تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست خود در مرحله گروهی در برابر انگلیس شکست سنگینی را متحمل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا حقیقی معتقد است کلین شیت حاصل عملکرد همه اعضای تیم است و دستاوردی برای دروازه‌بان محسوب نمی‌شود.
قرارداد امیرقلعه نویی آماده است و بعد از بازگشت به تهران امضا خواهد شد.
دانش دوست، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران می‌گویو همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تلاش خود را کردند اما نشد که پیروز شویم.
کاپیتان مس می‌گوید ساکت الهامی با انگیزه زیاد کارش را شروع کرده و همه اعضای این تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش خواهند کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی در یک رشته گروهی هستید نمی‌توانید به موفقیت فردی دست پیدا کنید و طبیعتا تلاش همه اعضای تیم بود که از آنها تشکر می کنم.
بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید لحظات پراسترسی را در هنگام ضربات پنالتی مقابل اردن سپری کردند.
در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. و آن نقش بی بدیل افکارعمومی و فضای رسانه ای در کنترل اشکالات و تقصیرها و قصورهاست.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید و بسیاری از بازیکنان از سایر تیم‌ها با انتشار پست‌هایی از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، حمایت کردند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان از بسیج شدن همه اعضای این شهر برای بقای این تیم می گوید.
اعضای تیم فوتبال گل‌گهر پس از سوت پایان مسابقه هم دست از اعتراض برنداشتند.
کمک داور اول دیدار نساجی و پیکان با عملکرد ضعیف خود باعث کلافگی اعضای دو تیم شده بود.
رئیس فدراسیون کشتی در نشست با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان تاکید کرد که در این فدراسیون کشتی آزاد و فرنگی داریم و هدف همه خوشحال کردن مردم است.
از طرفی، ثوری با حضورش در اسپانیا، به اعضای تیم ملی بوکس جوانان ایران هم اعلام کرد وثیقه‌های میلیاردی را که از ورزشکاران بوکس بابت خروج از ایران اخذ کرده، پاره کرده است و همه آن‌ها می‌توانند در اسپانیا درخواست پناهندگی بدهند!
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، می‌گوید تمامی اعضایش تیمش در پیروزی و شکست شریک هستند.
ما خانواده ایران بزرگ هستیم. در یک خانواده ممکن است تنش ایجاد شود. هر خانواده کمبود دارد و همه می‌دانیم مشکلاتی هست.  اما اعضای خانواده مشکلات را در بیرون نشان نمی‌دهند
همه اعضای تیم استقلال عازم کرمان شدند تا در دیدار با نساجی حضور داشته باشند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق تاکید رییس فدراسیون در صورتیکه آمریکایی‌ها به همه اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی ویزا ندهند، اعزام تیم ملی به آمریکا انجام نخواهد شد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق تاکید رییس فدراسیون در صورتی‌که آمریکایی‌ها به همه اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی ویزا ندهند، اعزام تیم ملی به آمریکا انجام نخواهد شد.
علی صدری‌نیا (مستندساز) گفت: در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شد «خرید» ممنوع است. آنچه من دیدم این است که افرادی با دوربین، همه اعضای تیم ایران را دنبال می‌کردند و اگر کسی به فروشگاه رفته باشد تا چیزی بخرد، قطعا ثبت می‌شد.
کاپیتان پرسپولیس می‌گوید در برد امروز مقابل نفت آبادان همه اعضای این تیم سهیم بوده‌اند.
رضا دهقانی می‌گوید همه اعضای تیم نفت مسجدسلیمان به دنبال این هستند که سال متفاوتی را رقم بزنند.
کمتر از ۴۰ روز مانده به رقابت های جهانی صربستان، جلسه علیرضا دبیر و اعضای کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ