توافقات بین المللی علمی و فناوری ایران با برخی کشورها، پیشرفت 95 درصدی پروژه های ژن درمانی و ساخت شیرآلات تخصصی حوزه نفت و گاز از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از انهدام چند پهپاد گروه‌های تروریستی خبر دادند که قصد حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب را داشتند.
شاهرود - رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در مجن خبر داد و گفت: از این افراد تفنگ و ادوات شکار و دو لاشه گوسفند وحشی کشف شد.
نهمین سرپرست یا مدیر جدید در باشگاه استقلال در حالی  معرفی شد که تمامی این افراد فقط در طول پنج سال به این باشگاه رفت و آمد داشته‌اند. پنج سال میانگین عمر مدیریتی در یک باشگاه متوسط محسوب می‌شود!
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ایران، پیش بینی قیمت طلا فردا ۶ تیر ۱۴۰۲، خبرهای مهم برای سهامداران شیراز و آبادا، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ تیرماه | خبر مهم برای شرکت‌های قندی، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۵ تیر ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
امضای موافقت نامه‌های همکاری و قراردادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان درصنعت نفت به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو و رشد ۱۰۸درصدی خدمات فناوری نانو از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
اظهارات نماینده تبریز در اواخر هفته گذشته کافی بود که ماجرای جنجالی شاسی بلند‌ها به خبر نخست بسیاری از رسانه‌ها و مساله مهم برای افکار عمومی تبدیل شود. حالا مطالبه افکار عمومی این است که هر چه زودتر ابعاد این موضوع از سوی نهاد‌های قضایی مورد شفاف‌سازی قرار بگیرد. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، ضروریست با نمایندگان متخلف برخورد شود و اگر ادعای نماینده مجلس نیز کذب باشد، ضروریست جهت تنویر افکار عمومی روشنگری صورت بگیرد
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف پنج تن ریواس قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله که از نیشابور بارگیری شده بود، پنج میلیارد ریال برآورد می‌شود.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت امروز ۵ اردیبهشت چقدر شد؟، قیمت دلار کاهشی شد، پیش بینی بورس فردا | کدام صنایع صعودی می‌شود؟، جزییات عرضه نخستین خودرو‌ها در سال ۱۴۰۲، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ اردیبهشت کدامند؟، مجمع تاصیکو ۱۴۰۲ | افزایش سرمایه چه شد؟، بیشترین ورود پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزارت دفاع روسیه از سرنگونی ۵ پهپاد متعلق به ارتش اوکراین خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با تصویب آئین‌نامه قانون اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی، به زودی امکان بیمه‌شدن کارگران ساختمانی جدید و تکمیل پوشش بیمه‌ای این قشر فراهم می شود.
سردار احمدعلی گودرزی از کشف سلاح سرد و گرم خبر داد و خاطرنشان کرد: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌های ساخت کشور آمریکا به‌گونه‌ای است که هرقدر خون به آنها اصابت کند برنده‌تر می‌شود.
یکی از معتبرترین منابع تاریخی اشاره می‌کند که اسکندر مقدونی در سال ۳۲۳ قبل از میلاد در بابل درگذشت و در ممفیس به خاک سپرده شد. اما پیکر او بعداً به اسکندریه منقل شد و بعد‌ها هم بار دیگر محل دفن او در اسکندریه تغییر کرد. این مسئله باعث شده تا محل دفن او تا امروز کشف نشده باقی بماند.
اولین مساله درباره تائید خبر اجرای سند ۲۰۳۰ در دولت سیزدهم با قبول حق تحفظ این است که آن حق تحفظ‌های اخذ شده دقیقا چه هستند؟ به هر حال منتقدان دولت حسن روحانی که حالا سکانداران مجلس یازدهم و دولت سیزدهم هستند، ۴ سال تمام بابت همین سند دولت قبل را تحت فشار‌های سیاسی قرار داده و حتی در مقاطعی پیشنهاد محاکمه مقامات دولت را بابت همین سند مطرح کردند.
بورس فردا چهارشنبه ۵ بهمن در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
علت تنگی نفس اغلب مشکلات قلبی یا ریوی، مثل آسم یا آلرژی است. اگر این نشانه را دارید، بهتر است مدتی محیط زندگی تان را تغییر دهید و از شهر دور شوید یا برنامه‌ی ورزشی مؤثرتری را در پیش گیرید. اگر زیاد دچار تنگی نفس می‌شوید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.
منابع مصری از زمین لرزه شدید در مصر خبر دادند.
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام خبر وقوع زلزله ۵ ریشتری در هرمزگان گفت: دو تیم ارزیاب هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند.
۵ سال از اعلام خبر مجهز شدن ماموران به دوربین البسه می گذرد اما هنوز تمامی ماموران کلانتری ها در کشور به دوربین البسه مجهز نیستند تا در صورت وجود مشکل از تصاویر آن استفاده کنند.
مسئولان ترکیه، ۵ سرکرده گروه تروریستی داعش که به گفته آنها درصدد انجام عملیات تروریستی در خاک این کشور بودند را بازداشت کردند.
رییس سازمان دامپزشکی از ریشه کنی ۵ بیماری دامی تا دو سال آینده خبر داد.
کرمان - معاون وزیر صمت از احداث ۵ شهرک جدید انرژی خورشیدی در کرمان خبر داد.
با استفاده از ویژگی Past Participants کاربران می‌توانند ببینند چه کسی در ۶۰ روز گذشته گروهی را ترک کرده یا از آن حذف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ