بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید و بسیاری از بازیکنان از سایر تیم‌ها با انتشار پست‌هایی از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، حمایت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در بازی امروز مقابل اورلاندو دوباره دبل کرد تا مشخص شود داستان همه یا هیچ او در اینترمیامی واقعی و غیرقابل انکار است.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
سرپرست هیئت فوتبال استان تهران اعلام کرد که دخل و تصرفی در برگزاری انتخابات ریاست این هیئت ندارد.
مارک آندره تراشتگن پس از یک فصل تاریخی حالا بزرگترین چالش فوتبالی‌اش را پیش رو دارد.
در سیاست فائزه از همه جسورتر است، در ورزش یاسر از همه جسورتر است طوری‌که چتربازی انجام می‌داد. فاطمه خواهرم روی مسائل مربوط به بیماران خاص بسیار حساس هست و تمام وقت خودش را روی این مسئله گذاشته است. من اصولاً جسور نیستم، معتدل هستم، خیلی‌ام اتفاقاً محافظه‌کار هستم، اما در موقع عصبانیت جسور می‌شوم.
از گوشه و کنار باشگاه شنیده می‌شود که شرط رومنیگه برای بازگشت به باشگاه، اخراج حمیدزیچ بوده است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه حکمرانی در داخل کشور، در منطقه و در عرصه بین الملل در یک پیچ تاریخی قرار داریم، تأکید کرد: امروز در حالی باید به حکمرانی نو توجه کنیم که هندسه نظم جهانی در حال تغییر است و ما نیز در کانون این تغییرات قرار داریم؛ لذا اگر برای قرار گرفتن در یک موقعیت درست در نظم جهانی تلاش نکنیم، هم فرصت بزرگی را از دست داده ایم و هم به سمت یک تهدید بزرگ پیش رفته ایم.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
«مربیان ایتالیایی کنار داورها هستند، بدون مورینیو.» رییس اتحادیه مربیان در ایتالیا به شدت به حرف‌های ژوزه مورینیو واکنش نشان داد.
گل زیبای سهیل فداکار از بهترین شوتهای این هفته بود. شلیکی که محمدرضا اخباری نتوانست متوقفش کند.
یک نماینده سابق مجلس به اصلاحات نیوز می‌گوید: کشور ما این همه شهید داده است، شهدایی که در ابتدایی وصیت نامه‌هایشان می‌نوشتند که خواهرم حجاب تو از خون من برای حفظ اسلام با اهمیت‌تر است. یا مثلا حجاب پرچم مبارزه با استکبار جهانی است. این خانومی که حجاب را رعایت می‌کند در دهن آمریکا و بیگانگان می‌زند.
با چینش ترکیب داوران در هفته بیست و پنجم، اشکان خورشیدی نیز صاحب شانس برای قضاوت دربی شده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک به امیر قلعه نویی بابت قبول هدایت تیم ملی، از آن به عنوان یک وظیفه خطیر در این مقطع یاد کرده است.
ساپینتو بیان کرد: برخی از رسانه‌ها با من و آدم‌هایی که کنار من هستند، رفتار جدی نداشتند. از حدود ۹ ماه پیش که آمدم همیشه به اصحاب رسانه احترام گذاشتم و همیشه در دسترس بودم اما از برخی اصحاب رسانه این رفتار متقابل را ندیدم.
دانشمندان دو سیاه‌چاله کلان‌جرم را کشف کرده‌اند که در کنار هم همه چیز را می‌بلعند و تنها ۷۵۰ سال نوری بین آن‌ها فاصله وجود دارد.
احسان اصولی با برپایی نشستی از همه اهالی فوتبال و مردم ایران خواست تا در جهت موفقیت تیم ملی گام بردارند.
کودکان برای تامین انرژی لازم بدن و تکمیل فاکتورهای رشد در کنار تغذیه به مصرف روزانه مولتی ویتامین‌ها نیز نیاز دارند که میزان آن باتوجه به سن کودک، جنسیت و روند رشد او متفاوت است.
احساسم اینست که من ظرف دو سه سال اخیر همه انتقادهایی را که به ذهنم می رسید همراه با راه حلها با مسئولان و عالیترین سطوح سیاسی مطرح کردم و به تعیبر شاعر آنچه شرط بلاغ بود گفتم و اگر تاکنون شنیده نشده، پس از این هم شنیده نخواهد شد و من باید به تکرار مکررات رو بیاورم که برای همه ملال آورست.
روزنامه جوان نوشت: آقای عبدی پرگویی را کنار بگذار. اگر یک جوان غفلت‌خورده با این تحلیل‌های تخیلی تو به خیابان بیاید و خون کسی ریخته شود، در دنیای دیگری که شاید به آن باور داشته باشی، مثقال ذره‌ای از شر را هم خواهند دید و محاسبه می‌کنند.
وحید امیری در بازگشت به تمرینات پرسپولیس مورد استقبال همه هم‌تیمی‌هایش به خصوص سروش رفیعی قرار گرفت.
سازمان لیگ فوتبال برای جلوگیری از اتفاقات بعدی در ورزشگاه‌ها باید محل استقرار برانکارد در کنار زمین را مشخص کند.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز جلوه‌های قدرت و مولفه‌های آن در کنار سرمایه‌های اجتماعی مطرح می‌شود به طوری که در جهان امروز علوم و فناوری‌های نوین تبدیل به نماد قدرت‌ساز شده‌اند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید داوران یا ناظران فعالی که قصد کارشناسی دارند نمی‌توانند با فدراسیون فوتبال همکاری کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط و با همه توان در کنار ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین ایستاده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ