براساس گزارشی که در شرکت مترو در خصوص طرح عفاف و حجاب تهیه شده، مشخص شده است که ۵۱ درصد به تذکرات لسانی توجه کرده‌اند و ۴۹ درصد به آن بی‌توجه بوده‌اند. این طرح در دو فاز تذکر لسانی، ممانعت از ورود در مترو اجرا شده است. فاز نخست با حضور پرسنل ستادی و عملیاتی در ایستگاه‌های منتخب از ۱۵ فروردین آغاز شده بود و فاز دوم نیز که از ۲۶ فروردین با حضور پرسنل ایستگاه، یگان حفاظت و انتظامات آغاز شده، در کنار تذکر لسانی از ورود زنان فاقد پوشش رسمی به مترو ممانعت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: در زمان زلزله پیش از آنکه ریزش آوار جان مردم را بگیرد انفجار گاز جان شهروندان را خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۷۲ هزار و ۷۸۸ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.
مدیرکل مخاطرات طبیعی و زیست‌محیطی سازمان زمین‌شناسی کشور با اشاره به اعلام نظرات بی‌اساس برخی کارشناسان گفت: گاهی کارشناسان با مجموع آمار سالانه فرونشست اعلام می‌کنند که به‌طور مثال فرونشست در تهران از ۱۰ سال گذشته به عدد ۳ متر رسیده است، اما این در صورتی است که فرونشست فقط در یک نقطه اتفاق نمی‌افتد و این آمار ارائه شده در سطح وسیعی برآورد می‌شود.
باستان‌شناسان یک آینۀ برنزی بسیار خاص به شکل سپر و یک شمشیر آهنی بسیار بزرگ را که بیش از ۲ متر طول دارد در گورپشته‌ای باستانی در شهر نارای ژاپن از زیر خاک بیرون آوردند؛ این آثار در نوع خود بی‌سابقه به حساب می‌آیند.
متروی تهران با ۲۵۸ کیلومتر طول در هفت‌خط و ۱۴۴ ایستگاه، دارای هزار و ۱۱۳۶ دستگاه پله برقی است و طبق آخرین آمار در حال حاضر از میان این ۱۱۳۶ دستگاه پله برقی ۳ دستگاه بیش از ۷۲ ساعت است که خاموش هستند، یک پله برقی نیز در حال انجام تعمیرات اساسی است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۱۵ درصدی آمار مسافران نسبت به‌روز گذشته با اجرای طرح ترافیک از درب منازل خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک‌های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از ۱۰ بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه‌ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه ۱۲ متری
طبق آمار اعلام شده از سوی بانک مرکزی در آذرماه متوسط یک متر مسکن در پایتخت ۴۸ میلیون و ۷۳ هزار تومان بوده است و معاملات بازار مسکن در آذر ماه به بیش از ۱۰ هزار فقره واحد مسکونی رسید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به تصرف ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین در منطقه سوستان لاهیجان گفت: همه آثار تصرف پس از آزادسازی منطقه جمع‌آوری شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار مسافران مترو گفت: امسال بعد از گذر از کرونا در ۲۲ آبان‌، آمار سفر با مترو به عدد یک میلیون و ۵۱۲ هزار مسافر رسید.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار تردد مسافران نسبت به سال گذشته گفت: خط یک شلوغ‌ترین خط مترو تهران است.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله‌برقی‌های مترو در روز به دلیل خرابی خاموش است.
رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه تهران گفت: از ابتدای سال آبی، سه و هشت دهم میلی متر بارندگی داشته ایم و در بلند مدت این رقم ۲۲ میلی متر بوده که ۸۳ درصد کاهش بارندگی را داریم.
یک کارشناس انرژی با اشاره به اینکه سبد مصرف انرژی ایران متنوع نیست گفت: طبق آمار ارائه شده از سوی مسئولین در فصول سرد سال، روزانه ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون متر مکعب کمبود گاز وجود دارد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۳۰ درصدی آمار مسافران مترو در مهر امسال نسبت به مهر سال گذشته خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
بررسی آمار بانک مرکزی از متوسط قیمت هر متر خانه در تهران از ابتدای سال جاری تا شهریور نشان می‌دهد که در این مدت هر متر خانه در تهران حدود ۲۶ درصد گران شده است.
گاهی به قوانین متروک و ناکارآمد انتقاد وجود دارد که برای برآورده شدن نیازهای جامعه باید رفع اشکال شوند؛ قوانینی که اخیرا به تصویب رسیدند دارای ایراداتی هستند لذا انتظار داریم قوانین با دید کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و دیدگاه کارشناسان حقوقی مورد اعتنا قرار گیرد.
نماینده دادستان با تشریح اتهامات متهم خفت‌گیر مسلح پایتخت اظهار کرد: محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد برای بردن اموال مردم و ناامن کردن جامعه، مباشرت در چند فقره سرقت مقرون به آزار، مشارکت در چندین فقره سرقت تلفن همراه در بزرگراه‌های آیت‌الله هاشمی (نیایش)، رسالت، شهید چمران، شیخ فضل‌الله نوری، شهید همت، شهید باقری و محله‌های هلال احمر، یوسف‌آباد، پاسداران، میدان کاج، تهرانپارس، شوش، خیابان‌های خیام جنوبی، حافظ، جانبازان، فلکه اول و دوم تهرانپارس و همچنین جنب چند ایستگاه مترو و بی‌آر‌تی، از اتهامات متهم پرونده است.
مرکز آمار ایران متوسط قیمت هر متر مربع مسکن کلنگی در تهران طی زمستان سال گذشته را ۵۲.۱ میلیون تومان اعلام کرد.
مرکز آمار، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران طی معاملات مرداد امسال را ۴۲.۸ میلیون تومان اعلام کرد.
درجات چاقی برحسب نمایه توده بدنی در نظر گرفته می‌شود که حاصل تقسیم وزن بدن برحسب کیلوگرم بر مجذور قد افراد به متر است. چنانچه حاصل این کسر بالاتر از ۳۵ و ۴۰ باشد، به ترتیب چاقی درجه دو و سه (مفرط) محسوب می‌شود که افراد مبتلا به آن کاندیدای اعمال جراحی باریاتریک هستند.
سازمان برنامه و بودجه علت تفاوت میانگین قیمت هر متر خانه در شهر تهران توسط مرکز آمار و بانک مرکزی را تفاوت در شیوه میانگین گیری عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ