اعضای جریان صدر به العامری اعلام کردند که هیچ گفتگویی امکان‌پذیر نخواهد بود تا زمانی که چارچوب هماهنگی از نامزدی شخصیت‌های حزبی برای منصب نخست وزیری عراق کوتاه آید و با برگزاری انتخابات زود هنگام در کشور موافقت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین دیدار از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر را شاگردان جواد نکونام برابر تیم سفیدپوش انزلی برگزار خواهد کرد تا پرونده این هفته بسته شود.
تیم فوتبال گل‌گهر شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشت.
چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با چهار دیدار پیگیری و تیم‌های آرژانتین، آمریکا، ایتالیا و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
پرسپولیس بعد از دیدار با پیکان و بازگشت به صدر جدول، امروز در مصافی تدارکاتی برابر حریف دسته دومی قرار خواهد گرفت.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
دیدار حساس و تاثیرگذار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در شرایطی برگزار شد که نتیجه این دیدار با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس در بالای جدول تاثیرگذار بود.
در حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم سوپرلیگ زنان؛ پیکان فاتح دوئل مدعی‌ها شد و به صدر جدول بازگشت.
گل بوکایو ساکا در آخرین دقایق نیمه اول دیدار امشب آرسنال مقابل منچسترسیتی، توپچی‌ها را به صدر جدول لیگ برتر برگرداند.
دو دیدار حساس سوپرلیگ فوتسال زنان در هفته هجدهم، با برتری نصر و پالایش همراه شد.
دیدار پر حاشیه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت تا پرسپولیس بالاخره صدر جدول را از دست دهد.
الفیصلی عربستان دیدار مقابل تیم الریاض را با یک گل واگذار کرد.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.
رقابت های گروه دوم جام کوثر با تقابل تیم های مدعی روز چهارشنبه 4 آبان ماه در خانه تکواندو پیگیری می شود.
هراز آمل با شکست ایفاسرام اردکان به صدر جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشتند. همین تساوی باعث شد تیم گل‌گهر صدرنشین لیگ در پایان هفته هشتم شود.
وفا محمدکریم از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از موافقت رهبر جریان صدر با دیدار با نمایندگان هیئت سه جانبه خبر داد و گفت: حزب دموکرات در روند تشکیل دولت جدید پیش شرط هایی تعیین کرده است.
«سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر موافقت کرده است با هیأت سه‌جانبه تشکیل شده از سوی گروه‌های سیاسی عراق شامل «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق و «نیچروان بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق دیدار کند.
یک منبع نزدیک به مقتدی صدر درباره دلیل انجام نشدن دیدار برنامه‌ریزی شده میان العامری و مقتدی صدر طی پنج‌شنبه گذشته گفت که مقتدی صدر پیشتر شروطی را برای انجام چنین دیداری اعلام کرده بود که هیچ کدام محقق نشدند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که رهبر ائتلاف فتح و رهبر جریان صدر امروز در استان نجف دیدار می کنند.
ائتلاف فتح اهداف اصلی دیدارهای هادی العامری با طرف های کُرد و سنی را اعلام و تاکید کرد وی به زودی با مقتدی صدر نیز دیدار خواهد کرد.
یک منبع در چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که احتمالا هادی العامری رئیس ائتلاف فتح و مقتدی صدر رهبر جریان صدر، اواخر هفته جاری دیدار می کنند.
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور عراق امروز جمعه با رهبر جریان صدر در شهر نجف دیدار و گفتگو کرد.
جنین پلاسخارت در دیدار با مقتدی صدر درباره تحولات اخیر عراق گفتگو کردند.
یک عضو ارشد ائتلاف «فتح» اعلام کرد که رهبر این ائتلاف یعنی «هادی العامری» طی روزهای آتی با «مقتدی صدر» دیدار می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ