رضا دهقانی می‌گوید همه اعضای تیم نفت مسجدسلیمان به دنبال این هستند که سال متفاوتی را رقم بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم برزیلی شارجه در بهترین شرایط آماده دیدار با تراکتور شد.
سرپرست سازمان لیگ از شرایط بازی امروز تراکتور و پرسپولیس در تبریز ابراز رضایت کرد.
محمد کریمی معتقد است سپاهان برای قهرمانی نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند.
کاپیتان اسبق تراکتور اکنون با ثبت نام در دانشگاه مدعی است که شرایط بازگشت دوباره‌اش به تبریز فراهم شده اما اکنون با یک مانع بزرگ مواجه شده است: فسخ قرارداد یکطرفه!
برنامه تمرینی پاکو خمس برای بازیکنان تراکتور شرایط خاص و عجیبی دارد.
دینکا آلین برای فصل آینده نیز تحت قرارداد تراکتور است اما حضور در تیم ملی ممکن است شرایط او را تغییر دهد.
رضا اسدی در شرایطی که روزه بود توانسته طی دو بازی اخیر تراکتور عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد تا تمجید سرمربی تیمش را نیز در پی داشته باشد.
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در حال حاضر «فنی‌ترین» تیم لیگ ایران است، به تحلیل بازی پرسپولیس با تراکتور پرداخت و نقاط ضعف و قوت دو تیم را برشمرد.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور با تمجید از شرایط تیمش برای دیدار هفته بیست و دوم با پرسپولیس گفت: انگیزه بالایی داریم که این تیم را مثل دیدار رفت شکست دهیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس دوباره به شرایط آرمانی بازگشته است گفت: یک اشتباه از هر سه تیم بالای جدول ممکن است آنها را از قهرمانی دور کند.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
«پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور که شرایط خوبی در این تیم ایجاد کرده است، مدنظر باشگاه اسپورتینگ خیخون قرار گرفته و ممکن است لیگ برتر ایران را به مقصد لیگ دسته دوم اسپانیا ترک کند.
کوپال ناظمی برای قضاوت مسابقه استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شرایط مناسبی دارد.
به دلیل شرایط بد جوی، دیدار استقلال برابر تراکتور لغو شد.
دو مسابقه از هفته پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دلیل شرایط جوی با تاخیر آغاز خواهد شد.
شاگردان ساپینتو در هفته نهم لیگ برتر برابر تیمی به میدان خواهند رفت که شرایط خاصی دارد و هم تیم بدون شکست لیگ است و هم در بین تیم هایی است که کمترین برد را در هشت هفته قبل داشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره شرایط این تیم برای دیدار با مس رفسنجان گفت: خیلی دوست ندارم درباره مسائل داوری صحبت کنم وگرنه هنوز درباره دربی فصل قبل حرف دارم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور نرمال نبوده است، گفت: آنقدر ذهن بازیکنانم ناآرام و مشوش بود که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط قبل از بازی با تراکتور نرمال نبود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط قبل از بازی با تراکتور نرمال نبود.
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس در آخرین تست پزشکی شرایط بازی مقابل تراکتور را به دست آورد.
حجت حق وردی می گوید به دلیل شرایط تراکتور تصمیم گرفته به ایران برگردد.
رسول خطیبی می‌گوید باشگاه تراکتور بهترین شرایط را برای سرمربیان خارجی مهیا می‌کند و زمانی که وضعیت مالی خوبی ندارد به سراغ او می‌رود.
محمد آقاجانپور مدافع پرشورها می گوید شرایط تیمش نسبت به فصل گذشته بهتر است و کار کردن زیر نظر بردیف سختی های خاص خودش را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ