کمپانی امریکایی چند ملیتی IBM به تازگی توانسته بزرگترین یخچال دنیا را برای کامپیوتر‌های کوانتومی بسازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بمب افکن بی-۳۶ پیس‌میکر در اواخر دهه ۱۹۴۰ و با هدف سفر رفت و برگشت از نیوانگلند در آمریکا به لنینگراد در شوروی سابق بی نیاز از سوخت گیری طراحی شد.
شرکت تسلا از دولت آلمان درخواست کرده است تا مجوز ساخت بزرگترین خودروسازی را برای این شرکت صادر کند.
همدان_به گفته مسئولان استانی بزرگ ترین چالش این طرح در استان همدان، مسئله تامین زمین برای ساخت این مساکن است.
چین مشغول ساخت بزرگترین سیستم هشدار اولیه زلزله جهان(EWWS) است که بیش از ۱۵ هزار ایستگاه رصد، ۳ مرکز ملی، ۳۱ مرکز منطقه ای و ۱۷۳ مرکز انتشار گزارش را پوشش می دهد.
فناوری چاپ سه بعدی در شهر لویو اکراین، بزرگترین مدرسه چاپ شده در جهان را می‌سازد. این مدرسه که گنجایش ۱۰۰ کودک را خواهد داشت، با رباتی به ابعاد ۱۲ در ۱۵ متر ساخته می‌شود. مدیر این پروژه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، از ساخت یک پل در شهر ویران شده خرسون، با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی در یک یا دو ماه آینده خبر داد. هدف از بکار گیری فناوری چاپ سه‌بعدی بازسازی سریع این مناطق جنگ‌زده عنوان شده است.
شهر فیروزآباد بزرگ‌ترین تولیدکننده النگوهای شیشه ای در جهان است. ساخت این النگوها فرایندی خطرناک و پر زحمت است و اغلب کارگران فعال در این صنعت درآمد روزانه کمتر از 10 دلار دارند.
ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این بزرگترین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
آتش سوزی در مرغداری که بزرگترین تامین کننده تخم مرغ آمریکا است بیش از ۱۰۰۰۰۰ مرغ براثر آتش سوزی تلف شده باشند.
بزرگترین هواپیمای جهان دوباره به طور آزمایشی پرواز و رکورد جدیدی ثبت کرد. این هواپیما به مدت ۶ ساعت پرواز کرد.
ایران به عنوان یکی از بزرگترین دارنده ذخایر نفتی جهان هم اکنون روزانه بیش از سه میلیون بشکه نفت تولید می کند که در صورت افزایش تولید نیاز به توسعه زیر ساخت ها دارد.
ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو و خبرنگار ال‌چیرینگیتو، شب گذشته فاش ساخت که رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاد داشت ولی در نهایت ترجیح داد بزرگترین قرارداد تاریخ را با النصر امضا کند.
مشهد ـ عملیات اجرایی ساخت بزرگترین نیروگاه «بیوگازسوز»  کشور در سایت شماره ۲ مدیریت پسماند شهرداری مشهد واقع در جاده میامی آغاز شد.
رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران از ساخت بزرگترین واحد بنزین سازی در نزدیک پایتخت خبر داد.
رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران از ساخت بزرگترین واحد بنزین سازی در نزدیک پایتخت خبر داد.
وزیر صمت تاکید کرد: از تولید داخلی حمایت می‌کنیم و حمایت ما از برخی جا‌ها نباید به تولیدات دیگر ضربه بزند. حمایت از تولید را شبکه‌ای می‌بینم نه نقطه ای، لذا به ماشین آلاتی که ظرفیت ساخت داخل ندارند اجازه واردات می‌دهیم و به آن‌ها که ساخت داخل دارند ۵۰ درصد اجازه واردات می‌دهیم.
قطر با ساخت بزرگترین پرچم موزاییکی متشکل از توپ‌های رنگی، این رکورد را در گینس به نام خود ثبت کرد.
تسلا برنامه‌هایی را برای صادرات خودروهای الکتریکی ساخت چین به ایالات متحده و کانادا در نظر گرفته تا بزرگترین کارخانه خود را به آمریکای شمالی، بزرگترین بازار این نوع خودروها متصل کند.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین از اتمام عملیات ساخت بزرگترین خط تولید داروی ضد سرطان کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور شد.
چین تصمیم دارد با ساخت یک مزرعه بادی جدید با ظرفیت تامین برق ۱۳ میلیون خانه تا قبل از ۲۰۲۵ میلادی، رکورد خود برای بزرگترین مزرعه بادی جهان را بشکند.
قرار است در ایالت وایومینگ آمریکا بزرگترین واحد جذب دی اکسید کربن از هوا به طور مستقیم ساخته شود که تاپایان دهه میلادی جاری قادر به جذب سالانه ۵ میلیون تن از این گاز خواهد بود.
طرح آبرسانی غدیر به منظور تأمین و رفع بحران آب از نظر کمی و کیفی برای شهرهای مرکزی و جنوبی خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
پس از ۱۴ سال از آغاز ساخت پایانه زیرزمینی اکباتان این پروژه به منظور افزایش مسافرگیری افتتاح شد.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ