براساس هماهنگی های صورت گرفته در نشست امروز مسئولان دو تیم ایران و انگلیس رنگ پیراهن دو تیم در این دیدار مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه هماهنگی اجرای قانون شناسایی مالکان املاک گران‌قیمت با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
نشست هماهنگی مدیران سرخابی‌ها برای مسابقه فینال سی و ششمین دوره جام حذفی کشور برگزار شد.
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان در حاشیه نشست ریلی بین المللی خاورمیانه ۲۰۲۳ در دیدار جداگانه با دبیر شورای هماهنگی خلیج فارس بر استقبال ایران از سرمایه گذاران تاکید کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری از آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مجموعه مدیریت شهری به خدمات رسانی حداکثری خواهند پرداخت.
نخست وزیر عراق امروز در دیدار با وزیر نیروی کشورمان بر اهمیت ادامه گفتگو و هماهنگی و سرمایه گذاری در فضای آرامش سیاسی در منطقه برای تحقق آرمان های ملت های دوست و برادر تأکید کرد.
نشست مشترک رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر امور خارجه برای برگزاری کنفرانس بین المللی مقابله با گرد ‌و غبار برگزار شد.
در راستای هماهنگی و تعامل مطلوب جهت اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک پاریس، ظهر امروز سفیر فرانسه با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی وفا رئیس و سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز در خلال نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از افشین پیروانی بابت اتفاقات بازی رفت عذرخواهی کرد.
چارچوب هماهنگی گروه های شیعه عراق با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «نوری المالکی» تشکیل جلسه داد.
نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
سومین جلسه ستاد اجرایی برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان در رشته فرنگی در شهر اصفهان برگزار شد.
نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن برگزار شد.
«برت مک‌گورگ» هماهنگ کننده امور غرب آسیا و شمال آفریقا در کاخ سفید در سفر به بغداد با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار و رایزنی کرد.
اولین نشست فنی تیمهای بانوان‌ و آقایان هاکی روی یخ کشورمان، اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی در محل اسکان تیمها برگزار شد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق نشست دوره ای خود را با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «فالح الفیاض» رئیس هیئت حشد شعبی برگزار کرد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق نشست دوره ای خود را در منزل «فالح الفیاض» رئیس هیئت حشد شعبی با هدف بررسی تحولات این کشور برگزار کرد.
نشست هماهنگی جایزه بین‌المللی فناوری و نوآوری یونسکو با حضور معاون فناوری وزارت علوم در دفتر دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران برگزار و بر ایجاد کارگروهی مشترک متشکل از متخصصان تاکید شد.
بر اساس تصمیم اتخاذ شده ایران در این بازی از پیراهن‌های قرمز رنگ خود استفاده خواهد کرد و دروازه‌بان ایران هم لباس آبی رنگ خواهد پوشید.
نشست هماهنگی بین نهادهای دخیل در امر آماده سازی حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی به میزبانی وزیر امور خارجه و سایر مسئولین عالی رتبه برگزار شد.
معاون وزیر خارجه زیمبابوه در حاشیه "نخستین نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد" در تهران، با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
نشست هماهنگی سرپرستان تیم های ایران و اروگوئه برگزار شد.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی عراق در سخنانی تأکید کرد: جلسه اضطراری نیروهای چارچوب هماهنگی در ۲۴ ساعت آینده برای بررسی تحولات اطراف ساختمان شورای عالی قضایی برگزار می‌شود.
اعضای جریان صدر به العامری اعلام کردند که هیچ گفتگویی امکان‌پذیر نخواهد بود تا زمانی که چارچوب هماهنگی از نامزدی شخصیت‌های حزبی برای منصب نخست وزیری عراق کوتاه آید و با برگزاری انتخابات زود هنگام در کشور موافقت کند.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ