رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: علیرضابیگی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هیچ لیستی از نمایندگانی که به ادعای او خودرو دریافت کرده‌اند، ارائه نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.
باشگاه تاتنهام هیچ اطلاعاتی در مورد هتل محل اقامتش در بانکوک تایلند منتشر نکرده و دلیل این پنهان‌کاری نامشخص است.
ثبت احوال اعلام کرد: هیچ اجباری در تغییر نام وجود ندارد و صرفا دارندگان اسامی که مغایر ارزش‌های اسلامی و یا القاب و نام‌های زننده و مستهجن یا نامناسب هستند - در گذشته این اسامی گذاشته می‌شد -، می‌توانند با مراجعه به سازمان ثبت احوال اسامی خود را تغییر دهند و هیچ اجباری وجود ندارد.
کیلیان امباپه نام خودش را بیش از پیش در تاریخ فوتبال فرانسه ثبت کرد. او با رکوردی 65 ساله در فوتبال کشورش برابری کرده است.
۳۰۰ هزار بوم سنگی در محدوده‌ای به نام تیمره یک گالری سنگی تاریخی را پیش روی گردشگران می‌گذارد اما برخی این نقوش را نقشه گنج می دانند و در کنارش حفاری غیرمجاز می‌کنند تا به«هیچ» می‌رسند.
خلاء کاملاً خالی نیست. این به دلیل نظریه‌ای در فیزیک کوانتومی به نام «اصل عدم قطعیت هایزنبرگ» است. این اصل بیان می‌کند که غیرممکن است که هم‌زمان سرعت و مکان هر ذره‌ای را با دقت یا قطعیت دلخواه معین کنید - هر چقدر در مورد یک مقدار با دقت زیاد بدانید، دیگری را با دقت کمتری خواهید دانست.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: شهریه‌ها به صورت علی الحساب و بر اساس نرخ‌های سال گذشته است تا هر موقع هم دانش آموز از ثبت نام منصرف شد کل شهریه پرداختی عودت شود.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: علیرضابیگی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هیچ لیستی از نمایندگانی که به ادعای او خودرو دریافت کرده‌اند، ارائه نکرد.
هبه ابوک، همسر اشرف حکیمی، در جریان برگزاری دادگاه طلاقش متوجه شد که او تقریبا مالک هیچ یک از اموالش نیست.
سرمربی فولاد گفت که آنها با چهار تیم بالای جدول فاصله زیادی دارند و باید جایگاهی که در خور نام فولاد باشد را به دست بیاورند.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام آزمون سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، دی ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد که ما درباره وجود مقدس امام زمان (عج) بحث کنیم و ملتی زمینه را برای ظهور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت و فریادرس محرومان و مظلومان جهان فراهم کنند، اما نامی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برده نشود، در حالی که همه تلاش ایشان این بود تا زمینه‌ای برای فرج آقا امام زمان (عج) ایجاد کند. این یکی از اشکالات اساسی سرود سلام فرمانده ۲ است.
دبیر کارگروه مولدسازی املاک آموزش‌وپرورش گفت: اساساً املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی ساز نباشد، نمی‌تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد.
نام وضعیت سونیا مشخص نیست. اما نوزادانی که با چانه کوچک تا تقریباً بدون چانه متولد می شوند، اغلب میکروگناتیا یا هیپوپلازی فک پایین تشخیص داده می شوند؛ وضعیتی که در آن کودک فک پایین بسیار کوچکی دارد.
هیچ چیز به عنوان یک ایده وجود ندارد. می‌توانیم از «هیچ» برای حساب کردن استفاده کنیم: ایده «صفر» ۴۰۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار می‌گرفت و نماد بیضی شکلی که امروز استفاده می‌کنیم بیش از ۱۰۰۰ سال پیش اختراع شد. شاید این تنها جایی باشد که «هیچ» وجود دارد: به عنوان یک ایده در ذهن مان.
هاشمی‌طبا گفت: در روابط بین المللی کشور دوست پیدا نکنید. همه کشور‌ها بر اساس منافع خودشان، گرایش به هر طرف که چرب‌تر باشد یا منافعش بیشتر باشد دارند. با بعضی از کشور‌ها ممکن است یک لحظه دشمنی پیدا کنند، بعد با هم کنار می‌آیند. این که ما بگیم فلان کشور دوست ماست، شاید در تعارف بگوییم، ولی کشور‌ها منافع خودشان را می‌خواهند و به دنبال منافع خودشان هستند. ما خیلی ساده لوح هستیم که بخواهیم بگوییم یا باور کنیم فلان کشور دوست ماست، آن‌ها دوست خودشان هستند.
نام کیومرث نیازآذری و فرزندش مصطفی، نخستین بار در پرونده پرحاشیه موسوم به پرونده طبری، بر سر زبان‌ها افتاد و در افکار عمومی مطرح شد. پرونده‌ای که در سال ۱۳۹۹ درست در آغازین ماه‌های پاندمی کووید۱۹، با نام طبری گره خورد و خبرساز شد و بازتاب‌های متناقضی در داخل و خارج ایجاد کرد.
در فهرست جهانی THE درباره رتبه‌بندی ۲۵۰ دانشگاه بابت میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان، هیچ نامی از دانشگاه‌های ایران نیست در حالی که در این فهرست، غیر از دانشگاه‌های اروپای غربی، دانشگاه‌های لبنان، ترکیه، قطر، عربستان، امارات، تایوان، تایلند، مصر، کره جنوبی، مکزیک، برزیل، آرژانتین، شیلی، مراکش، ماکائو (شبه جزیره‌ای در دریای چین و مستعمره پیشین پرتغال) و تایلند هم قرار گرفته‌اند.
فدراسیون فوتبال فقط مبلغ قرارداد کی‌روش را تکذیب کرد اما هیچ توضیحی در مورد آینده کاری او نداد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه فوت فردی به نام برهان کرمی توضیحاتی داد.
تیبو کورتوا بار دیگر تکرار کرد که رئال نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد و تایید کرد که بعضی از بازیکنان رئال از مصاحبه هفته گذشته او ناراحت شدند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب باید برای ادامه تحصیل مراحل قانونی خود را طی کنند. اگر کسانی دارای مشکل بودند می توانند توسط دفاتر پلیس ۱۰+ موضوع را پیگیری کنند.
آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان تاکید کرد: هیچ کاری به نام حریفانم در رقابت‌های قهرمانی جهان ندارم و برای کسب بهترین مدال با همه وجودم می‌جنگم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: مجموعه باید سالم باشد جایی که عفاف و حجاب نباشد محیط رشد اقتصادی پیدا نمی‌کند. اگر در کشور‌های دیگر برای محیط‌های آموزشی و کار قوانین سختگیرانه دارند برای این است که می‌خواهند رشد اقتصادی اتفاق بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ