شوهر سابق یک مدل جوان پس از آن که جسد او را به طرز وحشیانه‌ای تکه تکه کرده و در یخچال قرار داده بود بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ یزدان سلیمان آبادی رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران و سرگرد حسین اسماعیل از نیروهای پایگاه دهم دو نیروی پلیس جانباخته در این حادثه هستند.
پیکر این دانشجو ظهر روز پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ توسط هم اتاقی‌های وی پیدا شده و باحضور حراست پس از پیدا شدن پیکر او درب اتاقش قفل شده و سپس مامورین جنایی در صحنه حاضر شده و نمونه گیری انجام می‌شود. پیکر از ساعت ۱۸ به سردخانه مجتمع منتقل شد.
سرهنگ حسن هاشم‌پو گفت: این جوان فریدون کناری که جنازه آن در منزل مسکونی پیدا شده، متولد ۱۳۶۰ است. تمامی شواهد و مدارک موجود در منزل جمع آوری و صورت‌جلسه شد.
این زن در محل دیگری به قتل رسیده و پس از جنایت به محل موردنظر منتقل شده است. همچنین ۲ دست، ۲ پا و سر مقتوله در این بسته قرار داشت.
رئیس کمیته تحقیقات روسیه می‌گوید که جسد بیش از ۱۷۰ نفر که نیروهای کی‌یف طی یک هفته گذشته در لوهانسک کشته‌اند، در گورستانی موقت پیدا شده است.
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند. در بررسی‌ها روشن شد شوهر پرستو به نام رضا همزمان با کشته شدن همسر و فرزندش به مکان نامعلومی گریخته است. با افشای این ماجرا فرضیه دست داشتن مرد جوان در جنایت خانوادگی قوت گرفت و مأموران به بازجویی از خانواده پرستو پرداختند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
بر اساس گزارش کلانتری فرد غرق شده از اتباع خارجی است. این فرد حادثه دیده به صورت دقیق مشخص نیست از کدام کشور است و احتمال دارد از دستفروشان کشور‌های خارجی باشد
پلیس بعد از آغاز تحقیقات، ماشین جان فورسیت را در بیست و هشتم ماه می و در یک مایلی بیمارستان محل کار وی پیدا کرد. کیف‌پول، پاسپورت، لپ تاپ و کیف جان فوریست در حالی در ماشین وی پیدا شد که ماشین قفل نشده، پارک شده بود.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
در جریان حفاری‌ها برای نصب لوله‌های گاز در نزدیکی پایتخت پرو، یک گور ۵۰۰ساله کشف شد که جسد درون آن به شکلی «هندسی» با پارچه و طناب پوشانده شده بود.
تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه با جسد حدود ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که یک پلاستیک روی سرش کشیده شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، مرد جوان قبل از مرگش مقدار زیادی قرص مصرف کرده است که همین موضوع فرضیه خودکشی را پررنگ کرد.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان می‌داد، مرد جوان که افسردگی داشته بخاطر مشکلات شخصی با سلاح کلت کمری به سرش شلیک کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همچنین پس از پایان تحقیقات میدانی،‌ تیم جنایی ماموریت یافتند تا درباره انگیزه دقیق خودکشی متوفی تحقیق کنند.
رشت- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از کشف جسد جوان ۳۷ ساله در رودخانه بازار نوخاله صومعه سرا خبر داد.
فرزین در اعتراف هولناک خود گفت که بعد از به قتل رساندن حمید، جسد او را مثله کرده و تکه‌های جسد را کباب کرده و خوراک حیوانات کرده‌اند. از بقایای جسد حمید تنها چند تکه استخوان در میان بوته‌های سر خیابان فرشته کشف شده و فرزین در اعترافات قبلی خود گفته بود جسد را در نقاط مختلف شهر ریخته است.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
تیم تحقیق پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود. همچنین روند تحقیقات نشان داد اهالی محله مشاهده کردند که مرد جوانی با یک موتورسیکلت جسد این مردجوان را کنار سطل زباله رها کرده و متواری شده است.
صبح سه شنبه گذشته پیکر مثله شده زن جوانی در گاری زباله‌های شهرداری در حالی کشف شد که هر قطعه‌ای از این جسد درون پلاستیک‌های مشکی قرار داشت، اما در عین حال برخی از اندام‌های زن جوان مانند دست‌های وی درون کیسه‌های زباله نبود و عامل یا عاملان جنایت پوست بدن وی را نیز سلاخی کرده بودند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله!/ پسر رودسری با داس خون به پا کرد/ ۲ برادر در آتش سوخت قاچاق سوختند/ سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی/ مادرکشی هولناک و قتل عام خانوادگی در شمال کشور/ سارقی که رتبه سوم کنکور بود/ خودرو دزدی با طنازی شیطانی!/ محاکمه آخرین عضو یک گروه داعشی در ایران
کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله!
قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند.
بررسی‌ها نشان داد، عاملان این جنایت در جریان درگیری مقتول را با شال همسرش که چندی قبل فوت شده است، به قتل رساندند و از مهلکه گریخته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ