اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل‌آویو سفر می‌کند.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
رئیس ستادکل ارتش آمریکا به‌منظور بررسی مستقیم بحران جاری در ارتش رژیم اشغالگر قدس و بررسی تأثیر احتمالی آن بر نیروهای آمریکایی در منطقه، در روزهای آتی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در یک ماه گذشته برای دومین بار به ترکیه سفر می کند.
مدافع ایرانی کایسری اسپور احتمالا با رفع مصدومیت مقابل استانبول اسپور به میدان خواهد رفت.
دکو از بارسلونا به استانبول سفر کرده تا در مذاکره با آردا گولر و باشگاه فنرباغچه او را برای پیوستن به بارسا متقاعد کند اما نهایی کردن این انتقال ساده نیست.
تمام مسائل باشگاه اکنون در گرو بازگشت سرمربی از سفر قرار گرفته است.
رونالدینیو بازیکن سابق بارسلونا برای تقویت موهایش به استانبول سفر کرده است.
اعضای تیم اینترمیلان برای حضور در فینال چمپیونزلیگ امروز به استانبول سفر کردند.
سیامک صاحبدل، خواننده ایرانی‌تبار و همسرش سحر حیدرزاد که در ترکیه اقامت دارند، هنگامی که قصد سفر به آلمان با پاسپورت تقلبی را داشتند، در فرودگاه استانبول شناسایی و بازداشت شدند.
در ۳۰ آوریل، خبرگزاری دولتی آذرتاج چندین تفسیر درباره سفر علی‌اف به استانبول منتشر کرد که در آن از دستاورد‌های ترکیه در دولت اردوغان و اتحاد بین دو کشور «تحت رهبری خردمندانه» رؤسای جمهور دو کشور تمجید کرد. طغرل اسماعیل، تحلیلگر مسائل سیاسی مستقر در آنکارا، به آذرتاج گفت که سفر علی‌اف به استانبول نشانه حمایت از اردوغان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ۱۴ ماه مه بود.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اغلب دانشجویان در زمان وقوع زلزله به علت تعطیلات یا به ایران بازگشته بودند یا به آنکارا و استانبول سفر کرده بودند و در مناطق زلزله‌زده حضور نداشتند.
تیم فوتبال گل‌گهر با سفر به ترکیه از امروز تمریناتش را در استانبول پیگیری خواهد کرد.
رییس سازمان ملی استانداردایران برای شرکت در هفدهمین نشست مجمع عمومی و بیست و چهارمین نشست هیات مدیره فنی موسسه استاندارد واندازه شناسی کشورهای اسلامی در شهر استانبول امروزبه ترکیه سفر کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر خارجی این تیم به دبی تایید داد اما هنوز مقدمات این سفر از سوی باشگاه فراهم نشده است.
مسئول امور کنسولی وزارت امور خارجه آمریکا از استانبول و آنکارا دیدن خواهد کرد.
شیراز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: بارش و سیلاب شدید در استان فارس تا روز یکشنبه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به کشاورزی فارس خسارت وارد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ