معاونت حمل نقل شهرداری تهران اعلام کرد که مترو و اتوبوس فردا (دوشنبه ۲۴ بهمن ماه) تا ۱۰ صبح رایگان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: دانش آموزان و دانشجویان در مهر ماه از مترو و اتوبوس می‌توانند رایگان استفاده کنند.
عباس عبدی نوشت: اگر خود آقایان نمی‌توانند به صورت ناشناخته به درون مردم بروند، چند نفر فرد جاافتاده را به خدمت بگیرند و آنان صبح تا شب در اتوبوس، مترو، بازار، محل‌های خرید، تجمع و… بگردند و به عنوان یک فرد عادی با مردم صحبت کنند و شنونده خوبی باشند و همه را ضبط کنند و در اختیار مقامات محترم قرار دهند.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود و همه افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس و مترو خود را به این ضیافت بزرگ برسانند.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود و همه افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس و مترو خود را به این ضیافت بزرگ برسانند.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق ۱۰ شب خواهد بود.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: امسال ۲۲ کیلومتر خط مترو و ۱۳ ایستگاه افتتاح خواهدشد؛ تا پایان سال ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌و‎نقل عمومی نیز اضافه خواهدشد.
از امروز اول اردیبهشت و مطابق با مصوبه شورای شهر تهران کرایه تاکسی و قیمت بلیت مترو و اتوبوس افزایش یافت.
افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از افزایش ۴۰ درصدی نرخ بلیط مترو و ۳۵ درصدی نرخ بلیط اتوبوس در سال جاری خبر داد.
محسن هاشمی نوشت: همواره تاسف می‌خورم از اینکه ظرفیت جابه‌جایی مترو و اتوبوسرانی امروز پس از گذشت ۱۰ سال با وجود اضافه شدن خطوط جدید در حد ۲ میلیون سفر در ابتدای سال ۱۳۹۰ کاهش یافته است، در صورتی که در سال ۹۷ قبل از کرونا نزدیک به سه میلیون سفر هم رسید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی و کرایه تاکسی در عصر یکشنبه خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز لوایح قیمت بلیت مترو اتوبوس و نرخ کرایه تاکسی ارائه نشده است.
شهردار تهران جزئیات برنامه مولد سازی شهرداری تهران را تشریح کرد.
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: نیم بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آلودگی هوا برای اجرایی شدن نیاز به تأیید شورای شهر دارد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نیم‌بها شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نصف شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نصف شدن هزینه مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهرداری مصوب کرده بود که در روزهای آلوده هوا بهای بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی تهران شامل مترو و اتوبوس نیم بها باشد اما گزارش‌های مردمی حاکی از این است که این مصوبه اجرایی نشده است.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ۳ کابینه را تحویل می‌گیریم.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت:دانش آموزان با لباس فرم و دانشجویان با کارت دانشجویی از این خدمت بهره مند می‌شوند و همه به مدیریت و کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی کمک کنیم.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: استفاده از اتوبوس و مترو در هفته اول مهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ