سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: طبق مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون فقط ۵ درصد اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه مهار گازهای فلر محقق شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شرایط اعطای وام مسکن از سوی بانک‌ها بر اساس قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
کادرفنی پرسپولیس قراردادشان با این تیم به پایان رسیده و هواداران منتظر تمدید با کادرفنی هستند.
ایران در سال ۲۰۲۱ و با کسب نمره ۴۱۳ و کاهش ۱۵ نمره‌ای نسبت به سال ۲۰۱۶ به شرایط خود در آزمون پرلز سال ۲۰۰۱ تنزل پیدا کرد. این نمره در چهار مقیاس عملکردی خواندن (پایین- نمره ۴۰۰؛ متوسط- نمره ۴۷۵؛ بالا- نمره ۵۵۰ و پیشرفته- نمره ۶۲۵) به دست آمد که در مقایسه با کشور سنگاپور به عنوان دارنده بالاترین نمره عملکردی، کاهش عملکردی ۱۷۴ نمره‌ای و در مقایسه با سال ۲۰۱۶ ایران، کاهش ۱۵ نمره‌ای را نشان داده است.
سرمربی سابق سپاهان معتقد است این تیم بیشترین شانس قهرمانی در لیگ برتر را در اختیار دارد.
وزیر اقتصاد با اشاره به معوقات بانکی که حدود ۵ درصد است گفت: اما معوقات بانک‌های قرض الحسنه تنها نیم درصد است.
در حالی که عده‌ای در موضوع ممنوعیت واردات آیفون14، دولت را متهم به تنگ‌نظری می‌کنند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدام طبق اصول اقتصادی و با در نظر گرفتن منافع عموم جامعه است؛ طبق آمار فقط ۵ درصد مردم توانایی خرید گوشی لوکس دارند اما در ۳ سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد دلار به خرید این گوشی‌ها اختصاص یافته است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای از صدور مجوز 30 درصدی حضور تماشاگران در فینال لیگ برتر زنان سال 1401 خبر داد.
مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقه‌ای تهران، حجم آب موجود در مخزن سد امیرکبیر را حدود ۲۳ میلیون متر مکعب اعلام و تصریح کرد: این میزان در روز مشابه سال گذشته ۳۹ میلیون متر مکعب بوده است؛ همچنین حجم ذخیره آب سد طالقان از ۱۷۸ میلیون متر مکعب سال گذشته به ۱۴۴ میلیون متر مکعب کاهش پیدا کرده است.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: مردم بابت یک یا دو ملک مسکونی خود نگران نباشند، چرا که مالیات بر سوداگری فقط شامل پنج تا شش درصد افراد جامعه می‌شود که این جمعیت حتماً سوداگر هستند.
اتاق ایران در گزارشی تاکید کرد که تحقق رقم ۱۰۶ همتی تعیین شده در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، با فرض واگذاری فقط از طریق سازمان خصوصی سازی و عدم امکان انتقال مستقیم سهام به ذینفعان، دور از ذهن است.
سرپرست کاوش در تپه پوستچی گفت: بر اساس مطالعات لایه‌نگاری باستان‌شناسی و آزمایش‌های رادیوکربن می‌توان گفت نخستین لایه‌های باستانی این محوطه به ۷۳۵۰ سال پیش می‌رسد. سکونت در این محوطه به مدت ۶۵۰ سال ادامه یافته و سرانجام در حوالی شش‌هزارو ۷۰۰ سال پیش این استقرار متروک می‌شود و به صورت تپه‌ای مخروبه درآمد.
غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر گفت: از هر ۵ دختر دانشجوی آمریکایی یک نفر مورد تجاوز قرار گرفته است و فقط ۵ درصد آن‌ها به پلیس گزارش می‌شود.
افرادی که هوش و البته تمرکز و دقت بالایی دارند می‌توانند تست زیر را حل کنند. فقط یک درصد از مردم می‌توانند شانه پنهان شده در تصویر زیر را در ۱۳ ثانیه ببینند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه تنها یک درصد پله‌برقی‌های مترو خاموش هستند گفت: تنها دلیل طولانی‌شدن زمان تعمیر تعداد کمی از پله‌برقی‌ها، نبود قطعات است.
علی‌رغم جمعیت ۱۲ هزار و ۸ نفری زندانیان جرایم غیرعمد در کشور، زنان با ۳۸۷ مورد منتهی به محکومیت‌های مالی تنها سه درصد آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
در خرداد ۱۴۰۱ به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و جهش چندبرابری قیمت مواد غذایی، تورم ماهانه تا ۵/۱۲ درصد رشد کرد. یعنی میانگین قیمت‌ها فقط طی یک ماه ۵/۱۲ درصد بیشتر شد. اما این نرخ به دلیل حذف ارز دولتی طبیعی بود. از تیرماه به بعد به‌صورت تدریجی این نرخ کاهش یافت تا شهریور که به عدد ۲/۲ درصد رسید. موضوع نگران‌کننده، اما در مهرماه اتفاق افتاد. یعنی صعودی شدن مجدد نرخ تورم ماهانه در مهرماه. با وجود آنکه هیچ اتفاق و شوک جدیدی به بازار وارد نشده بود، تورم ماهانه مهر به ۳ درصد رسید. این عدد می‌گوید وقتی فقط در یک ماه ۳ درصد قیمت‌ها بیشتر شده است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معلمان عضو بسیج هستند، گفت: هر دانشجو معلم باید پس از فراغت از تحصیل در 6 ساحت تربیتی دارای ۱۲ مهارت باشد.
لوئیز کامپوس، مدیر فوتبال پاری سن ژرمن، از توانایی‌های کیلیان امباپه در زمین تمجید کرد.
لوئیز کامپوس، مدیر فوتبال پاری سن ژرمن، از توانایی‌های کیلیان امباپه در زمین تمجید کرد.
تازه‌ترین گزارش دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور بیانگر آن است که حجم آب موجود در مخازن سد‌ها از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر) تا ۲۱ آبان‌ماه به رقم ۱۷.۸۰ میلیارد مترمکعب رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال آبی گذشته با موجودی ۱۷.۷۷ میلیارد مترمکعب تفاوت محسوسی ندارد.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کار‌های کشور از فضای مجازی و اینستاگرام به عنوان مکمل تبلیغاتی استفاده می‌کنند و این گونه نیست که همه فروش آن‌ها از طریق آن‌ها باشد، فقط ۳ درصد از فروش کسب و کار‌ها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کارهای کشور از فضای مجازی و اینستاگرام استفاده می‌کنند و اینگونه نیست که همه فروش آنها از طریق آنها باشد، فقط سه درصد از فروش کسب و کارها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر سفارش ساخت به صنایع دریایی داده نشود، رکود جدی در این صنایع ایجاد خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: طبق مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون فقط ۵ درصد اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه مهار گازهای فلر محقق شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ