پنج استان پیشتاز خرید تضمینی گندم، معادل ۵۲ درصد کل گندم خریداری شده در کشور را تولید کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری پردیس به منظور افزایش سرمایه با حضور ۵۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۲ درصد از تصادفات فوتی عابرین پیاده در شب اتفاق می افتد .
دونالد ترامپ در یک نظرسنجی توانست ۵۲ درصد آرای جمهوری‌خواهان را به دست آورد.
استاندارد تهران با بیان اینکه ۵۲ درصد از مالیات کشور از استان تهران خلق می‌شود، گفت: سامانه صدور مجوزها مانع پیشرفت نیست و مانند گذشته مرجعیت اصناف به عنوان تأیید نهایی پذیرفته می‌شود.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها براین باورند که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت محکومیت باید عفو شود.
زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از مجموع ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی ۵۲ هزار واحد مسکونی معادل ۵۶ درصد در سطح استان مقاوم سازی شده است.
نقطه اصلی فروش اکسپریا، سیستم دوربین آن است و این بار کاملاً متفاوت‌تر از قبل است. دوربین اصلی یک واحد ۵۲ مگاپیکسلی با لنز F/۱.۹ و سنسور ۱/۱.۳۵ اینچی است که سونی آن را سنسور Exmor T Stacked می‌نامد و ۷۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است. با این حال، عکس‌ها به دلیل نسبت تصویر ۴.۳:۳ با وضوح ۴۸ مگاپیکسل گرفته می‌شوند که در حالت عادی به تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی اضافه می‌شود.
بایدن در حال حاضر در جایگاه ریاست‌جمهوری محبوب نیست. میانگین نظرسنجی‌های حمایت از رئیس‌جمهور در وب‌سایت تجمیع داده فایوسرتی‌ایت نشان می‌دهد که حدود ۴۳ درصد از مردم عملکرد او را تأیید می‌کنند و حدود ۵۲ درصد از عملکرد او ناراضی هستند.
عبدی نوشت: درخصوص اینکه آیا در آینده بی‌حجابی بیشتر خواهد شد؟ ۵۲ درصد گزینه بلی، ۲۱ درصد خیر و ۲۷ درصد هم نمی‌دانم را پاسخ داده‌اند. جالب‌ترین بخش نیز ارزیابی مردم از واکنش مذهبی‌ها در برابر بی‌حجابی است که ۳۳ درصد معتقدند کنار می‌آیند، ۲۴ درصد معتقدند که از طریق نهاد‌های مسوول پیگیری می‌کنند و ۲۰ درصد هم گفته‌اند که درگیر می‌شوند و پاسخ سایر هم ۲۳ درصد است و این پاسخ ۲۰ درصد خطرناک است و حکومت باید در این زمینه اقدام کند.
رئیس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک با اشاره به صادرات ۲۰۰ میلیون مترمربعی کاشی و سرامیک به ۵۲ کشور، گفت: بیش از ۷۵ درصد صادرات این محصول به کشور عراق است.
تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل دارند، در مقایسه با مردانی که کمترین میزان سبزیجات را در برنامه غذایی خود مصرف می‌کنند، ۵۲ درصد کمتر در معرض خطر پیشرفت سرطان قرار دارند و خطر عود بیماری ۵۳ درصد در آن‌ها کمتر است.
نرخ لوبیا قرمز از هفته گذشته تا هفته جاری ۹.۶۲ درصد افزایش قیمت داشته و از هر کیلو ۵۲ هزار تومان به ۵۷ هزار تومان رسیده است.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: نسبت طلاق به ازدواج به ۵۲ درصد رسیده است و این روند رو به رشد نشان می‌دهد در آینده نزدیک تعداد زنان سرپرست خانوار بیشتر می‌شود.
بررسی عملکرد بنادر شمالی کشور طی ۷ ماه امسال نشان می‌دهد عملیات کانتینری و تخلیه و بارگیری انواع کالا در ۶ بندر به ترتیب ۵۲ درصد رشد و ۷ درصد کاهش یافته است.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر ۵۲ درصد آب مورد نیاز دریاچه ارومیه از طریق سد میاندوآب تامین می‌شود گفت: سهم آذربایجان شرقی از تامین آب مورد نیاز دریاچه ۱۲ درصد است و ۲۰ درصد نیز با بهره‌برداری از تونل انتقال آب تامین خواهد شد.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
کلادفلر و ابر آروان رهبران بازار ایران می گویند بیش از ۵۵درصد وب‌سایت‌های ایرانی با رتبه‌ی جهانی زیر یک میلیون از CDN و DNS ابری استفاده می‌کنند.
اهواز - وزیر نیرو گفت: با بهره برداری از طرح آبرسانی غدیر، ۵۲ درصد مردم خوزستان از آب پایدار و با کیفیت برخوردار می‌شوند.
شهرکرد- سخنگوی صنعت آب کشور از تلاش وزارت نیرو برای حل کامل مشکل آب شرب شهرکرد ناشی از گل‌آلودی چشمه کوهرنگ خبر داد.
واگذاری ۵۱درصد سهام استقلال و پرسپولیس تا پاییز
معاون وزیر صمت با بیان اینکه لوازم خانگی گران نمی شود، گفت: قیمت ها باید به گونه ای باشد که کالاها قابلیت صادرات پیدا کنند؛ در صورت گرانی نه تنها بازار داخل بلکه بازار خارج هم از دست می رود.
کلسترول، سدیم و چربی کدو سبز پایین است و به حفظ تعادل کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند که حفظ تعادل آنها، برای سلامت قلب ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ