شکل خفیف بیماری کرونا مبتلا می‌شوند؛ عنوان می‌کنند که به سرماخوردگی مبتلا شده اند؛ اما ما هیچ زمانی در مرداد ماه این حجم از سرماخوردگی را شاهد نبودیم و باید دانست که اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان رعایت نشود و مردم اقدام به تزریق واکسن نکنند؛ ممکن است با جهش‌های جدید و واکسن گریز بیماری مواجه شویم.باید با تزریق دز چهارم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانع افزایش موارد بیماری شویم.
قالیباف پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره طرح دارویار با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی دارو غلط‌ترین حرف ممکن در اجرای طرح دارویار است، گفت: مردم عزیز باید بدانند ما در حوزه دارو و یارانه‌ها به هیچ عنوان ظرفیت ارز را حذف نخواهیم کرد، در حقیقت یارانه‌ها به صورت مستقیم به خود افراد پرداخت می‌شود.
توافق استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو
روز گذشته، نرخ دلار در صرافی‌ها با افت حدود ۱۲۰۰ تومانی همراه شد و در کانال ۳۱ هزار تومان جای گرفت. روندی که در صورت تدبیر بانک مرکزی برای افزایش سقف ۲۰۰۰ دلاری برای نیاز ارزی مردم در سرفصل ۲۴، احتمال تعدیل بیشتر شاخص ارزی را تقویت می‌کند.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ