برخی از کاربران توییتر با ابراز تنفر از مزه سس کچاپ سرد، استدلال کرده‌اند که در رستوران‌ها بطری‌های سس کچاپ در دمای اتاق روی میز نگهداری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمص یکی از غذاهای معروف لبنان است که در منوی بین‌الملل بسیاری رستوران‌ها جا دارد. با این حال کمتر کسی با پاستای حمص آشنایی دارد.
سس‌ها ازجمله خوشمزه‌ترین چاشنی‌ها هستند که در کنار انواع غذا‌های سرخ کردنی، فست فود و ساندویچ سرو می‌شوند و بسیار متنوع هستند.
فرشته فزونی به بیماران دیابتی توصیه کرد که از مصرف مواد غذایی با سدیم بالا مانند غذا‌های شور، کالباس، سوسیس، چیپس، پفک و غذا‌های کنسروی، سس کچاپ، سس‌های سالاد، ترشی و انواع شور‌ها پرهیز کنند.
سس آلفردو یک سس خوشمزهٔ ایتالیایی و مناسب برای انواع پاستا می‌باشد. این سس را بیشتر با پاستای فتوچینی درست می‌کنند و در کنار آن میگو و یا فیله مرغ کبابی نیز می‌گذارند. ولی این سس به تنهایی نیز غذای مناسبی برای گیاه خواران می‌باشد.
سالاد‌ها غذا‌های سالمی هستند به شرطی که بدانید چگونه آنه را با سس مناسب و سالمی طعم دار کنید. شاید ندانید، اما بیشتر سس‌های سالادی که در خواربارفروشی محلی خود پیدا می‌کنید، حتی سس‌های کم‌چرب، بسیار مغذی نیستند. نه تنها این، بلکه مملو از نمک، چربی‌های ترانس و شیرین کننده‌ها نیز هستند. بله، آن‌ها خوشمزه هستند، اما همچنین دارای کالری بالایی هستند.
پیکاتای مرغ یک دستور غذای خوشمزه ایتالیایی است. این سینه مرغ است که در سس با لیمو، کیپر، آب گوشت و کره پخته شده است. به طور کلی، این غذای ایتالیایی با سالاد، انواع ساده پاستا یا سبزیجات اصلی همراه است. حالا اگر می‌خواهید طرز تهیه آن را را یاد بگیرید، به خواندن مقاله زیر ادامه دهید.
فیله‌ها را ابتدا در آرد سفید و سپس در مخلوط شیر و تخم‌مرغ زده‌شده و در آخر هم در آرد سوخاری بغلتانید. فیله‌های چوبی را در روغن داغ سرخ کنید. می‌توانید جهت سرو از سس کچاپ یا مستر سس و سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم استفاده کنید.
سس بشامل یکی از سس‌های اصلی و کاربردی است که طرز تهیه بسیار ساده‌ای دارد، اما دارای نکات خاص و کلیدی است که حتما باید رعایت شود.
امروز می‌توانید انواع سس را در طعم‌ها و رنگ‌های گوناگون داخل سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی تهیه کنید. اما تهیه سس در منزل نیر کار ساده‌ای است و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد.
مرغ با سس سماق یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که در آن مرغ با پیاز فراروان و سسی از سماق و رب انار داخل فر طبخ می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
مرغ با سس زرشک یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که در آن مرغ با سسی مخلوط از سبزیجات تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
کوکو پیازچه از جمله کوکوهای سبزیجات است که پیازچه از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و بسیار خوشمزه و معطر است.
کیک اسفناج از جمله کیک‌های خشک عصرانه است که از ترکیب پوره اسفناج با آرد، تخم مرغ، شکر، روغن و... تهیه می‌شود و بسیار خوشرنگ و خوشمزه است.
پس از سپری کردن چهار بازی بدون گل زده، طارمی روزه گلزنی خود را باز کرد و روزنامه اوجوگو نیز آن را با جمله معروف رونالدو مقایسه کرده است.
سس مایونز‌های بازاری معمولا پر چرب و دارای افزودنی‌های مضر خوراکی است که برای تهیه آن‌ها معمولا از تخم مرغ هم استفاده می‌شود. ما در این مطلب طرز تهیه یک سس مایونز خانگی و سالم را به شما آموزش می‌دهیم.
کیک سیب شکلاتی یکی از کیک‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. کیک سیب شکلاتی طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می‌توانید از هر نوع سیبی که دوست دارید برای تهیه این کیک فوق العاده با بافت و پف زیاد تهیه کنید.
سس فرانسوی یکی از انواع سس‌هاست که پایه مایونز دارد و به دلیل داشتن طعم دهنده‌های گوناگون برای انواع ساندویچ و سالاد بسار مناسب است.
دلمه با سس انار غذایی بسیار لذیذ است که بخاطر استفاده از سس انار این غذا از یک مزه ملس بسیار خاص بهره‌مند شده است.
کاپ کیک انار یکی از انواع کاپ کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن آب انار ظاهر بسیار زیبایی دارد و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
مرغ با سس انار یکی از روش‌های متنوع طبخ مرغ است که در آن مرغ همراه با پیاز، رب انار و انار دانه شده طبخ می‌شود و غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است.
سالاد لوبیا چشم بلبلی یکی از انواع سالادهای حبوبات است که لوبیا چشم بلبلی از ترکیبات اصلی آن محسوب می‌شود، به همین دلیل سالادی سرشار از پروتئین و بسیار مغذی است.
کیک موکا یکی از انواع کیک‌هایی است که برای تهیه آن از قهوه و شکلات استفاده می‌شود و طعم بسیار دلچسبی دارد.
سالاد نخود یکی از انواع سالادهای گیاهی است که با داشتن نخود در ترکیباتش سرشار از پروتئین و مواد مغذی است و ارزش غذایی بالایی دارد.
قیمت سس گوجه فرنگی در حال حاضر به طور قابل توجهی از بالاترین تورم در چهار دهه گذشته در ایالات متحده پیشی گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ