اسرار این جنایت هولناک سی‌ام مهر امسال زمانی که مأموران پلیس برای بازداشت یک مرد موادفروش وارد خانه‌ای در شهرری شدند فاش شد. آن روز وقتی جسد دختربچه ۶ساله‌ای در یخچال خانه مرد قاچاقچی پیدا شد تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر ۱۹ ساله در جنوب تهران خبر داد و گفت: پدر این دختر عامل جنایت بود.
آدینه‌لو گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی ۲۳ ساله اهل و ساکن زنجان بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده است. با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان حاضر، قاتل یک مرد تقریبا ۴۰ ساله است که با اسلحه کلت کمری به سر مقتول شلیک و از محل متواری شده است.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
با توجه به اینکه به نظر می‌رسید پسرعموی بی‌رحم این جنایت هولناک را با همدستی افراد دیگر انجام داده باشد، اما وی در بازجویی‌های فنی اصرار داشت که این قتل را به تنهایی انجام داده و پس از تحقیقات پلیس نیز مشخص شد قاتل در این جنایت همدستی نداشته است.
تحقیقات نشان از آن داشت که قاتل یک ورزشکار به نام علی است که در حال حاضر زندگی مخفیانه‌ای دارد تا اینکه سحرگاه ۱۲ فروردین ماه مأموران با دوربین پلاک خوان موفق به ردزنی قاتل فراری در جاده فیروزکوه شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این قاتل ورزشکار را دستگیر کردند.
من به دختری علاقه داشتم که بعد از مدتی از هم جدا شدیم و بعد متوجه شدم یکی از دوستانم با او ازدواج کرده است. نمی‌دانم چرا این مسئله باعث شد عصبانی شوم؛ عقل از سرم پرید و به سراغش رفتم و در یک چشم برهم زدن این اتفاق تلخ رخ داد.
قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل خواهرش با ضربات چاقو اقرار و ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
معمای قتل زن میانسال در پاتوق معتادان/ حکم جالبی که یک قاضی صادر کرد/ دختری در دام شیطانی/ قاتل پسرعمو قصاص می‌شود/ راز سرقت ۳ میلیاردی!/ سناریوی خونین کارگر طمعکار برای زن نقاش
آن شب مشروب خوردم و حال طبیعی نداشتم در یک لحظه تصمیم گرفتم با چاقو او را بزنم، اما وقتی چاقو به او خورد، شروع به جیغ و فریاد کرد و من از ترس اینکه کسی متوجه بشود دستمالی را برداشتم و گلویش را آنقدر فشار دادم تا خفه شد. پس از آن چند النگویی که در دستش بود را بریدم و زنجیر و سکه‌های طلا و تلفن همراهش را برداشتم و بسرعت از خانه‌اش خارج شدم.
قاتل مادر و ۳ دخترش دستگیر شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تباهی دختری در خلوت شیطانی!/ پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه/ قتل زن تهرانی با چکش!/ بازداشت شاکی به اتهام سرقت/ سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد/ معتاد سرقتم نمی‌توانم ترک کنم/ پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!/ ۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تمرین جاهلی با قمه!/ ۸ شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه‌ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار/ ۱۰۰ زن جوان در دام دندانپزشک قلابی
قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار
جمعه سیزدهم آبان ماه جاری، ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد در تماس تلفنی کشف جسد دختر ۵ ساله‌ای را در پارک ولایت به محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.
مهرماه ۹۸ زنی با مراجعه به پلیس از کشف جسد مادرش در خانه خبر داد. وقتی مأموران به خانه پیرزن رفتند، دخترش درباره این حادثه گفت: مادرم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و به خاطر آسایش او تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. از یک سال قبل تا کنون هم زنی به‌عنوان پرستار در خانه مادرم کار می‌کرد. اما از صبح خبری از مادرم نبود، نگران شدم و به خانه‌اش رفتم، اما هرچه زنگ زدم در را باز نکرد با کلید یدک در را باز کردم و دیدم مادرم نیمه جان و کبود روی زمین افتاده است.
مرد چینی در همان بازجویی‌های مقدماتی به قتل هموطنش اعتراف کرد و گفت که از مدتی قبل با او دچار اختلافات مالی شده بود و شب حادثه درحالی‌که مشروبات الکلی مصرف کرده و به خانه او رفته بود، دست به این جنایت زده است.
پرونده این دختر جوان ۲۱ مرداد سال ۹۳ به جریان افتاد. آن روز گزارش مرگ پسری جوان به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور وی تیمی از کارآگاهان جنایی تهران راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول مهمان خانه دختری به نام سمانه در یکی از محله‌های غرب تهران بوده و در آنجا با ضربه چاقو به قتل رسیده است.
صبح امروز خبری مبنی بر قتل دو خانم ۱۵ و ۱۶ ساله در شهرستان فاریاب به گوش رسید که به گفته مسئولان محلی هویت قاتل مشخص و تحت تعقیب قرار دارد.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.
باجناق مقتول که در محل حضور داشت به مأموران گفت: بهنام، مهندس ساختمان بود و از زمانی که همسر و دخترش برای زندگی به امریکا رفته بودند تنها زندگی می‌کرد. صبح امروز خواهرزنم تماس گرفت و گفت از بهنام خبری نیست و نگران شده بود از من خواست که سراغ بهنام بروم. من هم طبق خواسته او راهی خانه بهنام شدم، اما جسد او را داخل اتاق خواب پیدا کردم.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به خاطر سفر‌های همسر/ خانواده عروس را فریب دادیم، چون پسرم معتاد بود!/ نجات ۴ صیاد لنج غرق شده/ پلیس اخاذی از صاحب نیسان را ناکام گذاشت/ قتل دختر جوان مقابل چشمان پدر بیمار/ قصاص و شلاق، مجازات قاتل همسر دوم/ بیدارخوابی در زیرزمین برای قتل نامادری!/ راننده تاکسی اینترنتی سارق طلافروشی را لو داد
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ