ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از لحظه ورود و تیراندازی تروریست داعشی به حرم شاهچراغ شیراز را مشاهده می‌کنید.
شبکه المنار برای نخستین بار تصاویری از سامانه موشکی هدایت شونده «ثار الله» در قالب تمرینات نظامی مقاومت اسلامی حزب الله لبنان منتشر می کند.
رسانه‌های روسی تصاویری از کشتار سرنشینان یک خودروی غیرنظامی منتشر کردند که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را جنایت جنگی ارتش اوکراین توصیف کردند.
کرمان- در این ویدئو تصاویری از استقبال ویژه مردم بم از رئیس‌جمهور در مسیر فرودگاه را مشاهده می کنید.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
توضیحات ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه سفر امیرعبداللهیان به سه کشور حاشیه خلیج فارس (قطر، عمان و کویت) را در این فیلم مشاهد می‌کنید.
اهواز - محل شهادت شهید محمد قنبری در ایذه کاملاً نشان می‌دهد که چه جنایتی علیه این شهید از سوی راننده خودروی تیبا صورت گرفته است.
برخی از کاربران فضای مجازی این فیلم را که ظاهراً مربوط به نابودی یک تانک آلمانی لپرد در جنگ اوکراین است منتشر کرده‌اند.
مردم ترکیه ویدئو‌هایی را منتشر کرده اند که به نظر می‌رسد اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی برگه‌های رای را به نفع رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور فعلی  پر می‌کنند.
آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.
آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.
پلیس مازندران با تایید سوء‌قصد اعلام کرد خبر‌های تکمیلی به زودی اعلام می‌شود. عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.
باشگاه تراکتور اعلام کرد به دنبال اتفاقات رخ داده برای تیم نساجی حاضر نیست در ورزشگاه شهر مسجدسلیمان به مصاف این تیم برود.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
در حال حاضربه استثنای فیلم «قصه‌های کیش» که تقوایی یکی از اپیزودهای آن را کارگردانی کرده، تنها فیلم بلندی که از او در بستر پلتفرم‌ها موجود است فیلم «کاغذ بی‌خط» است. این فیلم هم فقط در پلتفرم «فیلیمو» بارگذاری شده و دو پلتفرم دیگر هیچ اثری از تقوایی برای عرضه به مخاطب ندارند.
حرکات عجیب و غریب زلنسکی باعث تعجب اغلب رسانه‌ها شد بطوری که برخی نوشتند که فشار جنگ او را به سمت کوکائین کشانده است.
ظهر روز ۱۸ بهمن ماه ساعاتی پس از نخستین زلزله ۷.۷ ریشتری در جنوب ترکیه و پس لرزه های مکرر بالای ۶ ریشتر ، زمین لرزه دیگری با قدرت ۷.۴ ریشتر این منطقه را لرزاند.
سیستم های مخصوص رصد حرکات که در فیلم های سینمایی مانند آواتار به کاراکترها جان می بخشد، به محققان کمک می کند تا آغاز بیماری هایی را ردیابی کنند که به حرکت کردن فرد آسیب می زند.
زندگی و سرنوشت آقای کریمی ناصری الهام بخش استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم «ترمینال» بود، فیلمی که با بازیگری تام هنکس در سال ۲۰۰۴ ساخته شد و او از بابت آن پول دریافت کرد.
در این فیلم توضیحات ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه درخصوص توقیف هواپیمای ونزوئلایی در آرژانتین را مشاهده می‌نمایید.
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به واسطه شیوع کرونا مداوم به تاخیر افتاده بود، بالاخره از ۵ خرداد آغاز شد تا امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور سینما تداوم داشت؛ رویدادی که آغاز آن، دوره تازه‌اش با پیوستن این جشنواره به فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به عنوان نهاد بین المللی ناظر بر جشنواره‌های بین المللی همراه بود.
الک بالدوین، هنرپیشه هالیوود هنگام فیلمبرداری با شلیک تفنگ صحنه باعث مرگ فیلمبردار فیلم و همچنین مجروح شدن کارگردان شد؛ اتفاقی که هرچند بسیار نادر است اما بی‌سابقه نیست.
در حالی چهلمین جشنواره فیلم فجر پژمان لشگری‌پور را در فهرست هیئت داوران به عنوان تهیه‌کننده اضافه کرده است که وی سوابقی چون ناظر پروژه در فیلم «چ» و هماهنگی گروه تهیه و تولید در فیلم «قارچ سمی» را در کارنامه دارد.
[سرهنگ]جواد نوروزبیگی فعالیتش در سینما را به عنوان ناظر نظامی و فرد تامین‌کننده تدارکات نظامی در پروژه‌های سینمایی کارش را با ابراهیم حاتمی‌کیا و‌ منوچهر محمدی آغاز کرد، او در سال‌های بعد با قرار گرفتن در کنار مجید مجیدی و فعالیت در پروژه‌های این فیلمساز، زمینه‌های رشد خود را فراهم کرد، نوروزبیگی پس از چند سال‌ و از یک جایی به بعد، این توان بالقوه را در خود دید که از سایه مجیدی بیرون بیاید و به صورت مستقل وارد حوزه تولید فیلم و سریال شود... «برادران لیلا» را می‌توان نمونه خاصی از پروژه‌های سخت جواد نوروزبیگی دانست و شاید اگر بودجه نسبتاً بالای «برادران لیلا» نبود (برخی شنیده‌ها از بودجه ۳۲ میلیارد تومانی این فیلم حکایت دارد)، هیچ تهیه‌کننده‌ای اجازه ساخت این فیلم را به خود نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ