بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید لحظات پراسترسی را در هنگام ضربات پنالتی مقابل اردن سپری کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
ریزش مو علت‌های مختلفی دارد؛ از ژنتیک گرفته تا استرس. بنابراین باید برای تقویت موها همه عوامل وابسته را بررسی کرد.
در حالی که همه ما تغییرات طبیعی ناشی از افزایش سن را تجربه خواهیم کرد، برخی افراد ممکن است سریعتر از دیگران پیر شوند. استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کمبود خواب و سطوح بالای استرس همگی می‌توانند روند پیری را تسریع کنند؛ به همین دلیل محققان به کشف عوامل مختلفی ادامه می‌دهند که ممکن است به ما کمک کنند ترمز پیری را بکشیم.
در فصل تابستان از همه دمنوش‌ها می‌توان استفاده کرد، اما برخی دمنوش‌ها به دلیل خاصیت خنک‌کنندگی و فوایدی که دارند بیشتر از سایر دمنوش‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند. دمنوش‌های گیاهی از سم‌زدایی بدن و کاهش استرس تا کمک به هضم و تقویت عملکرد شناختی دارای مزایای زیادی برای سلامتی هستند. در این گزارش دمنوش‌ها و شربت‌های گیاهی که برای تابستان گزینه مناسبی هستند و به صورت سردنوش نیز استفاده می‌شوند، معرفی می‌کنیم.
یک تابستان دیگر و یک جنجال جدید از کیلیان امباپه. در چهار سال گذشته ستاره فرانسوی به عامل اصلی ناآرامی و استرس PSG و هوادارانش تبدیل شده و این داستان ادامه دارد.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
روی کاغذ همه پرسپولیس را مقابل پیکان برنده می‌دانستند.
مجتبی حسینی با وجود همه فشارهایی که طی روزهای گذشته تحمل کرد، بازی با پرسپولیس را پشت سر گذاشت.
ریزش مو علت‌های مختلفی دارد؛ از ژنتیک گرفته تا استرس؛ بنابراین باید برای تقویت مو‌ها همه عوامل وابسته را بررسی کرد.
یک هفته عالی در محل کار را تصور کنید. همه چیز به آرامی پیش می‌رود و شما عاشق کارتان هستید. با این حال بعضی از شرایط یا ویژگی‌های محل کار ممکن است موجب ایجاد آشفتگی در شما شوند که مدیریت صحیح آن‌ها تاثیر بسزایی بر عملکرد و سلامت روانِ شما در محیط کارتان خواهد گذاشت.
مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید که از لحاظ مالی شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کنند.
همه انسان‌ها در زندگی خود دچار استرس می‌شوند که اگر در طولانی مدت کنترل نشود، به استرس مزمن تبدیل خواهد شد و بدن را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. در این مطلب با معرفی هشت نمونه از عوامل طبیعی کاهنده استرس همراه ما باشید.
هیجان و استرس در بازی استقلال و گل گهر از دقیه 91 بازی به بعد بود، دقایقی که نفس ها را در سینه همه حبس کرده بود.
با خودکشی این پزشک معلوم شد که وی پس از عمل سقط جنین مرگبار روی بیمارش به‌شدت متاثر و دچار عذاب وجدان شده بود. همچنین وی به‌خاطر اتهامی که در برابر آن قرار گرفته و می‌بایست در دادسرای جنایی تهران حاضر می‌شد، دچار استرس زیادی شده بود و همه این‌ها باعث شده بود که تصمیم هولناکی بگیرد و به زندگی خودش پایان بدهد.
درمان عرق کف دست؛ علت عرق کردن کف دست چیست؟ تعریق کف دست از کودکی شروع شده، در دوران بلوغ شدت یافته و در جوانی با استرس‌های این دوران به اوج خود می‌رسد. این بیماری در برخی مواقع به قدری شدت می‌یابد که هنگام استرس، قطرات عرق از دست می‌چکد یا کاغذ زیر دست بیمار به طور کامل خیس می‌شود. شما اول باید استرس خود را درمان کنید تا بتوانید عرق دستتان را درمان کنید. استرس خود عامل همه بیماری‌ها است. موارد خفیف بیماری تعریق کف دست با دارو‌های موضعی و خوراکی قابل کنترل است، اما موارد شدید به درمان‌های دارویی پاسخ نمی‌دهد و باید جراحی شود.
از آنجا که ذهن و بدن ما با هم در ارتباط هستند و بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند، احساسات و افکار نیز می‌توانند بر مغز تأثیر بگذارند. انرژی لازم برای کنار آمدن با احساسات خاص یا استرس در زندگی می‌تواند مانع از ذخیره یا به خاطر سپردن جزئیات و برنامه‌ها شود.
دکتر هِیلی جونز (Hayley Jones)، متخصص لیسه‌ها و حلزون‌ها توصیه می‌کند که باغبانان به جای تلاش برای از بین بردن حلزون‌ها نگرش خود را تغییر دهند و به جای استفاده از مواد شیمیایی آن‌ها را با دست بردارند. به نظر دکتر جونز ساده‌ترین راه برای کاهش استرس باغبانان این است که بگویند «یک حلزون وجود دارد» و از این موضوع خوشحال باشند و بپذیرند که گیاهانشان کمی آسیب ببینند. او می‌خواهد باغبانان بپذیرند که همه لیسه‌ها و حلزون‌ها بد نیستند.
مربی فولاد معتقد است این تیم با وجود اینکه در دیدار با پیکان استرس داشت اما کاملا روی بازی مسلط بود.
سالمندی یکی از مراحل طبیعی زندگی است که ویژگی‌های خاص خودش را دارد و میتواند با کاهش توانایی ذهنی و بدنی همراه باشد. ابتلا به بیماری‌های مزمن و حاد، مصرف همزمان چند دارو و احتمال تداخل‌های دارویی، بازنشستگی، از دست دادن شغل مناسب، کاهش منابع مالی و منزلت اجتماعی و از دست دادن دوستان همه عوامل استرس زایی برای سالمندان هستند که میتواند آن‌ها را با مشکلات روانی و بیماری‌های روانپزشکی روبرو کند.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ