شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا آمریکا شواهد زیستی از موجودات فضایی را به دست آورده و از جهان پنهان کرده است؟ در این جلسه به غیر از ادعاهایی که قبلا هم در رسانه‌ها شنیده شده بودند مدرکی ارائه نشد و تردیدها به جای خود باقی ماندند.
ایلان ماسک نوشته است: من نمی گویم موجودات فضایی وجود دارند اما…
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
قاضی با درخواست وینیسیوس برای تعویق جلسه دادگاه موافقت کرد و او 6 مهر باید به صورت ویدیو کنفرانس شهادت بدهد.
علیرضا بیرانوند فردا در جلسه با مدیران تیم شرایط خود برای ادامه همکاری را دنبال خواهد کرد.
جلسه روز گذشته پرسپوليس و نماینده بیرانوند هرچند با تعامل طرفین همراه نشد اما اکنون یک شایعه جنجالی را شکل داده است.
دیوید مویس، مربی وستهم، با رییس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس جلسه داشته است. در جریان باخت 2 بر یک وستهم برابر لیورپول در این هفته، VAR جنجال‌ساز شد و صدای اعتراض مویس را درآورد.
عادل طالبی کارشناس حوزه کسب و کار‌های اینترنتی نوشته است: «چرا هیچ یک از پشتِ سری‌ها هیچ واکنشی (در حد ابرو بالا انداختن حتی!) نشان ندادند؟ یعنی هیچ‌یک از این چند نفری که پشت سر این دانشمند فرهیخته و گرامی نشسته‌اند و احتمالاً جزو یک درصد دانشمندان جهانی (که من نفهمیدم یعنی چه) هستند نمی‌دانند پایتون چیست؟»
فده والورده ممکن است تا چهار جلسه از همراهی رئال محروم شود و حتی جریمه می‌تواند 6 ماه ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌های اسپانیا نیز باشد.
ابقای فتح‌الله‌زاده تا آخرفصل در جلسه جنجالی هیات مدیره استقلال
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره دیدار دوم دو تیم لبنیات هراز آمل و پیکان تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
جلسه رسیدگی به وضعیت کاوه رضایی در شرایطی برگزار می‌شود که این بازیکن تفاهم‌نامه های پیچیده‌ای را با دو باشگاه تراکتور و استقلال امضا کرده است.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌آفرین شده است را می‌دهد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره سرمربی و بازیکن تیم شهرداری ارومیه را صادر کرد.
دو بازیکن جنجالی پرسپولیس و نساجی فردا در جلسه کمیته انضباطی حاضر خواهند شد. جلسه سرنوشت‌ساز مهدی ترابی و موسوی
دو بازیکن جنجالی پرسپوليس و نساجی فردا در جلسه کمیته انضباطی حاضر خواهند شد.
روز گذشته جلسه کمیته انضباطی هیئت کشتی تهران در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در مسابقات انتخابی این استان تشکیل شد.
بعنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی‌خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، اما این حق مردم است و باید بدانند
جلسه سخنرانی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دانشگاه خواجه نصیر به جنجال کشیده شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به بازی جنجالی سایپا و استقلال خوزستان را صادر کرد.
مدافع استقلال در جلسه تمرینی امروز آبی‌پوشان به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت؛ اما به احتمال فراوان از فردا به همراه دیگر اعضای تمرین می‌کند.
مدافع جنجالی تیم فوتبال استقلال که به دلیل فعالیت غیرحرفه ای در فضای مجازی تعلیق شده بود، در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد.
هفته هشتم لیگ برتر با جنجال داوری دیدار استقلال و فولاد خوزستان همراه بود و آبی‌ها مدعی پنالتی سوخته خود در این جدال هستند.
شرزود تمیروف پس از چند جلسه تمرین همراه با شاگردان مجتبی حسینی روی نیمکت پیکان حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ