رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق قانون و مصوبه دولت هرجا پروژه‌ای مربوط به طرح جهش تولید مسکن اجرا شود باید ۵ درصد پروژه را به ایثارگرانی تعلق بدهد که بنیاد شهید معرفی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت ۱۳ هزار هکتار معادل ۵ درصدی شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: ۹۶ درصد مزارع برنج گیلان به مرحله خوشه دهی رسیده است.
آغاز خرید برنج به وسیله زنجیره‌ها و بازرگانان قیمت برنج هاشمی را ۱۳.۶ و طارم عطری را ۵.۶ درصد کاهش داد.
اسحاقی در ادامه گفت: یکی از انتقادات شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت این بود که چرا امتیاز مطب از ۳۶۰ به ۲۵۰ کاهش یافته چراکه این اقدام منجر به کاهش حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار و متضرر شدن این مناطق می شود.
صادرات آمریکا به ایران در ماه‌های ژانویه تا می ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش داشته و به ۲۱.۹ میلیون دلار رسیده است. صادرات آمریکا به ایران در ۵ ماه نخست ۲۰۲۲ بالغ بر ۱۶.۳ میلیون دلار اعلام شده بود.
مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد هتل‌ها در چرخه ارزیابی قرار دارند، گفت: ۴۰ درصد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره کشور تاکنون گواهی استاندارد گرفته اند.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: ۷۵ درصد از آب شرب تهران از ۵ سد اصلی تامین می شود.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه ۸ هزار خانه ورزش در کشور تجهیز شده است، گفت: ۸۰ درصد از مردم ایران ورزش نمی‌کنند.
توافقات بین المللی علمی و فناوری ایران با برخی کشورها، پیشرفت 95 درصدی پروژه های ژن درمانی و ساخت شیرآلات تخصصی حوزه نفت و گاز از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
رئیس صندوق نوآوری گفت: تنها ۵ درصد (۴۰۰ شرکت دانش بنیان) در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی فعالیت می کنند و به اعتقاد من با توجه به ظرفیتی که داریم، عدد کمی محسوب می شود و فاصله زیاد است.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: امسال ۵٠ درصد بودجه عمرانی آتی شهرداری به مناطق حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.
ارومیه - معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ۵ درصد اعتبار دانشگاه ها باید در زمینه ‌فرهنگی هزینه شود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد بیش از ۷۰ درصد اراضی کشاورزی کشور به زیر ۵ هکتار رسیده است.
حرمت الله رفیعی با انتقاد از پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی بلیت هواپیما گفت: چرا برای استفاده ۵ درصد از صنعت هوایی ۹۵ درصد باید از جیبشان یارانه سوخت بدهند.
جدول ۵ لیگ معتبر اروپا و درصد شانس قهرمانی مدعیان
خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ۸۰/۵ درصد منابع عمومی بودجه امسال محقق شده و نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشتیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تهران از پیشرفت ۵۰ درصدی باغ گلاریس خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق قانون و مصوبه دولت هرجا پروژه‌ای مربوط به طرح جهش تولید مسکن اجرا شود باید ۵ درصد پروژه را به ایثارگرانی تعلق بدهد که بنیاد شهید معرفی می‌کند.
عبادی گفت:براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرربود تا پایان برنامه ششم توسعه،۲۴۱۷ کیلومتر ازرودخانه‌های کشور ساماندهی شود که تاکنون بالغ بر۲۵۲۸کیلومتر عملیات ساماندهی در سطح کشور انجام شده است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: در برنامه هفتم توسعه و بودجه آینده حداقل ۵ درصد از درآمدهای نفتی برای توسعه میادین نفت و گاز اختصاص داده شود.
پنج استان پیشتاز خرید تضمینی گندم، معادل ۵۲ درصد کل گندم خریداری شده در کشور را تولید کرده‌اند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در تلاش هستیم ۲۰۰ هزار ایثارگری که در دهک‌های پایین قرار دارند، تحت پوشش طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: طبق مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون فقط ۵ درصد اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه مهار گازهای فلر محقق شده است.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: طبق مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون فقط ۵ درصد اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه مهار گازهای فلر محقق شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ