رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در تلاش هستیم ۲۰۰ هزار ایثارگری که در دهک‌های پایین قرار دارند، تحت پوشش طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال ۵۱ درصد سهام کنترلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود.
اتاق ایران در گزارشی تاکید کرد که تحقق رقم ۱۰۶ همتی تعیین شده در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، با فرض واگذاری فقط از طریق سازمان خصوصی سازی و عدم امکان انتقال مستقیم سهام به ذینفعان، دور از ذهن است.
سازمان خصوصی سازی با انتشار آگهی و جزئیات، خبر از واگذای بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال داد.
سازمان خصوصی ‌سازی با انتشار آگهی و جزئیات، خبر از واگذای بلوک 51 درصدی سهام باشگاه استقلال داد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جزئیات برگزاری مزایده واگذاری ۵۱ درصد سهام هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جزئیات برگزاری مزایده واگذاری ۵۱ درصد سهام هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
سازمان خصوصی سازی از ساعت 14:00 امروز، 51 درصد سهام پرسپولیس را با رقم دو هزار و هفتصد میلیارد تومان عرضه خواهد کرد.
سازمان خصوصی سازی برای واگذاری 51 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس اطلاعیه رسمی صادر کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در جلسه امروز هیات عالی واگذاری، شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مصوب شد.
شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس در هیات عالی واگذاری تصویب شد.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
تهران- ایرنا- وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای خواستار تجدید نظر در واگذاری بلوک ۱۲ درصدی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازار بورس شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام واریز بخش نقدی بزرگترین مزایده تاریخ یعنی بلوک ۱۲ درصدی هلدینگ خلیج فارس، از نهایی شدن این معامله خبر داد.
پیشنهاد نهایی سازمان خصوصی‌سازی برای پرسپولیس و استقلال، واگذاری سهام با بلوک 17 درصد یا 51 درصد است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
واگذاری ۵۱درصد سهام استقلال و پرسپولیس تا پاییز
امیرمحمد گَلَوانی کارشناس بازار سرمایه گفت: تولید خودرو تاثیر گذارترین صنعت در کشور است، زیرا بیشترین تولید صنعت را تشکیل می‌دهد که ۲۵ درصد کل GDP کشور به حساب می‌آید.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: به کمک خریدهایی که از بورس داشته ایم توانستیم ۳۰ درصد هزینه‌های خود را کاهش دهیم.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۶۶۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۹۳ تن از ایشان وخیم است.
کلسترول، سدیم و چربی کدو سبز پایین است و به حفظ تعادل کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند که حفظ تعادل آنها، برای سلامت قلب ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ