در راستای هماهنگی و تعامل مطلوب جهت اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک پاریس، ظهر امروز سفیر فرانسه با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی وفا رئیس و سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهرام قاسمی گفت: این وضعیت سیاست‌خارجی قابل دوام نیست و باید تغییر کند. نیاز به تغییرات مشخصی دارد که باید ابزارهایش را پیدا کرد. ابزارهای فعلی منافع ملی ایران را تامین نمی‌کنند. تا الان اقتصاد به سیاست‌خارجی یارانه داده و ما اقتصاد را در خدمت سیاست خارجی گذاشتیم و هزینه کردیم. منابع کشور را عمدتاً در خدمت سیاست‌خارجی و اهداف سیاست‌خارجی استفاده کردیم. این روند دیگر قابل ادامه دادن نیست.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
بیگدلی گفت: طرح چنین بحث‌ها و مقایسه‌هایی درست نیست و به‌عبارتی قیاس مع‌الفارق است. بعضی از رسانه‌های راست افراطی و اصولگرایان تندرو دست به چنین کاری زدند و به مقایسه میان عملکرد نهاد‌های امنیتی و دولت در کشور با عملکرد دولت در فرانسه پرداختند. توجه داشته باشید دموکراسی فرانسه با سایر کشور‌ها حتی آمریکا و انگلستان هم متفاوت است.
معاون سفیر روسیه در سازمان‌ملل از درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در روز سه‌شنبه به‌منظور بررسی انفجارهای نورد استریم خبر داد.
وزارت خارجه چین از سفرهای رسمی نخست وزیر این کشور به فرانسه و آلمان خبر داد.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا امروز و مقارن با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، سفر خود به فرانسه را لغوکرد.
سفیر روسیه در دمشق اعلام کرد که موعد برگزاری نشست چهارجانبه در سطح وزیران خارجه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه که قرار بود، دوشنبه برگزار شود، به موعدی دیگری موکول شده است.
مشاور امنیت ملی عراق روز دوشنبه میزبان مارک برایسون ریچاردسون، سفیر انگلیس در بغداد بود و در جریان این دیدار تحولات منطقه و جهان مورد رایزنی قرار گرفت.
«ساندرین روسو» نماینده حزب سبز فرانسه به شبکه تلویزیونی «ب‌اف‌ام» گفت: «باور نکردنی است. امانوئل ماکرون، سلطان جمهوری‌خواه می‌خواهد از پادشاه چارلز در ورسای استقبال کند... در حالی که مردم در خیابان‌ها در حال تظاهرات هستند. البته پادشاه باید دیدار خود را لغو کند.»
طبق اخبار منتشره از پاریس، هروه رنار تنها گزینه فدراسیون فوتبال فرانسه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی زنان این کشور است.
نخست وزیر عراق میزبان سفیر فرانسه در بغداد بود و درباره روابط کلی عراق و فرانسه، راه های توسعه آن، مسیرهای همکاری دوجانبه میان دو کشور با او رایزنی کرد.
نخست وزیر عراق امروز در اظهاراتی پیش از سفر به فرانسه از عزم بغداد برای نزدیک نمودن دیدگاه های تهران و ریاض خبر داد.
شامگاه گذشته نشست شورای امنیت با موضوع تحولات اخیر فلسطین به ویژه تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی برگزار شد.
سفیر پیشین ایران در عراق «اجلاس بغداد ۲ عکس العملی در مقابل نشست چین و اتحادیه عرب دانست و گفت: مکرون علاقمند است تا ضعف‌های آمریکا را در منطقه رفع کند.
رسانه ها از سفر نخست‌وزیر ژاپن به کشورهای انگلیس، فرانسه و ایتالیا در ماه ژانویه سال آتی میلادی خبر می‌دهند.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه طی پیامی از محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق برای سفر به پاریس دعوت کرد.
رئیس جمهور فرانسه که برای شرکت در یک کنفرانس به ایتالیا سفر کرده است با «جورجیا ملونی» نخست وزیر جدید این کشور دیدار کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست جامعه سیاسی اروپا به پراگ سفر کرده است، با الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز در این دیدار حضور داشت.
دیپلمات‌ها گفته‌اند که انتظار می‌رود این اقدامات در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در ۱۷ اکتبر (دوشنبه ۲۵ مهر) مورد تایید قرار گیرد.
وزیر امور خارجه فرانسه که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، ادعای تعلل ایران در حصول توافق وین را تکرار کرد.
سفیر چین در تهران در یادداشتی به مناسب نشست سازمان همکاری شانگهای از ایجاد همگانی آینده‌ای درخشان با ترویج "روح شانگهای" نوشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ