ماموران وارد آشپزخانه شدند و ناگهان چسبی که روی در یخچال زده شده بود؛ نظر یکی از ماموران را جلب کرد و اقدام به باز کردن در یخچال کردند که جسم پتوپیچ شده‌ای را مشاهده کردند. سر پتو را کشیدند و جسد بی جان دختربچه معصوم به نام باران از داخل یخچال روی زمین غلتید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد خاکپور از کارکنان واحد انتظامات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ایستگاه میدان حر کیفی پیدا کرده بود که مقدار قابل توجهی وجه نقد و چک و مدارک داشت.
مدیر مجتمع بازیافت آرادکوه در برنامه بی‌واسطه گفت: در بازیافت زباله‌های تهران چیزهای عجیب و غریب زیاد پیدا می‌شود؛ از انواع اسلحه و مهمات تا اعضای بدن انسان!
در آستانه هفته دوم بازی‌های لیگ برتر هنوز تکلیف مهدی جاوید مشخص نشده است.
پیکر این دانشجو ظهر روز پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ توسط هم اتاقی‌های وی پیدا شده و باحضور حراست پس از پیدا شدن پیکر او درب اتاقش قفل شده و سپس مامورین جنایی در صحنه حاضر شده و نمونه گیری انجام می‌شود. پیکر از ساعت ۱۸ به سردخانه مجتمع منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن کودک ۶ ساله توسط کارآگاهان اداره یازدهم در شمال شهر تهران خبر داد.
جویبار- پیکر حجت الاسلام «ابراهیم فاضل» فرزند مرحوم آیت الله فاضل استرابادی در منطقه آب‌های ساحلی خزر در روستای گلدشت جویبار از آب بیرون کشیده شد.
صحبت که می‌رسد به روز حادثه صدایش کمی لرزان می‌شود: «روز قبل از پیدا شدن جسد خواهرم بود که شوهرش با داماد دیگر خانواده‌مان تماس گرفته و گفته بود از خانه بیرون آمده و در گردنه لواسان است. بعد گفته بود دیگر این زندگی فایده‌ای ندارد و می‌خواهد خودکشی کند. دامادمان سعی کرده بود او را آرام کند و می‌خواست با او حرف بزند. گفته بود گوشی را به مهین تاج بده. اما همان موقع تلفن را قطع کرده و دیگر نه خودش پاسخ تلفن ما را داد و نه خواهرم.»
تربت حیدریه ـ رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات روستای حصار این شهرستان خبر داد.
پیدا شدن جسد هواداری که در گذشته وارد زمین فوتبال شده و به دلیل ضرب و شتم جک گریلیش به زندان افتاده بود در انگلیس خبرساز شده است.
تصاویری از لحظه پیداشدن یک کودک خردسال پس از ۲۱ ساعت ماندن در زیرآوار زلزله در ترکیه را مشاهده می‌کنید.
پژوهشگران می‌گویند مومیایی چند تمساح را در منطقه «قبه الهوا» در مصر پیدا کرده‌اند که ظاهراً با مومیایی‌های قبلی از این حیوانات فرق می‌کنند. آن‌ها می‌گویند این تمساح‌ها به‌عنوان واسطه‌ای میان انسان‌ها و «سوبک»، خدای اساطیری مصر قربانی می‌شدند.
۲ مرد جوان برای رسیدن به گنج اقدام به حفاری در زیرزمین خانه‌ای قدیمی کردند، اما بهای این ماجراجویی، جان باختن یکی از آن‌ها در حادثه‌ای هولناک بود.
خرس‌های قطبی و خرس‌های قهوه‌ای تنها ۵۰۰ هزار سال پیش از یکدیگر جدا شدند. اگرچه این امر کمی نامعمول است، اما جفت‌گیری بین این دو گونه گاهی می‌تواند منجر به بدنیا آمدن فرزندانی شود که قابلیت باروری دارند.
حفره خطرناکی نزدیک ورزشگاه جام جهانی 2022 توسط یکی از هواداران کشف شده است.
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، با مشکل عجیبی در زمینه سرمایه‌گذاری خارج از فوتبالش روبرو شده است.
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، با مشکل عجیبی در زمینه سرمایه‌گذاری خارج از فوتبالش روبرو شده است.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ۱۴ ساعت پس از پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، نماینده این شرکت پیدا شدن جسدی را به ما اعلام کرد که در حال بررسی آن هستیم.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) با بیان اینکه در بررسی ابتدایی ما مشکل خاصی گزارش نشده است، گفت منتظر ارسال اطلاعات و درخواست رسمی لوفت‌هانزا برای بررسی موضوع کشف جسد در هواپیمای تهران فرانکفورت هستیم.
گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.
رئیس جمهور اوکراین گفت روسیه مرگ را در همه جا پشت سر گذاشته و باید پاسخگوی این جنایت باشد.
گناوه- رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: لاشه متلاشی شده یک گونه پستاندار دریایی در ساحل بندر گناوه پیدا شد.
یک خانواده روز پنجشنبه گذشته، نوزاد دختر ۲ روزه خود را که هنوز بندنافش جدا نشده بود، مقابل اداره بهزیستی بندرگز رها کرد.
عملیات جست‌وجو در مناطقی از استان تهران، لرستان و خوزستان همچنان ادامه دارد. در حال حاضر پنج نفر دیگر مفقود هستند که عملیات برای پیدا شدن این افراد ادامه دارد.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ