یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی عراق در سخنانی تأکید کرد: جلسه اضطراری نیروهای چارچوب هماهنگی در ۲۴ ساعت آینده برای بررسی تحولات اطراف ساختمان شورای عالی قضایی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حزب اپوزیسیون سوئد در پی واکنش‌های جهانی به اهانت به قرآن کریم در این کشور، روز سه شنبه خواستار تشکیل هر چه سریع‌تر نشست اضطراری پارلمانی شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از برگزاری نشست اضطراری مجازی وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در روز دوشنبه نهم مرداد خبر داد.
وزیر امور خارجه عراق درباره اهانت به قرآن کریم در سوئد با همتایان خود در کشورهای منطقه تلفنی گفت‌وگو کرد و بر لزوم برگزاری نشست اضطراری کنفرانس کشورهای اسلامی در سطح وزرای خارجه تاکید کرد.
رهبر جریان صدر عراق ضمن درخواست از ایران و عربستان برای موضع‌گیری، از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی خواست برای حمایت از اسلام و قرآن، در عراق یا هر کشور دیگری نشست اضطراری برگزار کنند.
عراق از درخواست رسمی این کشور به دبیر خانه سازمان همکاری اسلامی برای میزبانی از نشست اضطراری این سازمان در بغداد خبر داد.
یورگن کلینزمن به اولین سرمربی خارجی تاریخ کره تبدیل شده که در 4 بازی اول نمی‌تواند به برد برسد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در هشتم تیر ماه درارتباط با موضوع ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین را مطرح کرد.
مقام‌های روس اعلام کرده‌اند که جان دست کم ۲۲ هزار نفر در ۱۴ شهر منطقه خرسون بواسطه تخریب سد کاخوفکا در خطر است؛ از سوی دیگر گزارش‌های حاکی است که برق بخش‌هایی از منطقه خرسون که یازده نوامبر گذشته آزاد شده بود قطع شده است.
نمایندگان چین، فرانسه و امارات خواستار تشکیل جلسه اضطراری غیر علنی شورای امنیت درباره تجاوز امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و به دنبال آن افزایش شمار شهدا و مجروحان در نوار غزه شدند.
سازمان همکاری اسلامی از برگزاری نشستی اضطراری در روز چهارشنبه، برای بررسی وضعیت سودان به درخواست عربستان سعودی خبر داد.
رهبران شرق آفریقا نشست اضطراری در خصوص درگیری‌ها در سودان برگزار می‌کنند.
نشست اضطراری اتحادیه عرب برای بررسی وضعیت سودان امروز یکشنبه برگزار می‌شود.
بعد از اعلام احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی، رییس فدراسیون به همراه سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک حاضر شدند.
وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، خواستار برگزاری نشست اضطراری برای رسیدگی به تعرض اخیر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی شد.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه دولت نباید نسبت به افزایش قیمت کالاها بی تفاوت باشد، گفت: مجلس باید برای بررسی این موضوع نشست اضطراری و فوری تشکیل دهد.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت درپی یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و شهادت و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر داد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در ارتباط با موضوعات افشا شده اخیر پیرامون خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
منابع رسانه ای اعلام کردند که شورای امنیت سازمان ملل اواخر وقت پنج شنبه شب درباره مسجد الاقصی و هتک حرمت مستمر این مسجد توسط رژیم صهیونیستی، نشست اضطراری برگزار می کند.
نخست‌وزیر ارمنستان خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت ملی این کشور درباره گذرگاه راهبردی لاچین شد.
رئیس جمهور صربستان پس از تشدید وخامت اوضاع در شمال کوزوو خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت ملی شد.
بر اساس اعلام هیئت روسیه در سازمان ملل، نشست اضطراری شورای امنیت به درخواست اوکراین تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
دولت اوکراین امروز نشست امنیتی را با موضوع الحاق بخش هایی از این کشور به روسیه برگزار می کند.
نماینده دائم اوکراین در سازمان ملل برگزاری نشست شورای امنیت را برای بررسی همه پرسی الحاق مناطق شرقی این کشور به خاک روسیه خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ