معاون فرهنگی وتبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به برکت خون شهدا امروز به لحاظ تأمین نیازمندی‌های دفاعی وابستگی به هیچ کشوری نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
تبریز-امام جمعه تبریز گفت: صدور بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایران موضوعی تاسف‌بار بود اما ایران در تمامیت ارضی خود با هیچ کس تعارف ندارد.
تبریز-امام جمعه تبریز گفت: صدور بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایران موضوعی تاسف‌بار بود اما ایران در تمامیت ارضی خود با هیچ کسی تعارف ندارد.
تبریز-امام جمعه تبریز گفت: صدور بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایران موضوعی تاسف‌بار بود اما ایران در تمامیت اراضی خود با هیچ کسی تعارف ندارد.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار وزیر خارجه عربستان سعودی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مانعی برای توسعه روابط با کشورهای اسلامی ندارد.
کلیپی است ساعاتی پیش با عنوان لحظه شلیک تیر خلاص نیروهای طالبان به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حال انتشار است که این فیلم نه‌تنها مربوط به درگیری روز ۶ خرداد نیست که با توجه به جغرافیای کوهستانی این فیلم، مشخص است که در چنین منطقه‌ای در هیچ نقطه از سیستان وجود ندارد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مرزهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرزهای شرقی کشور اجازه تعدی به هیچ کسی را نمی‌دهیم.
جمهوری اسلامی نوشت: به هیچ وجه توسل به ابزار نظامی برای وادار ساختن طالبان به تمکین در برابر قانون و تعهداتی که خودشان نیز قبول دارند را جایز نمی‌دانیم و قویاً معتقدیم باید از طریق دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی و دست کشیدن از سیاست مدارا با این گروه، درصدد حل مشکل برآمد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و نامگذاری آن به عنوان روز دختر، گفت: دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا از این جایگاه برخوردار نیستند.
رییس جمهور گفت: هیچ نهادی در جمهوری اسلامی نیست که برخواسته از رای مردم نباشد؛ جمهوری اسلامی بر رای و اراده مردم مبتنی است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارنامه طالبان نشان می‌دهد این گروه به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و کشور‌های همسایه باید تا دیرتر نشده در سیاست خود نسبت به این گروه تجدید نظر اساسی نمایند. بی‌عملی در برابر طالبان، برای آینده منطقه خطرناک است.
وزیر دفاع گفت: مردم ما این نظام مقدس را از خودشان می‌دانند و پای کار نظام ایستاده اند و دولتمردان و مردم به صورت منسجم اهداف‌شان را دنبال می‌کنند و لطف و عنایت خداوند شامل حال مردم است.
تبریز- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا هیچ پیروزی برابر جمهوری اسلامی ایران نداشته است، گفت: در تقابل ۴۴ ساله آمریکا یک پیروزی در مقابل جمهوری اسلامی ثبت نشده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ خدشه‌ای به عظمت و اقتدار ایران اسلامی وارد شود
یک روزنامه با انتقاد از سخنران حامی دولت نوشت: به احترام کلمه، یکی پیدا شود و تریبون را از جلوی او بردارد. از قدیم گفته‌اند "همه چیزدان" هیچی نمی‌داند چنان که "همه کاره، هیچ کاره" در کلام مردم عنوان می‌گیرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری آذربایجان به لانه‌ای برای دشمنان قسم خورده ایران تبدیل شده است و بصورت رسمی در سرزمین‌های اشغالی سفارت افتتاح کردند و رژیم صهیونیستی نیز در این کشور حضور گسترده دارد.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشور‌های جبهه مقاومت نشان داده است.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشورهای جبهه مقاومت را نشان داده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: آمریکا می‌داند ایران به عنوان مقتدرترین قدرت منطقه لنگر ثبات جنوب غرب آسیا را حفظ کرده و بدون جمهوری اسلامی هیچ ثباتی در منطقه وجود نخواهد داشت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به قرآن عمل کرد و به همین دلیل دنیای زر، زور و تزویر علیه آن جمع شده است، اما حتی اگر دنیا هم علیه ما جمع شود، هیچ باکی وجود ندارد.
رشت- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هیچ دشمنی قدرت تعرض به جمهوری اسلامی را ندارد، گفت: آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور هستیم.
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه بنده با شیوه فعلی گشت ارشاد موافق نیستم، گفت: برخورد خشن در مسئله حجاب به هیچ عنوان نمی‌تواند مثمرثمر باشد، ادامه گشت ارشاد به این شکل موجب وهن اسلام و جمهوری اسلامی خواهد شد، مقوله حجاب و عفاف نیاز به فرهنگسازی دارد و این کار باید انجام شود، از سویی به مطالبات و خواسته‌های مردم نیز در این باره باید توجه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ