مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: طبق دستور شهردار تهران استفاده از مترو برای بانوان در روز جمعه ۲۳ دی رایگان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین اثر تاریخی روستای افجه، قصر ناصری است؛ قصری که گفته می‌شود توسط اعتمادالدوله، صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار در شمال روستای افجه ساخته شد. تاریخدانان می‌گویند که ناصرالدین شاه هر سال برای مراسم خاصی در روز مشخصی راهی این قصر در روستای افجه می‌شده است. البته امروز چیز زیادی از این بنای دوره قاجار به جا نمانده و آنچه از آن با عنوان قصر ناصری روستای افجه نام می‌بریم، درواقع پی قصر، دیواری به ارتفاع ۵متر و طول یک متر و انبوهی از آجر‌های قرمزرنگ است.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عیادت و عذرخواهی از مصدومان حادثه پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی از برگزاری جلسه ریشه‌یابی این حادثه خبر داد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش فاصله حرکت قطارهای خط ۷ مترو تهران در روز جمعه خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، از تغییر ساعت کار مترو از روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
در مترو بین واگین زنان و مردان پرده کشیده شده است. روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بین واگن زنان و مردان در مترو تهران، پرده‌ای برای جداسازی این واگن‌ها از هم نصب شده است.
متروی تهران به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، سرویس‌دهی در تمام خطوط مترو را افزایش می‌دهد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی رایگان در خطوط هفت‌گانه مترو تهران و حومه در روز عید سعید فطر خبر داد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ۴ ایستگاه متروی تهران ۲۹ فروردین هم‌زمان با برگزاری مراسم روز ارتش، مسافرگیری ندارند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۷۲ هزار و ۷۸۸ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از آمادگی کامل مترو تهران به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و برنامه‌های فرهنگ
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس خبر داد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: روز جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱، به منظور انجام عملیات اتصال سیستم سیگنالینگ، خط هشتگرد مسافرگیری ندارد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: توزیع اقلام فرهنگی پویش «قدردانیم» بین شهروندان زن در میادین پرتردد، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، فروشگاه‌های شهروند و مراکز معاینه فنی و ارائه خدمات رایگان به زنان همچون استفاده رایگان از مترو به مدت یک روز از جمله برنامه‌های این هفته است.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: زمانی واگن بانوان به صورت نمادین راه اندازی شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: ۳۷ حرکت به مجموع حرکت‌ها در ۱۵ روز اخیر اضافه شده است.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله‌برقی‌های مترو در روز به دلیل خرابی خاموش است.
متروی تهران در یک روز، سه میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر را هم جابه‌جا کرده است. از طرفی باید تأکید کرد اگرچه متروی تهران در دوران کرونا با یک رکود ۶۰ تا ۷۰ درصدی کم‌سابقه مواجه شد که از نظر مالی مدیریت مترو را با چالش‌هایی مواجه کرده بود، اما افزایش مسافران در روز‌های اخیر هم نمی‌تواند یک پیام مثبت به مدیران مترو تلقی شود.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: برپایی غرفه فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر باموضوع استکبارستیزی و معترضین سیاست‌های آمریکا در روز ۱۳ آبان اجرا می شود.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: سرویس دهی مترو در ایستگاه‌های امام حسین (ع) و شهرری تا پایان راهپیمایی روز اربعین رایگان است.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!
مدیر ارتباطات شرکت مترو تهران از افزایش زمان سرویس‌دهی خط ۵ به منظور خدمات رسانی مناسب به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان، در روز جمعه ۲۸ ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان بهره‌برداری از خطوط درون شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان (۱۷ مرداد) تا ساعت ۲۴ افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ