«برت مک‌گورگ» هماهنگ کننده امور غرب آسیا و شمال آفریقا در کاخ سفید در سفر به بغداد با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار و رایزنی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام ارشد وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا با حضور در نیجر، با رهبران نظامی این کشور  دیدار کرد.
دفتر دبیر شورای امنیت ارمنستان از سفر این مقام ایروان به آمریکا و دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر داد.
یک مقام آمریکایی که نامی از او برده نشده است به شبکه سی ان ان گفت: «مدیر برنز اخیراً به اوکراین سفر کرده است؛ همانطور که از یک سال پیش و آغاز تجاوزات روسیه به طور منظم این کار را انجام داده است».
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار عیسی بورو قائم مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقایی را در دستور کار خود قرار داده است.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
یدیعوت آحارونوت از دیدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بنیامین نتانیاهو و اسحاق هرتزوگ در جریان سفر این مقام آمریکایی به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
یک منبع آمریکایی از بایکوت کامل سفر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به واشنگتن از سوی مقامات دولت آمریکا خبر داد.
روایت امریکایی‌ها از نتیجه این دیدار ناامیدکننده است. روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد امریکایی می‌نویسد: «ما همیشه امیدوار باقی می‌مانیم که روس‌ها تصمیم خود را تغییر خواهند داد و برای درگیر شدن در یک فرآیند دیپلماتیک با هدف پایان جنگ آماده خواهند شد.» این مقام امریکایی همچنین تاکید می‌کند که «انتظار نمی‌رفت که در پی این دیدار کوتاه تغییری جدی حاصل شود.»
فواد حسین و رابرت مالی در مورد ایران در جریان دیدار در واشنگتن با هم رایزنی کردند.
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس امروز با فرمانده مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در اراضی اشغالی دیدار و درباره ایران گفتگو کرد.
رئیس  حزب دموکرات کردستان عراق در دیدار هیئت بلندپایه امریکایی بر نقش مهم عراق و اقلیم کردستان عراق در کمک به حل بحران انرژی در جهان تأکید کرد.
عبدالله دوم پادشاه اردن در دیدار با مقام آمریکایی، احیای روند سازش و مذاکرات بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها بر اساس راهکار دو دولتی را خواستار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند، چرا که آنان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و مدام باج می‌خواهند.
سید ابراهیم رئیسی پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شرکت و سخنرانی در اجلاس تحول آموزش در سازمان یونسکو، دیدار با برخی رهبران ادیان، دیدار با متخصصان و کارشناسان سیاست خارجی آمریکا، دیدار با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی، برگزاری نشست مطبوعاتی و دیدار با ایرانیان مقیم این کشور دقایقی قبل نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
فؤاد حسین در دیدار با عضو شورای امنیت ملی آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با او درباره تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
منابع عراقی به رایزنی وزیر نفت این کشور با مقام ارشد آمریکایی و محور اصلی این دیدار پرداختند.
منابع عراقی به رایزنی وزیر نفت این کشور با مقام ارشد آمریکایی و محور اصلی این دیدار پرداختند.
لغو دیدار وزیر خارجه آمریکا با حولاتا و برگزاری آن در سطح معاون وزیر درحالی است که تل آویو تلاش گسترده‌ای در راستای قانع کردن آمریکا برای‌عدم امضای توافق با ایران کرده است.
نائب رئیس پارلمان لبنان با فرستاده آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
نائب رئیس پارلمان لبنان با فرستاده آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
رسانه های صهیونیست از دیدار و رایزنی مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا درباره ایران و ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر دادند.
اگر این بازدید صورت گیرد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عالی‌رتبه‌ترین مقام آمریکایی خواهد بود که از زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به منطقه مرزی دو کره در سال ۲۰۱۹ میلادی که به منظور دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انجام شده بود، پا به این منطقه مرزی می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ