مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر در مورد تمهیدات شرکت بهره برداری مترو برای مهرماه گفت: بنا بر اعلام شهردار تهران در هفته ابتدای مهرماه مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است که دانش آموزان از طریق لباس مدرسه و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند از این امکان استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه بهره‌برداری متروی تهران-پرند به طول ۱۹ کیلومتر در هفته دولت خبر داد.
در هفته گذشته حضور افرادی با سر‌هایی پوشیده با رنگ سفید در متروی تهران، کنجکاوی مردم و کاربران فضای مجازی را برانگیخت.
احمد محیط طباطبایی ـ پژوهشگر تاریخ تهران و ری ـ درباره خشک شدن دوباره چشمه علی و ادعای مترو در این زمینه گفت: مهمترین موضوع در ابتدا این بود که اصلا لزومی برای کشیدن خط مترو در شهر ری نبود و شهر ری این امکان را داشت که قطار مترو روی زمین داشته باشد. من سال‌هاست که هر هفته با وسایل نقلیه عمومی به شهر ری می‌روم و هیچ‌وقت از نظر حمل و نقل مشکلی نداشته‌ام. ابتدا باید لزومی برای وجود مترو ایجاد شود و بعد خط آن کشیده شود.
مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با بیان این‌که نخستین موتور از خانواده موتور سه استوانه ایران خودرو، توربوشارژ و دارای گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر و قدرتی در حدود ۱۲۰ اسب بخار است، گفت: این محصول پیشتاز خانواده موتور سه استوانه بوده و پس از آن نیز موتور تزریق مستقیم آن قرار دارد که طی هفته های آینده برای نخستین بار روشن خواهد شد تا توسعه احتراق آن آغاز شود.
وزیر نفت گفت: امروز شاهد عملیات موفقیت آمیز نصب سکو بودیم و ظرف چند هفته آینده با حضور رئیس جمهور این فاز با تولید روزانه ۱۲ تا ۱۵ میلیون متر مکعب به بهره برداری می‌رسد.
هفته چهاردهم جی لیگ ژاپن با یک اشتباه عجیب همراه بود.
افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید در شبکه مترو تهران، در هفته پایانی اسفند ماه صورت میپذیرد.
شهردار تهران گفت: افتتاح چند بزرگراه و تونل ۹ کیلومتری در تهران از برنامه های شهرداری تهران است همچنین هفته آینده ۴ ایستگاه از خط ۶ مترو تهران افتتاح می‌شود.
روز آخر از هفته سوم زمستان بازارهای مسکن در کما رفته اند اما با این حال قیمت هر متر خانه در محله دردشت در منطقه شرقی تهران از متری ۳۶ الی ۸۵ میلیون تومان است.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: توزیع اقلام فرهنگی پویش «قدردانیم» بین شهروندان زن در میادین پرتردد، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، فروشگاه‌های شهروند و مراکز معاینه فنی و ارائه خدمات رایگان به زنان همچون استفاده رایگان از مترو به مدت یک روز از جمله برنامه‌های این هفته است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در رکورد به سر می برد اما با این حال قیمت خانه در محله سعادت آباد از متری ۷۱ میلیون تا ۱۶۳ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در رکورد به سر می برد اما با این حال قیمت خانه در محله جمهوری از متری ۳۴ میلیون تا ۸۴ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در محله یوسف آباد از متری ۴۳ میلیون تا ۱۱۹ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در محله یوسف آباد از متری ۴۳ میلیون تا ۱۱۹ میلیون تومان است.
رئیس شیفت مرکز راهبری کنترل گازکشوربااشاره به ورودجبهه هوای سردبه کشوردرهفته آینده گفت:باتوجه به کاهش دمای هواپیش بینی می‌کنیم حدودصدمیلیون مترمکعب افزایش مصرف گازراداشته باشیم.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه‌یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، در پاسخ به این پرسش که طبق برخی تصاویر و کلیپ‌های منتشر‌شده از روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته قبل، مأمورانی در مترو حضور داشتند که به مسافران و معترضان تیراندازی می‌کردند، آیا حضور با سلاح و تیراندازی به شهروندان در چنین فضایی مثل مترو توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: پاسخ منفی است. یکی از ملزومات حفظ حقوق شهروندی، حقوق دفاعی متهم است و این حقوق در تمام دنیا به‌ویژه در کشور‌هایی که دادرسی نوین دارند، پذیرفته شده است. در قانون اساسی ما و در قانون آیین دادرسی کیفری نیز همین‌طور است.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: از آنجایی که شب‌ها عملیات تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهیم تا در ایام هفته فعالیت خط تعطیل نشود، مجبوریم زمان تعمیرات را در شب‌ها متمرکز کنیم و این مسئله سبب شده که حرکت ۵ صبح از برنامه خارج شده تا زمان بیشتری برای انجام عملیات داشته باشیم.
مترو این هفته برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت:دانش آموزان با لباس فرم و دانشجویان با کارت دانشجویی از این خدمت بهره مند می‌شوند و همه به مدیریت و کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی کمک کنیم.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: بخش اول پول اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰ برای رفع نواقص خطوط مترو این هفته آزاد می‌شود.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: استفاده از اتوبوس و مترو در هفته اول مهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان است.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی به‌مدت یک هفته و برطرف شدن معضلات شهری خبر داد.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های خط یک متروی تهران در آخر هفته ایستگاه‌های متروی شهرری و پالایشگاه تعطیل هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ