مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد هتل‌ها در چرخه ارزیابی قرار دارند، گفت: ۴۰ درصد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره کشور تاکنون گواهی استاندارد گرفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بهار ۱۴۰۲ سهم جمعیت بیکار فارغ‌التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران ۴۰.۸درصد بوده است، بررسی تغییرات این شاخص نشان می‌دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱.۱درصد افزایش داشته است.
رئیس جامعه المصطفی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و ... اهل تسنن هستند.
صدور گواهی استاندارد ۴۰ درصد از هتل‌ها، تهیه ضوابط اختصاصی بافت شیراز، سفرهای جنجالی مصر و فروش بوم گردی‌ها به دلیل ورشکستگی از جمله اخبار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
صدور گواهی استاندارد ۴۰ درصد از هتل‌ها، تهیه ضوابط اختصاصی بافت شیراز، سفرهای جنجالی مصر و فروش بوم گردی‌ها به دلیل ورشکستگی از جمله اخبار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
شاهرود- رئیس دادگستری شاهرود گفت: طی یک سال اخیر نزدیک به ۴۰ درصد از درخواست‌های طلاق زوج‌ها و اختلافات خانوادگی و… در این شهرستان به سازش انجامیده است.
وزیر نیرو گفت: آماری که تا امروز منتشر شده حاکی از این است که بین ۳۵ تا ۴۰ درصد مشترکین حائز شرایط دریافت پاداش صرفه جویی شدند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش حقوق ۴۰ درصدی پاکبانان در تهران خبر داد.
در حال حاضر ۹۳۸ هزار و ۴۶۱ نفر از جمعیت فارغ‌التحصیلان کشور، بیکار هستند که سهم آنها از کل بیکاران کشور در حدود ۴۰ درصد است که نسبت به سال ۱۴۰۰ افت ۰.۳ درصدی را نشان می دهد.
افزایش قیمت ۴۰ درصدی کرایه تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
رییس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: هوشمندسازی آبیاری نهالستان‌های منابع طبیعی کشور به طور متوسط ۴۰ درصد مصرف آب را کاهش می‌دهد.
وزیر نیرو میزان پرشدگی سدهای کشور را بیش از ۴۰ درصد اعلام کرد: بارش‌ها در نیمه جنوبی کشور بیش از حد معمول اتفاق افتاده اما در نیمه شمالی نسبت به گذشته کمتر بوده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: بیش از ۴۰ درصد مرگ‌های سرطانی، با تغییر سبک زندگی و اجتناب از عوامل خطر اصلی، قابل پیشگیری هستند.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: دو عامل افزایش قیمت کالاها در شرایط تورم و بهبود اقتصادی ۴۰ درصد افزایش مالیات‌ها را تامین می‌کند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه با بیان اینکه ۴۰ درصد از سرقت‌ها مربوط به خودرو و لوازم خودرو است، گفت: در ۲ سال گذشته، بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ مورد سرقت در کشور رخ داده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه با بیان اینکه ۴۰ درصد از سرقت‌ها مربوط به خودرو و لوازم خودرو است، گفت: در ۲ سال گذشته، بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ مورد سرقت در کشور رخ داده است.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰ درصد یارانه نقدی آب رفته است، گفت: دولت باید با کالابرگ الکترونیک یا یارانه نقدی مبتنی بر سبد کالا، طبق مصوبه مجلس از کاهش ارزش یارانه مردم جلوگیری کند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه تورم بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش داشته‌ است، گفت: تورم به حدود ۴۰ درصد رسیده است، البته ۴۰ درصد تورم به معنای نداشتن گرانی نیست.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۰ درصد مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی معادل هفت هزار و ۷۰ مددجو واجد شرایط دریافت مسکن ملی تشخیص داده شدند.
رئیس جمهور اوکراین از خسارت گسترده به زیرساخت های انرژی این کشور در نتیجه حملات روسیه خبر داد.
مقام دولتی اوکراینی می‌گوید به علت تخریب نیروگاه‌های تولید برق این کشور با مشکلات زیادی روبرو است و برای رفع نیازهای خود نیاز به کمک دارد.
با وجود اینکه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مدعی برخورد با عرضه‌کنندگان کالای قاچاق در فضای مجازی است، اما می‌توان با یک جستجوی ساده صدها صفحه و سایت فروش لوازم خانگی قاچاق را مشاهده کرد.
در سال ۱۴۰۰ تعداد زنان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال به ۵ میلیون و ۹۰ هزار نفر رسیده که یک میلیون و ۹۸۵ هزار نفر از آن جزء جمعیت NEET‌ها (بی تحصیل، بی کار، بی مهارت) هستند.
رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور گفت: تهران کم برخوردارترین شهر با ۱۷۹ محله کم برخوردار است و ۴۰ درصد مردم این محلات هم مستاجر هستند.
در نتیجه سیل ویرانگر در کشور پاکستان، ۴۰ درصد از مدارس ایالت سند این کشور تخریب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ