متروی تهران به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، سرویس‌دهی در تمام خطوط مترو را افزایش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود و همه افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس و مترو خود را به این ضیافت بزرگ برسانند.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود و همه افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس و مترو خود را به این ضیافت بزرگ برسانند.
مسعود درستی درباره حادثه روز گذشته ۲۳ خرداد در ایستگاه متروی شهید بهشتی که ساعت ۱۷:۱۲ در پله برقی رخ داد، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه در کمیسیون سوانح، دلیل این حادثه، نقص فنی در اتصالات گیربکس پله برقی بوده؛ اما موارد دیگر نیز در دست بررسی است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عیادت و عذرخواهی از مصدومان حادثه پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی از برگزاری جلسه ریشه‌یابی این حادثه خبر داد.
در مترو مشهد بنری با عنوان: ۱۰ روز تا ۲ ماه حبس و یا جزای نقدی از ۲ تا ۱۰ میلیون ریال برای زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند، دیده شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: ایستگاه علامه جعفری روز شنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی رایگان در خطوط هفت‌گانه مترو تهران و حومه در روز عید سعید فطر خبر داد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ۴ ایستگاه متروی تهران ۲۹ فروردین هم‌زمان با برگزاری مراسم روز ارتش، مسافرگیری ندارند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۷۲ هزار و ۷۸۸ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از آمادگی کامل مترو تهران به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و برنامه‌های فرهنگ
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس خبر داد.
مدیر روابط عمومی مترو گفت: چکش‌های ایمنی برای تعویض و بهسازی برداشته شده بودند که روز دوشنبه ۱۵ اسفند به واگن‌ها بازگردانده خواهد شد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: روز جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱، به منظور انجام عملیات اتصال سیستم سیگنالینگ، خط هشتگرد مسافرگیری ندارد.
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
راهبران مترو به‌جای ۲۰ روز گاهی بدون تعطیلی و حتی در ماه‌های خاص تا ۳۰ روز، سرکار حضور دارند که این امر باعث اضافه‌کار بالایی می‌شود.
روز شنبه تردد همه قطارهای مترو و اتوبوس‌های تندرو مشابه روزهای عادی خواهد بود و مراکز معاینه فنی باز است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: طبق دستور شهردار تهران استفاده از مترو برای بانوان در روز جمعه ۲۳ دی رایگان است.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: زمانی واگن بانوان به صورت نمادین راه اندازی شد.
متروی تهران در یک روز، سه میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر را هم جابه‌جا کرده است. از طرفی باید تأکید کرد اگرچه متروی تهران در دوران کرونا با یک رکود ۶۰ تا ۷۰ درصدی کم‌سابقه مواجه شد که از نظر مالی مدیریت مترو را با چالش‌هایی مواجه کرده بود، اما افزایش مسافران در روز‌های اخیر هم نمی‌تواند یک پیام مثبت به مدیران مترو تلقی شود.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: برپایی غرفه فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر باموضوع استکبارستیزی و معترضین سیاست‌های آمریکا در روز ۱۳ آبان اجرا می شود.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.
تعطیلی ۳ ایستگاه مترو در روز ۳۱ شهریور
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: سرویس دهی مترو در ایستگاه‌های امام حسین (ع) و شهرری تا پایان راهپیمایی روز اربعین رایگان است.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ