همه اعضای تیم استقلال عازم کرمان شدند تا در دیدار با نساجی حضور داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
شهردار منطقه ۶ شهر تهران پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از این رسانه با مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.
محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس با حضور در شهرستان بم از روند ارائه خدمات‌رسانی این اردوی جهادی به مردم در زمینه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.
قرار است علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام سرمربی استقلال هم در این مراسم حضور پیدا کنند تا به نوعی به اختلافات پیش آمده پایان دهند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور از ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم خبر داد و گفت: فصل بعد سه مربی با سابقه کار در لالیگا به پاکو خمز اضافه می شوند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی ضمن حضور در نمایشگاه کتاب در قالب انتشارات کتاب‌های تخصصی حوزه هنرهای شهری و زیباسازی و فضاسازی محیطی از نمایشگاه کتاب حمایت کرد.
مسئولان باشگاه نساجی پس از پایان بازی تیم‌شان با آلومینیوم به رختکن حریف رفتند.
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
هافبک پرتغالی تراکتور از امروز به محل تمرین این تیم رفت و کار خود را با سرخ‌پوشان از سر گرفت.
بیستمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا روز جمعه با حضور سردار نصرالله فتحیان مدیرعامل، سردار سید یحیی صفوی رئیس هیئت مدیره و با حضور افتخاری سردار حسین اشتری در ساختمان اصلی این خیریه برگزار شد. در این مجمع ضمن گزارش عملکرد خیرین در سال گذشته و ارایه نقطه نظرات اعضا، از خیرینی که بیشترین کمک را به موسسه داشتند تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است موسسه خیریه امدادگران عاشورا حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج یک خیریه غیر سیاسی، غیر انتفاعی و مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۰ با کسب اطلاع و نظر از مقام معظم رهبری رسما آغاز به کار کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از پیشنهاد و تمایل فدراسیون فوتبال به سرمربی پرتغالی این تیم برای حضور در تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که در دو سه روز آینده یک بازیکن بزرگ به جمع نفرات این تیم برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر اضافه خواهد شد.
تیم نفت مسجدسلیمان بعد از گذر از حواشی تغییر سرمربی، وارد فاز جدیدی از حاشیه شده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بررسی طرح محله الگو با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران مسکن کشور خبر داد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از آمادگی ایران برای حضور در پروژه‌های نفت و گاز عراق خبر داد.
مصطفی نخعی گفت: مهمترین چالش موجود، مساله کمبود اعتبار ۴ و نیم درصدی که از فروش نفت به شرکت ملی نفت تعلق می‌گیرد. زیرا عددی که حاصل می‌شود تناسبی با برنامه‌های مورد نظر شرکت ملی نفت نیست.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال و سیدحسین حسینی برای دیدار با مدیرعامل جدید، راهی ساختمان باشگاه شد.
دکتر علی رستمی با حضور در کربلا از کاروان اعزامی شرکت مس و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز اربعین بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.
مدیرعامل نساجی مازندران معتقد است باید تمام تیم ها از حضور ۱۰۰ درصدی هواداران خود بهره ببرند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور تیم‌های جست و جو و نجات در مناطق سیل زده فیروزکوه خبر داد.
در پی دستور مدیرعامل شرکت مس مبنی بر خدمت‌رسانی و ارسال محموله‌های کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل زده استان کرمان از طریق مجتمع مس سرچشمه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور پیامی از امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده استان کرمان تشکر کرد.
مدیران ارشد باشگاه پیکان در جلسه تمرینی تیم والیبال حضور پیدا کردند.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن در مورد اثر طرح جدید یارانه ای دولت بر روی بازار مسکن گفت: البته اجرای این طرح تاثیر خاصی بر روی بازار مسکن نخواهد گذاشت، هر چند ممکن است بر روی برخی از متغیر‌ها اثر جزئی بگذارد، این این موضوع خیلی محسوس نخواهد بود، از سوی دیگر با توجه به موج تورمی در کشور وجود، قیمت خرید مسکن و همچنین اجاره‌بها با افزایش روبرو می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ