روزنامه سان انگلیس جزئیات عجیبی را از شروط نیمار برای پیوستن به الهلال بیان کرده‌ که باعث حیرت همگان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستانی‌ها برای راضی کردن نیمار علاوه بر دستمزد پایه ۱۵۰ میلیون یورویی، آپشن‌های دیگری هم به او پیشنهاد کرده‌اند. سه خودرو لوکس بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان برای نیمار فراهم شده و در کنار این هم ستاره برزیلی درخواست ۴ مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای خود، خانواده و دوستانش در اختیار خواهد داشت.
عربستانی‌ها برای راضی کردن نیمار علاوه بر دستمزد پایه ۱۵۰ میلیون یورویی، آپشن‌های دیگری هم به او پیشنهاد کرده‌اند. سه خودرو لوکس بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان برای نیمار فراهم شده و در کنار این هم ستاره برزیلی درخواست ۴ مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای خود، خانواده و دوستانش در اختیار خواهد داشت.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
باشگاه استون ویلا اولین پیشنهاد اینتر برای خرید دیبو مارتینز را رد کرده است.
استون مارتین در دی بی ۱۲ مدل ۲۰۲۴ مجموعه‌ای از زیباترین خطوط و زوایا را به نمایش گذاشته است. خطوط برجسته روی درپوش موتور، جلوپنجره که امضا استون مارتین محسوب می‌شود و چراغ‌های اصلی جلو در هماهنگی بالایی قرار دارند و یک دماغه خاص و اسپرت را ارائه می‌دهند.
مجموعه آمالگام در سال ۱۹۹۵ شروع به ساخت ماکت خودرو‌ها کرد و با فراری در سال ۱۹۹۸ شریک شد. این شرکت به دلیل ایجاد مدل‌های بسیار دقیق از ماشین‌های معروف، مانند استون مارتین DB ۵ Vantage و بوگاتی ویرون، و ... شناخته شده است.
متئو آلمانی (مدیر بخش فوتبال بارسا) که باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود با استون ویلا به توافق رسیده، حالا قصد ماندن دارد و امروز با خوان لاپورتا برای ادامه همکاری جلسه داشت.
تاتنهام در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-1 مغلوب استون ویلا شد.
منچستریونایتد و چلسی برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در نقل و انتقالات تابستانی با یکدیگر رقابت می کنند.
دیبو مارتینز این روزها به عنوان سرآمد بازیکنان استون ویلا مورد ستایش رسانه ها قرار می گیرد.
رئیس استون مارتین گفت که دوست دارد برای قهرمانی این فصل فرمول یک به آلونسو ماشین بدهد، اما نباید در رویاها غرق شوند.
شرکت خودروسازی هوندای ژاپن ممکن است همکاری خود را با استون مارتین یا مک لارن آغاز کند.
راننده استون مارتین اعلام کرد در گرندپری فرمول یک در استرالیا آماده بازگشت است.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، از دروازه‌بان آرژانتینی تیمش انتقاد کرد.
آرسنال درحالی‌که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود، استون ویلا، 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 92 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
فرناندو آلونسو گفت رفته‌رفته برای قهرمانی جهان تلاش خواهد کرد تا نشان دهد قهرمانی را از یاد نبرده است.
استیون جرارد پس از اخراج از استون ویلا در ماه اکتبر، در حال بررسی پیشنهاد کاری از تیم ملی لهستان است.
دروازه‌بان جنجالی آرژانتین در اولین حضور خود در استون ویلا بعد از جام جهانی، لحظه های ویژه ای را رقم زد.
استون ویلا دیبو مارتینز را در فهرست فروش گذاشته و در صورت قطعی شدن جدایی او، برای خرید جوردن پیکفورد، گلر اول تیم ملی انگلیس، اقدام خواهد کرد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی، قرار نیست در بازی برابر تاتنهام در ترکیب استون ویلا قرار بگیرد.
باشگاه استون ویلا دیگر تمایلی به ادامه همکاری با امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی، ندارد.
امی بوئندیا، هافبک استون ویلا، مدعی شد امیلیانو مارتینز شایسته دریافت عنوان بهترین دروازه بان جام جهانی است.
امیلیانو مارتینز، دروازه بان استون ویلا و تیم ملی آرژانتین، در دیدار امروز تیمش مقابل نیوکاسل از ناحیه دچار آسیب دیدگی شد.
درپی نقص سیستم ترمز یک دستگاه کامیون و برخورد آن با جمعیت در دیریک واقع در استان ماردین، ۱۶ نفر کشته و ۲۹ نفر زخمی شدند که حال ۸ نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ