هادی زند گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ایستگاه‌های شهید محلاتی و قائم در خط سه مترو، پس از پایان سرویس‌دهی در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت تا شروع سرویس‌دهی در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت، جهت انجام عملیات ایمن‌سازی خط مسافرگیری ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوربابایی بیان کرد: «اگر قانونی به روش اصل ۸۵ تصویب شود و مردم از نحوه تصویب آن مطلع نباشند به دلیل عدم رفع تردید‌های ذهنی مردم در مقام اجرا با مخالفت بخشی از جامعه مواجه می‌شود که نتیجه آن تشکیل پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی می‌شود. این قوانین جزو قوانینی می‌شود که باعث درگیری‌های شدید میان اعضای جامعه و نیروی انتظامی و قضایی می‌شود. در نهایت این قانون مانند قانون عدم استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممکن است جزو قوانین متروک و بلااجرا باقی بماند.»
پوربابایی بیان کرد: «اگر قانونی به روش اصل ۸۵ تصویب شود و مردم از نحوه تصویب آن مطلع نباشند به دلیل عدم رفع تردید‌های ذهنی مردم در مقام اجرا با مخالفت بخشی از جامعه مواجه می‌شود که نتیجه آن تشکیل پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی می‌شود. این قوانین جزو قوانینی می‌شود که باعث درگیری‌های شدید میان اعضای جامعه و نیروی انتظامی و قضایی می‌شود. در نهایت این قانون مانند قانون عدم استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممکن است جزو قوانین متروک و بلااجرا باقی بماند.»
کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده بر روی آن درج نمی‌شود. برای تهیه کارت بلیت تهران می‌توانید به سایت register.eticket.tehran.ir یا به‌صورت حضوری به باجه‌های تهیه کارت بلیط در مترو مراجعه کنید.
مرحوم هاشمی رفسنجانی در تریبون نماز جمعه قبل از ساخت متروی تهران شروع به توصیف از مترو کرد.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» امروز جمعه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ و در طول خیابان انقلاب و آزادی برگزار می‌شود شما می توانید با خودرو شخصی، اتوبوس و مترو به این ضیافت بزرگ برسید.
انتقال جمعه بازار پروانه به بوستان ۵ هزار متر مربعی توشه، برپایی بازارچه‌های صنایع دستی زیرزمینی همکاری برپایی شهرک صنایع دستی در نشست مدیران اراضی عباس‌آباد با معاون صنایع‌دستی مطرح شد.
اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا به موضوعات مختلفی از جمله عدم اجرای مصوبه کاهش قیمت بلیط مترو از سوی شهرداری تهران، انتقاد از سازمان ورزش شهرداری در رابطه با نحوه مدیریت امکان ورزشی و ... پرداختند.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش فاصله حرکت قطارهای خط ۷ مترو تهران در روز جمعه خبر داد.
در مترو بین واگین زنان و مردان پرده کشیده شده است. روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بین واگن زنان و مردان در مترو تهران، پرده‌ای برای جداسازی این واگن‌ها از هم نصب شده است.
پیش‌بینی می‌شود با تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های توسعه شرقی و غربی خط ۴ مترو، حدود ۳۰ درصد به جمع مسافران کنونی این خط پُر مسافر افزوده شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۷۲ هزار و ۷۸۸ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: بعد از حمله سایبری در خردادماه سال جاری تقریبا همه سامانه‌های شهری تحت تاثیر قرار گرفت از جمله سامانه فروش بلیت مترو که همان زمان یک نسخه برای این سامانه پیچیدیم تا حداقل بهره برداری دچار اختلال نشود.
دیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تمهیدات و برنامه‌های ویژه شرکت بهره‌برداری مترو برای سرویس‌دهی به شهروندان و مسافران در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد .
سرپرست مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: روز جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱، به منظور انجام عملیات اتصال سیستم سیگنالینگ، خط هشتگرد مسافرگیری ندارد.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: طبق دستور شهردار تهران استفاده از مترو برای بانوان در روز جمعه ۲۳ دی رایگان است.
مساله رفع نواقص خطوط ۳ و ۴ از جمله احداث هواکش‌های میان تونلی و هواسازها، ورودی‌های جدید و اقدامات مربوط به توسعه شرقی و غربی خط ۴ بررسی شد.
نماینده دادستان با تشریح اتهامات متهم خفت‌گیر مسلح پایتخت اظهار کرد: محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد برای بردن اموال مردم و ناامن کردن جامعه، مباشرت در چند فقره سرقت مقرون به آزار، مشارکت در چندین فقره سرقت تلفن همراه در بزرگراه‌های آیت‌الله هاشمی (نیایش)، رسالت، شهید چمران، شیخ فضل‌الله نوری، شهید همت، شهید باقری و محله‌های هلال احمر، یوسف‌آباد، پاسداران، میدان کاج، تهرانپارس، شوش، خیابان‌های خیام جنوبی، حافظ، جانبازان، فلکه اول و دوم تهرانپارس و همچنین جنب چند ایستگاه مترو و بی‌آر‌تی، از اتهامات متهم پرونده است.
مسابقات کاپ روئینگ آسیا از (جمعه - 18 شهریور ماه) در دریاچه آزادی آغاز شد و تا روز یکشنبه 20 شهریور ادامه خواهد داشت.
در نشست اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو، دستورالعمل‌های مربوط به ارتقا ضریب ایمنی فعالیت‌های شبکه مترو پایتخت مورد جمع بندی نهایی قرار گرفت.
کمیته حمل و نقل لندن امروز جمعه از تعطیلی اکثر خطوط مترو در اثر ازسرگیری اعتصاب های کارگری خبر داد و به شهروندان توصیه کرد که مترو استفاده نکنند.
مدیر ارتباطات شرکت مترو تهران از افزایش زمان سرویس‌دهی خط ۵ به منظور خدمات رسانی مناسب به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان، در روز جمعه ۲۸ ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیرعامل شرکت مترو گفت: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در بحث مطالعات خطوط جدید شبکه مترو پایتخت، بررسی اثرات احداث هر یک از ایستگاه‌های بر میزان جذب مسافر سایر خطوط است.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت:اتصال ۸ بیمارستان به مترو از جمله اقدامات کمیته پدافند و برنامه‌های مدیریت شهری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ