این خودروها به‌ویژه خودروهای سنگین مقصر اصلی حجم قابل‌توجهی از آلودگی هوای تهران هستند. موضوع حائز اهمیتی که با توسعه حمل‌ونقل پاک و عمومی قابل حل است. افزودن اتوبوس‌‌‌های دیزلی به ناوگان حمل‌ونقل و خودداری از نوسازی این ناوگان مشکل تهران را حل نمی‌‌‌کند. در این زمینه اقداماتی برای توسعه مترو در دستور کار قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به مترو پرند، اسلامشهر و ورامین اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطابق با تازه ترین اطلاعات، داریوش ارجمند، محمدحسین ایمانی خوشخو، حسن بلخاری، محمدرضا پورجعفر، محمدرضا حسنایی، ابوالفضل داودی رکن‌آبادی، علیرضا عندلیب، عبدالحمید قدیریان، محسن مؤمنی‌شریف و عبدالحمید نقره‌کار ترکیب اعضای جدید را تشکیل می‌دهند.
اصولا معضل اصلی توسعه در کشورمان در طول یک قرن گذشته همین رویکرد غلط بوده است؛ یعنی تسلط و غلبه ملاحظات سیاسی بر ملاحظات اقتصادی و تصمیم‌گیری اقتصادی از نقطه‌نظر مصالح سیاسی. چنان‌که اگرچه برخی از مبانی اقتصاد مدرن و ایجاد ساختار‌های بوروکراتیک و نهاد‌های مالی و حقوقی در طی فرایند توسعه‌ای کشور پا گرفت؛ اما از سوی دیگر ایجاد فضای انحصاری و غیررقابتی و صرف بخش عمده‌ای از منابع مالی کشور بر مبنای ملاحظات سیاسی و ایدئولوژیک این فرایند را با نواقص و آسیب‌های جدی مواجه کرد.
داوود سوری گفت: این مناظره‌ها از این نقطه‌نظر اهمیت ویژه‌ای دارند که در ابعاد بسیار زیادی دیده شدند. مردم از شعار‌های توخالی دولتمردان خسته شده‌اند و وضعیت اقتصادی به مردم فشار می‌آورد. در این شرایط مردم باید با نظرات و عقاید مختلف اقتصادی آشنا شوند. همین شرایط اقتصادی باعث شده تا یک مناظره آکادمیک در رابطه با شیوه حکمرانی اقتصادی به کوچه و خیابان و میان مردم راه پیدا کند. این مناظره‌ها به مردم نشان می‌دهد که در داخل کشور حرف‌هایی وجود دارد که تا به‌حال به آن توجه نشده است.
مسعود نیلی با یادآوری عدم جامعیت این طرح و همراه نشدن آن با اقداماتی که برای موفقیت آن لازم است گفت که اجرای این مصوبه دولت را در جایگاه متناقضی قرار می‌دهد چرا که دولت درحالی‌که باید تورم را کنترل کند، همزمان از این تورم منتفع می‌شود.
این حادثه در اثر برخورد اتوبوس ولو و کامیون ایسوزو در گردنه نقره‌کمر تفرش روی داد که ۴ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
روی صفحه‌ای نزدیک به پشتِ کتاب، یک دعایِ دست‌نویس از نقطه‌نظر یک زن نوشته شده: «معنایش این است که این کتاب مدت کوتاهی پس از اتمام، توسط یک زن یا گروهی از زنان استفاده می‌شده. هاجکینسون عقیده دارد این خطوط و نقوش بر قسمت‌های الهام‌بخشِ کتاب تاکید دارند. «این خطوط و نقوش به صورت آگاهانه و عمدی توسط خواننده‌ای که سرگرم خواندن کتاب بوده خلق شدند. بعید است صرفاً خط‌خطی یا نقاشی باشند.»
عبدالحمید نقره‌کار استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه جذب اساتید گفت: نباید در جذب اساتید فقط علم و تخصص مورد توجه باشد بلکه باید بدانیم معلمی شغل انبیاست و باید سوابق فرهنگی، تربیتی و اخلاقی اساتید نیز مورد تأکید باشد، نباید هر کسی که مدرکی از دانشگاه معتبری دارد جذب شود، یک استاد دانشگاه باید تعلیم و تربیت را با هم داشته باشد.
پسروی و پیشروی آب دریا، سبب تخریب تأسیسات ساحلی و اماکن تفریحی می‌شود بنابراین هرگونه برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های گردشگری باید از نقطه‌نظر تأثیر نوسانات آب دریا بر موقعیت خط ساحلی بررسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ