در صورت رعایت برخی نکات و نگهداری منظم از یخچال خود می‌توانید طول عمر دستگاه را افزایش دهید و از سوی دیگر، مانع از افرایش قبض برق خانه شوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان آغاز روز بر ساعات بعدی روز تأثیر می‎گذارد، بنابراین یک برنامه صبحگاهی سرگرم کننده و انگیزشی شما را به محض بیدار شدن در چارچوب ذهنی مشخصی قرار می‎دهد، همچنین به افزایش بهره‎وری کمک می‎کند و این به ما احساس کنترل و تسلط بر اوضاع را می‌دهد، مخصوصاً اگر کار‌های زیادی داشته باشیم که باید آن‌ها را تمام کنیم.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه تمهیدات لازم برای افزایش رفاه زائرین در ورود و خروج از مرزهای زمینی انجام می شود، گفت: گمرک در مرزهای غربی کشور اقدام به نصب ۸ دستگاه ایکس‌ری می‌کند.
یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد را در به خواب رفتن با مشکل روبه‌رو می‌کند این است که زمانی که دراز می‌کشیم و آماده خوابیدن می‌شویم ذهنمان مورد هجوم افکار متعددی قرار می‌گیرد. در این میان ترفندی موسوم به تکنیک تنفس ۴-۷-۸ می‌تواند به آرام کردن ذهن و دور شدن از این افکار و به خواب رفتن تدریجی شما کمک کند.
زمان آغاز روز بر ساعات بعدی روز تأثیر می‎گذارد، بنابراین یک برنامه صبحگاهی سرگرم کننده و انگیزشی شما را به محض بیدار شدن در چارچوب ذهنی مشخصی قرار می‎دهد، همچنین به افزایش بهره‎وری کمک می‎کند و این به ما احساس کنترل و تسلط بر اوضاع را می‌دهد، مخصوصاً اگر کار‌های زیادی داشته باشیم که باید آن‌ها را تمام کنیم.
در فاصله ۹ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه B این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
آندورا با وجود اینکه یکی از کوچک‌ترین کشور‌های جهان است، اما حقایق زیاد و شگفت‌انگیزی درباره آن وجود دارد که هنوز نمیدانید.
گر نمی‌توانیم در روز ۳۰ دقیقه ورزش کنیم در زمان کوتاه‌تر به عنوان مثال برای پنج یا شش دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهیم. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهیم. ۳۰ ثانیه استراحت داشته و دوباره این کار را تکرار کنیم.
سه تیم والیبال ایران، کره‌جنوبی و بلغارستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه‌ای سخت برابر حریف داشته و در جدال‌هایی پنج سته موفق به کسب پیروزی برای صعود شدند.
افراد باهوش برای خوش گذرانی به دوستان زیادی نیاز ندارند. تحقیقات نشان داده باهوش‌ها از خلوت کردن با خود لذت می‌برند و احتمال خسته کننده بودن معاشرت برای آن‌ها بیشتر از لذتبخش بودن این کار است.
یک قایق در پی برخورد با یک کشتی مملو از شن در رودخانه ای در ۳۰ کیلومتری داکا پایتخت بنگلادش، واژگون شد و ۸ نفر کشته شدند.
گیاهخواری این قابلیت را دارد که به شما کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید. البته این مسئله بدان معنا نیست که گوشت را سبد غذایی‌تان حذف کنید. اما تحقیقات نشان داده که گیاهخواریِ اصولی، با کاهش مصرف قند و شکر، کاهش مصرف چربی‌های اشباع موجود در غذا‌های حیوانی و جلوگیری از چاقی، به طول عمر بیشتر کمک می‌کند.
تابستان با لذت‌های ساده همراه است جمله غذا پختن با گوجه فرنگی تازه. خوردن آن به صورت ساده یا با کمی نمک مطمئنا یکی از گزینه‌ها است، اما کاربرد گوجه فرنگی‌های فصل نامحدود است از استفاده برای درست کردن سالاد گوجه فرنگی گرفته تا ساندویچ گوجه فرنگی و حتی پای گوجه فرنگی. یکی از راه‌ها نیز ترکیب آن با پاستا می‌باشد.
میوه‌ها و سبزیجات سرشار از آب، مواد مغذی و فیبر هستند و سیستم گوارش را تقویت می‌کنند. از این‌رو گنجاندن آن‌ها در رژیم غذایی و ایجاد برخی تغییرات ساده در سبک زندگی می‌تواند به شما در پاکسازی بدن کمک کند.
رژیم غذایی در کاهش وزن تأثیر بسزایی دارد، اما این بدان معنا نیست که خود را از غذا‌های خوشمزه محروم کنید یا کالری مصرفی را تا حد زیادی کاهش دهید. کاهش وزن سالم در گرو خوردن انواع مواد مغذی متراکم است که شما را بدون دریافت کالری اضافی سیر می‌کند.
اگر شغل تان به گونه‌ای است که ساعات کاری خود را نشسته سپری می‌کنید، ممکن است دچار ورم پا شوید. این حالت که به آن «ادم وابسته» (Dependent Edema) گفته می‌شود، زمانی رخ می‌دهد که مایع اضافی در بافت‌های بدن انباشته می‌شود.
اگر می‌خواهید با اعتماد به نفس به نظر برسید، سعی کنید فضای مورد نیازتان را اشغال کنید و با استفاده از آن هم احساس راحتی کنید. این کار نشانه‌ی راحتی و اعتماد به نفس تلقی می‌شود.
رنگ لیوانی که در آن می‌نوشیم می‌تواند تأثیر زیادی روی تصور ما از مزه‌ی نوشیدنی داشته باشد. تحقیقات نشان داده وقتی هات چاکلت در لیوان نارنجی یا کرم رنگ سرو می‌شود، آدم‌ها مزه‌ی آن را بیشتر می‌پسندند.
فراموش نکنید که مصرف بالای انرژی لوازم خنک کننده در تابستان منجر به انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و در نتیجه گرم شدن زمین خواهد شد. چند ترفند ساده وجود دارد که می‌توانید با رعایت آن‌ها علاوه بر کاهش هزینه گاز و برق، از گرم شدن هوای کره زمین توسط وسایل سرمایشی جلوگیری کنید.
این کار باتری گوشی شما را درست به اندازه روشنایی زیاد صفحه نمایش تخلیه می‌کند. می‌توانید با رفتن به برنامه «Launcher» گوشی خود با پایین نگه داشتن قسمت خالی از صفحه اصلی و کلیک کردن روی تنظیمات، این مورد را تنظیم کنید. سپس یک تم تیره برای صفحه خود انتخاب کنید.
دختران امروزی برای عمق بخشیدن به چشمان خود از لنز یا برنامه‌های ویرایش عکس استفاده می‌کنند. در گذشته زیبارویان طبقه‌ی اشراف از روش خطرناکی برای این منظور استفاده می‌کردند. آن‌ها عصاره‌ی گیاه بلادونا را درون چشمان خود می‌ریختند که بسیار سمی است.
هر روز به جای سه وعده غذایی بزرگ شش وعده غذایی کوچکتر داشته باشید. این کار کمک میکند تا معده تان را بیش از حد پر نکنید و از تولید بیش از اندازه اسید معده جلوگیری کنید. سه وعده غذایی کوچک و سه میان وعده هم میتواند گزینه خوبی باشد.
دلایل مختلفی برای بوی بد دهان وجود دارد، ازجمله خوردن یا نوشیدن غذاها و نوشیدنی های با بوی تند یا پر از ادویه. همچنین مشکلات دندان و لثه نیز می‌توانند به این عارضه بینجامند؛ مشکلاتی مثل بیماری لثه، وجود سوراخ در دندان یا عفونت.
بوی بد دهان یک معضل جدی و آزاردهنده برای برخی از افراد است که حتی روی تعاملات روزمره آن‌ها تاثیر ناخوشایند دارد. روش‌های رفع بوی بد دهان - بسته به علت بروز آن - ممکن است متفاوت باشد
بهترین راه برای ایجاد انگیزه به منظور نوشیدن آب بیش‌تر آن است که افراد درک کنند آب چیست و در بدن ما چه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ