در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. و آن نقش بی بدیل افکارعمومی و فضای رسانه ای در کنترل اشکالات و تقصیرها و قصورهاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امور مالیاتی برای مشخص شدن هویت ایجنتی که در مدت اخیر ۱۲۷ میلیارد سود کرده به مهدی تاج نامه نوشت.
۲۶ نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند درباره توافق مبادله زندانی با ایران توضیح دهد.
باشگاه استقلال با ارائه نامه رسمی به علیرضا رضایی از این بازیکن خواسته که در تمرینات تیم شرکت نکند.
وزارت صمتدر نامه‌ای خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان اعلام کرد: تمامی شرکت‌های خودروساز نیازهای ارزی خود را ترجیحاً از طریق ارز صادرات خود و دیگران تامین کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی، ضمن هشدار درباره عواقب قصور دارندگان وسایل نقلیه ریلی در اجرای قانون بیمه اجباری شخص ثالث، خواستار ابلاغ و اقدام لازم به منظور اجرای این تکلیف قانونی شد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تهیه بیمه نامه شخص ثالث به جای بیمه نامه مسئولیت برای ناوگان ریلی تأکید کرد.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص ماجراهای هوادار متمول این باشگاه توضیح داد.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
علیرضابیگی به قالیباف: توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.
تست دوپینگ شاراپووا در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۶ برای ماده مخدری به نام ملدونیوم مثبت شد و به مدت ۱۵ ماه از رقابت محروم شد. شاراپووا پس از این اتفاق توضیح داد که به توصیه پزشک خانواده‌اش از داروی میلدرونات استفاده می‌کرده و نمی‌دانست که این ماده همان ملدونیومی است که چند هفته قبل به عنوان ماده ممنوعه طبقه‌بندی شده بود. او از هواداران عذرخواهی کرد و از مقامات خواست که یک فرصت دیگر به او بدهند تا دوران حرفه‌ای خود را به شکلی بهتر به پایان برساند.
ر پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، از او دلجویی و عذرخواهی کرد.
گلایه دارم که چرا نیمه اول نتوانستیم این کیفیت را ارائه کنیم؟ شاید اسیر جو استادیوم شدیم و اشتباهاتمان زیاد شد
یک خبرنگار آلمانی امروز در نشست خبری بایرن از توماس توخل با ذکر نام دیتمار هامان سوالی پرسید که سرمربی بایرن را ناراحت کرد. این خبرنگار در همین نشست از توخل عذرخواهی کرد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از مربیان داخلی خوبی که طی این روزها نام آنها مطرح شد و دلخوری‌هایی به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم.
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
باشگاه نساجی مازندران در نامه ای سرگشاده در خصوص سوءتفاهمات اخیر بابت معلم مازندرانی و استخدام او توضیحی ارائه کرد.
تورنمنت کشور‌های عربی در عراق شروع شده و برای این مسابقات یک نام جعلی انتخاب شده است
گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، بین دو نیمه بازی برابر تاتنهام به خاطر اشتباهی که داشت از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
گزارشگران مسابقات جهانی پدل با به میان آوردن نام مهدی طارمی، به این مهاجم ایرانی تیم پورتو کنایه زدند. این اتفاق باعث اعتراض باشگاه پورتو و عذرخواهی شبکه تلویزیونی شد.
گزارشگران مسابقات جهانی پدل با به میان آوردن نام مهدی طارمی، به این مهاجم ایرانی تیم پورتو کنایه زدند. این اتفاق باعث اعتراض باشگاه پورتو و عذرخواهی شبکه تلویزیونی شد.
ماجرا مهسا امینی برگ برنده‌ای برای نظام نیست / در تمامی سه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب حجاب و عفاف، بندی بر مبنای تشکیل گشت ارشاد، سوار کردن زنان در ماشین و بردن آن‌ها برای ارشاد و اصلاح اخلاقی وجود ندارد / حتی مصوبه ۴۲۷ شواری فرهنگ عمومی نیز تنها به ذکر وظیفه «تذکر» برای افراد بدحجاب اشاره کرده / ضروریست دولت در ماجرای مهسا امینی از مردم عذرخواهی کند / مدیریت جامعه با باید و نباید‌های ایدئولوژیک بر خلاف هنجار‌های مقبول مردم به فقدان رابطه دیالکتیک میان قدرت رسمی و قدرت عمومی منتهی می‌شود / مسئولین حق ندارند به نام امام خمینی (ره) زمان پریشی کنونی خود را توجبه کنند / اگر حوزه، شریعت و مبانی فقهی ما به روز نشود، حکم‌های خارجی بر جامعه غالب می‌شود / در قانون و دین ما انسان جایگاه و کرامتی بسیار بالا داشته و دارد؛ نباید در یک حکومت دینی چنین اتفاقی رخ بدهد
آن‌ها که با نام امام حسین (ع) به دنبال منافع شخصی شان هستند باید بدانند که امام حسین (ع) متعلق به همه بوده و هست. اگر طرفدار واقعی مکتب حسین (ع) هستیم باید به اعتقادات وطرز فکر یکدیگر احترام بگذاریم، چون در این مکتب، افترا، بددهنی و بی ادبی جایی ندارد
باشگاه استقلال فیلمی از عذرخواهی ساپینتو از نیرو‌های هلال احمر در بین دو نیمه دیدار با ملوان منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ