ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پل باربر، مدیرعامل برایتون، توضیح می‌دهد که چگونه مویزس کایسدو به جای لیورپول در تابستان امسال چلسی را انتخاب کرد.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
گئورگی گولسیانی به یمن تجربه چند ساله حضورش در لیگ برتر در اولین فصل حضور در پرسپولیس نمایش‌هایی درخشان ارائه کرد و بواقع اگر قرار باشد بهترین خرید فصل قبل یحیی را انتخاب کنیم حتماً او بالاتر از نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و ... قرار خواهد گرفت.
مهدی تاج می‌گوید باید تلاش کنیم موانع استقلال برای حضور در آسیا رفع بشود و این تیم مجوز حرفه‌ای بگیرد.
ستاره تیم ملی ایران این روزها نقش مهمی در تمرین استقلال ایفا می کند
پس از رد درخواست برخی چهره های شاخص و عنوان دار کشتی ایران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی به دلایل مختلف، در نهایت فدراسیون کشتی با هدف تقویت کادر فنی با یک مربی روس قرارداد بست.
علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی در جام حذفی با حضور در برنامه 360 از حواشی و اتفاقات قبل از رفتن خود از پرسپولیس گفت: بخاطر صد هزار دلار با زندگی و آینده من بازی کردند!
ایران کمی بیش از سه سال پس از دستگیری اکبری هویت جاسوس را اعلام کرد. اکبری بدون اطلاع و حضور نزدیکانش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. خانواده‌اش گفتند که مقامات تنها فیلمی از شستن جسد و و کفن کردن آن طبق آداب اسلامی به آن‌ها نشان دادند. مریم صمدی، همسر اکبری گفته هرگز تصورش را نمی‌کردیم، من هم مسائل سیاسی پشت پرده آن را درک نمی‌کنم».
منادی سفیدان تصریح کرد: کمیسیون آموزش هفته آینده نشست دیگری با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که عامل پشت پرده این ماجرا چه کسانی هستند؛ برداشت‌ها حاکی از این است که دشمن پشت این حرکت است.
برخی منابع پشت پرده استعفای بهزاد از جبهه اصلاحات را به شکل دیگری گزارش می‌کنند. این منابع می‌گویند برخی رفتار‌های رادیکال در منتهی الیه چپ طیف‌های اصلاح‌طلب ریشه اصلی این استعفا بوده است، گروهی دیگر هم به مطالبات فراتر از قانون برخی افراد و جریانات اشاره می‌کنند که باعث شد بهزاد عطای حضور در جبهه اصلاحات را به لقای آن ببخشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
پرسپوليس در پرونده شكايت علي عليپور محكوم شده و اگر اين بدهي را پرداخت نكند، امكان دارد كه در گرفتن مجوز حرفه‌اي براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا به مشكل بخورد.
متهمی که ادعا می‌شود در صحنه شهادت شهید علی‌وردی حضور داشته و از زندان آزاد شده است هیچ عنوان اتهامی در این پرونده ندارد و اتهامات دیگری دارد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
بعد از برخورد سرد رئیس فدراسیون کشتی و حسن یزدانی در مراسم تقدیر از مدال‌آوران، دیروز جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر، حسن یزدانی و پدرش در محل فدراسیون کشتی انجام شد.
قایدی به شدت در هنگام خروج از زمین ناراحت بود و مشخص نبود این ناراحتی بابت تعویض شدنش است یا اینکه نتوانسته در مدت زمان ۵۸ دقیقه حضورش درون ترکیب استقلال اقدام مثبتی برای پیروزی تیمش و یا گلزنی خودش انجام بدهد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.
روجر دی‌سا همان دستیاری است که هر سرمربی باید داشته باشد؛ مشورت در تایمی که احساس می‌شود.
موضوع پیوستن اسکوچیچ به استقلال البته تازه نیست و برخی افراد که با این مربی در ارتباط هستند در سال‌های گذشته نیز تلاش فزاینده‌ای داشتند تا این مربی به نیمکت استقلال برسد که تلاش آن‌ها نتیجه نداشت.
درگیری های اخیر بین نیروهای آمریکا و گروه های مقاومت در سوریه که طی سه روز متناوب صورت گرفت، بار دیگر موضوع حضور ایالات متحده در این کشور را برجسته ساخت.
درست است که طرفداران مهدی تاج می‌گویند او مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد و نمی‌توان به این حضور گیر قانونی داد؛ ولی مخالفانش از سناریویی جدید خبر می‌دهند.
یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد جنگ پشت پرده انتخابات این فدراسیون از چیزی که دیده می شود شدیدتر است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ