جدول ۵ لیگ معتبر اروپا و درصد شانس قهرمانی مدعیان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال سومین تیمی شد که هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر بیست‌وسوم را با پیروزی پشت سر گذاشت. هفته آینده حداقل نوار یکی از جمع سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس پاره خواهد شد چرا که دو تیم اول جدول با هم مصاف دارند
با برگزاری بازیهای شب دوم از دومین هفته لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و پرسپولیس هر شش امتیاز ممکن را کسب کرده اند و استقلال هم فردا این شانس را دارد که به جمع مثلث همیشه مدعی لیگ بپیوندد. مدعیان نمی خواهند امتیازی از دست بدهند. تیم پرادعای فولاد با هدایت منصوریان هم دومین باخت پیاپی را تجربه کرد
سرمربی شمس‌آذر امیدوار است امتیازهای منفی تیمش در جدول لیگ برتر پاک شود.
جدول لیگ برتر ۲۳ در پایان هفته اول
تیم ملی والیبال ژاپن در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 به مصاف ایتالیا رفت و در جدال با این تیم نخستین شکست این فصل خود را تجربه کرد.
ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
پنجمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با 6 دیدار پیگیری و تیم‌های آمریکا، ژاپن، برزیل، هلند، چین و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۳ با صدرنشینی ژاپن در حال پیگیری است و این تیم قدرتمند همه هفت مسابقه‌اش را تا اینجا برده است! تنها برزیل موفق شده است دو ست از چشم بادامی‌ها بگیرد!
سازمان لیگ جدول نهایی فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر را اعلام کرد که یک تغییر مهم در آن دیده می‌شود.
وبسایت "ورزش سه" این هفته نیز پوشش ویژه لیگ برتر را با جدول زنده و آنلاین خواهد داشت که از شروع بازی تا پایان مسابقات به روز رسانی خواهد شد.
جدول لیگ در پایان هفته ۲۹؛ جام در مشت پرسپولیس؟
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
نمودار بالای جدول در ۵ لیگ معتبر اروپایی قبل فیفادی
تیم سنگ آهن بافق در پایان هفته نهم لیگ برتر هندبال زنان به صدر جدول بازگشت.
تیم لبنیات هزار آمل با شکست شهرداری ارومیه در لیگ برتر مردان، هفدهمین هفته صدرنشینی خود را تجربه کرد.
تیم‌پر ستاره ایفاسرام اردکان به سایپای قعر جدولی هم نه نگفت.
شهرداری ارومیه با غلبه بر همنام گنبدی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید.
فولاد سیرجان با غلبه بر مس رفسنجان دو پله صعود را در جدول لیگ برتر والیبال تجربه کرد.
هفته هفتم لیگ برتر هندبال با صعود تیم شاملی به صدر جدول پایان یافت.
آرسنال یک روز پس از این که صدر جدول را به سیتی واگذار کرده بود، ۵ گل به فارست زد و دوباره صدرنشین لیگ برتر شد.
روز نحست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در ترکیه با صعود دو کاراته کای ایران به دیدار نهایی پایان یافت.
روز نحست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در ترکیه با صعود دو کاراته کای ایران به دیدار نهایی پایان یافت.
پرسپولیس که در حال حاضر با دو تساوی و سه پیروزی توانسته با کسب ۱۱ امتیاز صدر جدول لیگ بیست و دوم را قرمز قرمز کند، با نکته منفی ۵ دیدار اول خود را در این فصل به پایان رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ