با افتتاح دو کانال بورسی برای فعالیت ملکی بانک‌ها، دو سناریو در ارتباط با سرنوشت یخچال‌های ملکی بانکی مطرح می‌شود. بانک مرکزی در حالی روز گذشته از صدور مجوز راه اندازی دو مسیر بورسی فعالیت مولد ملکی برای بانک‌ها شامل «صندوق‌های زمین و ساختمان» و «صندوق‌های املاک و مستغلات» خبر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه سان انگلیس جزئیات عجیبی را از شروط نیمار برای پیوستن به الهلال بیان کرده‌ که باعث حیرت همگان شده است.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
مواد غذایی مثل ماهی و میگو فسادپذیری بیشتری دارد و باید در خرید و سپس نگهداری آنها در یخچال دقت بیشتری شود. غذاهای دریایی نباید بیشتر از یک یا دو روز در یخچال نگهداری شود.
میوه‌ها و سبزیجات که زیر باران قرار می‌گیرند، آب زیادی را در خودشان حفظ می‌کنند. از آنجایی که شما هم این مواد غذایی را می‌خرید و آن‌ها را داخل یخچال می‌گذارید، آب مواد غذایی تازه مثل سبزیجات و میوه‌ها از آن نشت می‌کند و باعث می‌شود که محفظه داخل یخچال خیس شود.
در صورت رعایت برخی نکات و نگهداری منظم از یخچال خود می‌توانید طول عمر دستگاه را افزایش دهید و از سوی دیگر، مانع از افرایش قبض برق خانه شوید.
برخی از کاربران توییتر با ابراز تنفر از مزه سس کچاپ سرد، استدلال کرده‌اند که در رستوران‌ها بطری‌های سس کچاپ در دمای اتاق روی میز نگهداری می‌شود.
هر ۱۰۰ ـ ۲۰۰ متر هم روی دیواری نوشته‌اند: خیابان یخچال. خیابانی که قدیم‌ها اسم و رسم‌دارتر بوده گویا. راهی که کشیده شده بود شمیران را وصل کند به دروس؛ که حالا بعد از یک ساعت پرس‌وجو تنها کسانی که از قدیم‌های خیابان چیزی یادشان مانده جمشید نراقی است و علی احمدی. تنها کسانی که حوصله حرف زدن دارند.
همزمان با فرارسیدن فصل گرما و شروع طرح‌های مدیریت مصرف برق، شایعاتی در شبکه‌های مجازی پیرامون میزان مصرف برخی لوازم خانگی همانند یخچال‌ فریزرها مطرح می‌شود که با محاسبات ریاضی همخوانی ندارد.
در گذشته حدود ۱۰ یخچال در محله خانی‌آباد وجود داشت که بیشترشان تخریب شده‌اند. ضمن اینکه در این محل پدر غلامرضا تختی هم یخ می‌فروخت و برخی محلی‌ها معتقدند این یخچال هم متعلق به پدر تختی بوده است.
سیدجلیل میرمحمدی، نماینده مخالف استیضاح وزیر صمت گفت: قرار است با عزل وزیر صمت یخچال و فریزر ارزان شود؛ این ادبیاتی است که ما داریم در مجلس وزیری را استیضاح میکنیم!
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این‌که برنج پخته بیرون از یخچال به دلیل رطوبت فراوان شرایط بسیار مناسبی برای رشد باکتری دارد، گفت: در صورت نگهداری در دمای بالای پنج درجه، برنج خیلی زود خراب می‌شود.
شوهر سابق یک مدل جوان پس از آن که جسد او را به طرز وحشیانه‌ای تکه تکه کرده و در یخچال قرار داده بود بازداشت شد.
اگر وقت کافی برای تمیز کردن یخچال ندارید استفاده از دستمال مرطوب کودک یک گزینه عالی است. هر زمان که همه چیز نامرتب به نظر می‌رسد، یک دستمال مرطوب کودک بردارید و سطوح داخلی یخچال خود را پاک کنید.
قبل از فراگیر شدن تولید یخ و تهیه آن به شیوه مصنوعی، وقتی یخ‌ها به شیوه «چال‌شدنی» تهیه می‌شدند، یخچال طبیعی روستای جعفرآباد جنگل که حالا حکم یکی از بنا‌های تاریخی منطقه ۱۹ را دارد، کارکرد پرمخاطبی داشت.
در حالی که بعضی از مواد غذایی وقتی از سرما دور نگه داشته می‌شوند به سادگی طعم بهتری دارند و بافت بهتری را حفظ می‌کنند، اما غذا‌های دیگر زمانی که بیرون از یخچال نگهداری می‌شوند بیشتر مواد مغذی خود را حفظ می‌کنند.
معاون وزیر صمت در نامه ای به رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که ثبت سفارش و واردات کانتینرهای یخچال دار به جهت امکان تولید آن به حالت دائم ممنوع است.
اسرار این جنایت هولناک سی‌ام مهر امسال زمانی که مأموران پلیس برای بازداشت یک مرد موادفروش وارد خانه‌ای در شهرری شدند فاش شد. آن روز وقتی جسد دختربچه ۶ساله‌ای در یخچال خانه مرد قاچاقچی پیدا شد تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کردند.
طبق ابلاغیه گمرک ایران، واردات تریلرهای یخچال دار مستعمل با حداکثر ۵ سال سن از کشورهای عضو اتحادیه اروپا انگلیس، ژاپن و یا کره جنوبی آزاد شد.
طبق ابلاغیه گمرک ایران، واردات تریلرهای یخچال دار مستعمل با حداکثر ۵ سال سن از کشورهای عضو اتحادیه اروپا انگلیس، ژاپن و یا کره جنوبی آزاد شد.
ماموران وارد آشپزخانه شدند و ناگهان چسبی که روی در یخچال زده شده بود؛ نظر یکی از ماموران را جلب کرد و اقدام به باز کردن در یخچال کردند که جسم پتوپیچ شده‌ای را مشاهده کردند. سر پتو را کشیدند و جسد بی جان دختربچه معصوم به نام باران از داخل یخچال روی زمین غلتید.
تصور اشتباه نگهداری دارو‌ها در منزل برای روز مبادا بسیار خطرناک و نادرست است و شاهد هستیم در خیلی از منازل جمع آوری و انبار دارو‌ها در قفسه یا جعبه‌های دارویی در آشپزخانه یا یخچال صورت می‌گیرد، در حالی که این نوع نگهداری موجب فاسد شدن دارو و مسمومیت می‌شود.
کمپانی امریکایی چند ملیتی IBM به تازگی توانسته بزرگترین یخچال دنیا را برای کامپیوتر‌های کوانتومی بسازد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از سقوط دو کوهنورد در یخچال یخار کوه دماوند خبر داد.
با توجه به گرمای هوا، توصیه می‌شود غذای گرم بسته بندی، بیش از دو ساعت در فضای بیرون، نگه داری نشود. عزاداران هم لازم است در سریع‌ترین زمان، غذای نذری را میل کرده و یا سریعاً در یخچال نگهداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ