تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، می‌گوید تمامی اعضایش تیمش در پیروزی و شکست شریک هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز‌ها جایش را به هفته می‌داد و چاک همچنان در حال باد کردن و بزرگ شدن بود، به طوری که همه محل از چاک حرف می‌زدند و جمعیتی از سراسر جهان می‌خواستند مرغی را ببینند که با خوردن پاپ کورن به یک توپ بزرگ تبدیل شده است. چاک حتی تیتر اخبار سراسر جهان هم شد و خبرنگاران و گزارشگران تلویزیون به مزرعه فِرِد هجوم آوردند تا این پدیده عجیب را ثبت دوربین کنند.
فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال مذاکره با تیته برای جانشینی هروه رنار است.
روزنامه‌های امروز چاپ دوحه تیتر یک خود را به شکست الدحیل اختصاص داده‌اند.
سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.
جدایی جنجالی شکیرا و جرارد پیکه پس از گذشت چند ماه هنوز تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌ها است.
لیونل اسکالونی که آرژانتین را قهرمان جهان کرد، از نگاه نشریه اوله همه چیز در خود دارد. او مثل منوتی لاغر است و مثل کارلوس بیلاردو دماغی بزرگ دارد. مربی‌ای که آلبی سلسته را متحد کرد.
تقریبا همه روزنامه‌های مهم آرژانتینی تیتر اصلی‌شان را به پیروزی این تیم مقابل کرواسی و صعود به فینال جام جهانی اختصاص دادند.
ستاره تیم ملی برزیل به ستایش تیته پرداخته و او را یکی از بهترین مربیان دوران فوتبال خود دانست.
ناکامی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منجر به استعفا یا اخراج چندین مربی شده و تیته سرمربی برزیل آخرین مربی است که جدا شده است.
من تا پایان جام جهانی در برزیل می‌مانم. دلیلی ندارد دروغ بگویم. من قهرمان همه جام‌ها شده‌ام و فقط جام جهانی باقی مانده است.
حاصل ۶ سال مربیگری در تیم ملی برزیل، تنها یک جام کوپا آمریکا برای تیته بوده است.
ورود گلر سوم برزیل به زمین مسابقه، یک رکورد خاص را برای سلسائو به ارمغان آورد.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، می‌گوید خوشحالی پس از گلش به هیچ وجه بی‌احترامی به کره جنوبی نبوده است.
تیته، سرمربی برزیل، بعد از پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی و صعود به یک‌چهارم نهایی جام جهانی گفت سلسائو نشان داده اگر در زمین تعادل را برقرار کند تیمی مرگبار خواهد بود.
سرمربی برزیل در دقیقه 80 دیدار امشب تیمش مقابل کره جنوبی آلیسون را تعویض کرد و ویورتون، سنگربان سوم خود را به میدان فرستاد.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال برزیل بعد از آنکه دو بازی اخیر تیمش را از دست داد در فهرست بازی با کره جنوبی قرار خواهد گرفت.
برزیل برای کسب صدرنشینی و کامرون برای خلق شگفتی پا به زمین مسابقه گذاشته‌اند.
تیته، سرمربی برزیل، بعد از پیروزی مقابل سوئیس به ستایش از رودریگو پرداخت ولی گفت برزیل در این بازی به لطف سیستم مناسبی که برای این مسابقه انتخاب کرده بود به پیروزی رسید.
بازیکنان تیم ملی بعد از کسب پیروزی مقابل ولز در رختکن، پیام جالبی را روی تخته وایت برد نوشتند.
محمد فاضلی جامعه شناس در صفحه شخصی اش نوشت: غرور از این برد به معنای ندیدن روز‌های غمبار و تیره این سرزمین و مردمانش نیست، چشم پوشیدن بر همه رنج و غمی نیست که از بلوچستان تا کردستان را در برگرفته، تایید سیاست و روش نادرستی نیست که از اقتصاد تا محیط زیست را در برگرفته؛ این فقط غرور غمبار برای ایران است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در بیست و پنج سال گذشته هرچه جمهوری اسلامی را تنگ‌تر کردند جامعه اعتراضی‌تر شد و هرچه این تصلب ادامه یابد، وضع بدتر می‌شود.
کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی پی اس جی و مارسی از مطرح شدن سوالات در مورد شایعات جدایی کیلیان امباپه عصبانی بود و گفت که امباپه با درخشش برابر بنفیکا پاسخ همه را داد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام آریا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد آریا در روزهای آینده بورس است.
این سخنان رئیسی جمهور را همه تماشاگران گفت و گو دیدند و در رسانه ها نیز عینا، بازتاب یافت و حتی در برخی رسانه ها به عنوان تیتر یا یکی از تیترهای اصلی خبر منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ