اسحاقی در ادامه گفت: یکی از انتقادات شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت این بود که چرا امتیاز مطب از ۳۶۰ به ۲۵۰ کاهش یافته چراکه این اقدام منجر به کاهش حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار و متضرر شدن این مناطق می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ۱۵۵ پذیرفته‌شده رشته ارتوپدی دوره ۴۶، تنها ۵۹ نفر سهمیه ندارند. در رشته قلب و عروق از ۲۲۹ نفر پذیرفته‌شده تنها ۸۹ نفر بدون سهمیه قبول شدند. ۶۲درصد قبول‌شدگان تخصص قلب کشور پزشکان سهمیه‌ای هستند.
۳۲ قلم به عنوان کالای اساسی ثبت شده است که در این راستا می‌توان به گندم، برنج، انواع گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، شکر، لبنیات، روغن، حبوبات و… اشاره کرد.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود ۶۰ درصد از اراضی کشاورزی کشور سنددار شوند.
با همکاری مناسب بیش از ۶۰ درصد ادارات و دستگاه های اجرایی شهر تهران در طرح های مدیریت مصرف برق، روزانه بالغ بر ۱۲۰ مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاسته شده است.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که بازی به بازی شرایط تیم ایران بهتر می‌شود، گفت: امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که بازی به بازی شرایط تیم ایران بهتر می‌شود، گفت: امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.
اجبار به ۶۰درصد بازی خارجی‌های بنجل در لیگ ایران
علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی گفت: سال گذشته ۹۰۰۰ میلیارد تومان مالیات علی الحساب پزشکان از طریق بیمارستان ها دریافت شد.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران، از تولید ۳۲۳ میلیون عدد تخم چشم‌زده ماهی در ۵۰ مرکز تکثیر در کشور خبر داد و گفت: این میزان تولید ۶۱ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.
تربت حیدریه ـ مدیر آب منطقه‌ای تربت حیدریه گفت: با تشدید خشکسالی، ۶۰ درصد قنات و چشمه‌های حوزه آبی که شامل شهرستانهای زاوه، مه ولات و رشتخوار هستند به کلی خشک شده است.
تربت حیدریه ـ مدیر آب منطقه‌ای تربت حیدریه گفت: با تشدید خشکسالی، ۶۰ درصد قنوات و چشمه‌های حوزه آبی که شامل شهرستانهای زاوه، مه ولات و رشتخوار است، به کلی خشک شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: همواره ۶۰ درصد حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به انتقال کسب و کار‌های مردمی به پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از مردم و کسب و کارهایشان به پیام رسان‌های داخلی وارد شده اند و از این پیام رسان‌ها استفاده می‌کنند.
در حالی که بارش‌های پاییز امسال در کشور ۴۰ درصد کمتر از نرمال بود ولی بارندگی‌های فرانرمال دو ماه نخست زمستان سبب شد تا حدود ۶۰ درصد از این کسری جبران شود.
دامغان- وزیر نیرو با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی دامغان که امروز به برکت دهه فجر افتتاح شد، توان تامین برق مصرفی خانوارهای شهرستان را دارد، گفت: ۶۰ درصد برق دامغان از این طریق تامین می‌شود.
اصفهان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان گفت: دفاتر اسناد رسمی بدلیل رکود بازار بشدت زیان‌ده شدند و درآمد حدود ۶۰ درصد این دفاتر در استان تکافوی هزینه‌ها را نمی ‌دهد.
رئیس انجمن سنگ آهن گفت: در حال حاضر ۲.۳ میلیارد تن ذخایر سنگ آهن در کشور داریم که البته اگر در این بخش به صورت اصولی کار شود ذخایر تا حدود ۵ میلیارد تن تخمین زده می شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی باید توسعه پیدا کند. اتوبوس، تاکسی و ون شاید ۲ درصد در آلودگی هوا تأثیر داشته باشند و بیش از ۶۰ درصد آلودگی هوا توسط وسایل شخصی ایجاد می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۶۰ درصد افراد تحت پوشش بنیاد شهید از بانوان هستند.
امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
یافته‌های نظرسنجی دو روزه رویترز – ایپسوس نشان می‌دهد که ۴۱ درصد آمریکایی‌ها عملکرد شغلی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا را تایید می‌کنند و این به نسبت روز‌های گذشته که ۳۹ درصد را نشان می‌داد، افزایش یافته است.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، با عنوان این مطلب که ۶۰ درصد معتادان شاغلین هستند، گفت: اینکه می‌گویند بیکاری عامل اعتیاد است، درست نیست.
تحقیقات اخیر انجمن تولیدکنندگان انگلیس نشان می‌دهد افزیش قیمت‌های قبوض برق و گاز در این کشور، از هر ۱۰ شرکت تولیدی، ۶ شرکت در معرض تعطیلی قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ